خرید سرور نیم بها

خرید سرور نیم بها مخصوص سایتهای دانلود که ترافیک بالایی دارند

سرور نیم بها یا سرور با ترافیک نیم بها چیست؟!

اگر شما هم سایتی دارید که ترافیک بالایی دارد به میزان بیش از 500 ترابایت در ماه ، قائم هاست با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان میزبانی سایت و فایلهای شما را بصورت اسپانسری به عهده خواهد گرفت و بدون پرداخت هزینه سایت و فایلهای شما را به سرورهای خود انتقال خواهد داد و از سرور با فضای مورد نیاز با ترافیک نیم بها بهرمند خواهید شد.

همچنین برای مشترکینی که ترافیک بالا دارند خارج از اینکه سرویس اسپانسری ارائه می شود ، بابت ترافیک ایجاد شده سایت هزینه ترافیک هم دریافت خواهید کرد.

جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق ارسال تیکت به بخش فروش میتوانید با کارشناسان قائم هاست بصورت 24 ساعت در تمامی ایام سال حتی روزهای تعطیل ارتباط برقرار نمایید.

چرا خرید سرور نیم بها قائم هاست؟

قائم هاست با در نظر گرفتن کلیه نیازهای سایت شما بهترین نوع سرور را با بالاترین پهنای باند و به شما ارائه میکند ، نصب و کانفیگ و پشتیبانی 24 ساعته رایگان از خدماتی هست که برای سایتهای پرمصرف و پرترافیک بسیار نیاز و مهم است ، در نظر داشته باشید خدمات پس از فروش و پشتیبانی یکی از عوامل بسیار مهم در افزایش کیفیت و 100% نگه داشتن آپتایم سایت شما می باشد.

پلن های خرید سرور نیم بها ( سرور با ترافیک نیم بها فقط ویژه سایتهای پرترافیک )

Storage Server
نام پلن
64GB DDR4 Ram
سرور ایران
Intel® Xeon E5-2690 V4
پردازنده
100TB Up to 1000TBفضای دیسک
10GBit/s-Portپورت شبکه
نامحدود – نیم بهاترافیک مجاز
سرور نیم بهالوکیشن
آسیاتک / های وبمرکز داده
خرید سرورکانفیگ رایگان
خرید سرورپشتیبانی رایگان
رایگان
هزینه ستاپ
رایگانهزینه ماهیانه
ثبت درخواستسفارش


توجه : این سرویس فقط برای سایتهای دارای ترافیک بالای 500 ترابایت بصورت اسپانسری قابل ارائه می باشد ، جهت اطلاعات بیشتر از طریق ارسال تیکت به بخش فروش با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (38 امتیاز)