آلفا ریسلر سی پنل نامحدود

آلفا ریسلر سی پنل با هارد SSD و وب سرور LiteSpeed

نمایندگی های هاست cPanel قائم هاست دارای امکانات فوق العاده همچون SSL کردن رایگان کلیه سایتها با یک کلیک , نصب خودکار انواع اسکریپت تنها با یک کلیک و …

کلود لینوکس + لایت اسپید + آنتی شلر و اسکنر قدرتمند + هارد پرسرعت SSD + WHM Reseller + اس اس ال و سایت ساز رایگان همگی از مزایای خرید نماندگی هاست قائم هاست می باشند.

آلفا ریسلر سی پنل

پلن های آلفا ریسلر سی پنل SSD


امکانات ویژه نمایندگی های سی پنل قائم هاست

قابلیت SSL کردن رایگان کلیه سایتها تنها با یک کلیک !

نصب خودکار انواع اسکریپت دلخواه شما , تنها با یک کلیک !

نصب رایگان اسکریپت

آلفا ریسلر سی پنل چیست ؟

Reseller Hosting درواقع یک تجارت پر سود و بی دردسر می‌باشد که نیازی به تخصص ندارد. قائم هاست با فراهم نمودن مجموعه‌ای از سرور‌های قدرتمند با پهنای باند وسیع برای استفاده ریسلرها و تمامی امکانات مورد نیاز آنان برای ارائه خدمات میزبانی وب با کیفیت بسیار بالا راه را برای ورود به یک تجارت با سود صد در صد قطعی هموار نموده است. هر ریسلر با در اختیار داشتن یک کنترل پنل مستقل تحت وب به راحتی و بدون نیاز به تماس با شرکت قادر به مدیریت کامل وب سایت‌های مشترکین خود می‌باشد، این کنترل پنل با داشتن امکاناتی از قبیل افزودن، ویرایش و حذف Domain و تعریف Plan های میزبانی دلخواه و … تمامی نیازهای ریسلر را برای ارائه خدمات میزبانی وب به کاربران خود فراهم نموده است. در هیچ یک از قسمت ها و نرم افزارهای نصب شده در این سرورها نامی از قائم هاست قید نشده است. همچنین ریسلرها می‌توانند برای Set کردن دامنه ها به Host خود، از DNS اختصاصی خود(مثال: ns1.reseller.com) استفاده نمایند.

آلفا ریسلر سی پنل مناسب چه سایتهایی است؟

نمایندگی های هاست سی پنل بر روی سرورهای اشتراکی مجهز به هارد پر سرعت SSD و وب سرور لایت اسپید و کلاد لینوکس می باشد که مناسب جهت راه اندازی هاستینگ و فروش هاست اشتراکی با مصرف استاندارد و کسانی که چند سایت دارند مناسب میباشد , نمایندگی هاست سی پنل پرسرعت فقط مناسب برای سایتهای معمولی مانند سایتهای شرکتی و شخصی و … بوده و مناسب برای سایتهای سنگین و پربازدید نمی باشد , اگر سایت های شما پر مصرف و پر بازدید هستند سرورهای سی پنل کانفیگ شده و اماده بصورت مستقل مناسب شما می باشد که با تعرفه های مناسب از ماهی 65 هزار تومان به بالا قابل ارائه هستند.

این صفحه چطور بود؟ page