خرید سرور VoIP

خرید سرور VoIP با بالاترین کیفیت از دیتاسنتر آسیاتک تهران

پروتکل VoIP چیست؟

پروتکل Voice over Internet ( VoIP ) که به آن IP تلفنی نیز گفته می شود ، روشی و گروهی از فناوری ها برای ارسال ارتباطات صوتی و جلسات چندرسانه ای از طریق شبکه های پروتکل اینترنت (IP) مانند اینترنت است . اصطلاحات تلفنی اینترنت ، تلفن باند پهن و خدمات تلفن باند پهن به طور خاص به ارائه خدمات ارتباطی (صوتی ، نمابر ، پیام کوتاه ، پیام رسانی صوتی) از طریق اینترنت عمومی اشاره دارد ، و نه از طریق شبکه تلفن تلفنی عمومی (PSTN) ، همچنین شناخته شده است. مانندسرویس تلفنی ساده قدیمی (POTS).

ارائه دهندگان اولیه خدمات صوتی بیش از IP ، مدلهای تجاری و راه حلهای فنی را ارائه می دادند که نمایانگر معماری شبکه تلفنی میراث بود. ارائه دهندگان نسل دوم ، مانند اسکایپ ، شبکه های بسته ای را برای پایگاه های کاربری خصوصی ایجاد کرده اند ، ضمن اینکه به طور بالقوه برای دسترسی به سایر شبکه های ارتباطی مانند PSTN ، شارژ می شوند ، می توانند از تماس رایگان و راحتی استفاده کنند. این محدودیت در آزادی کاربران برای مخلوط کردن و مطابقت با سخت افزار و نرم افزار شخص ثالث , ارائه دهندگان نسل سوم ، مانند گوگل تاک ، مفهوم VoIP فدرال را تصویب کردند – این یک عزیمت از معماری شبکه های میراث است , این راه حل ها به طور معمول امکان اتصال متقابل پویا بین کاربران با هر دو حوزه در اینترنت را هنگامی که کاربر مایل به برقراری تماس است.

خرید سرور voip

خرید سرور voip

 

پلن های سرور Voip با هارد NVMe

VPS NVMe ایران
VPS NVMe ایران
VPS NVMe ایران
VPS NVMe ایران
VPS NVMe ایران
VPS NVMe ایران
VDS NVMe IranVDS NVMe IranVDS NVMe IranVDS NVMe IranVDS NVMe IranVDS NVMe Iran
VDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMe
VDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMe
999,000 تومان845,000 تومان545,000 تومان399,000 تومان299,000 تومان235,000 تومان

 

نکاتی که باید جهت خرید سرور Voip به آن دقت نمایید:

  • سرورهای فوق از دیتاسنتر آسیاتک می باشد.
  • IP سرورهای Voip متعلق به شرکت قائم هاست بوده و از دیتاسنتر نمی باشد.
  • قبل از خرید سرورهای Voip حتما با ارائه دهنده خط ویپ خود نسبت رجیستر شدن خط بر روی سرورهای مورد نظر اطمینان حاصل نمایید.
  • سرورهای مورد نظر با سیستم عامل ایزابل بصورت خام تحویل مشترکین داده خواهد شد و کلیه امور مربوط به نصب و پیکر بندی به عهده خود مشترک می باشد.
  • در انتخاب و خرید پلن های مورد نظر اطمینان حاصل نمایید و حتما قبل از خرید نسبت به مشاوره از طریق ارسا تیکت اقدام نمایید ، تحت هیچ شرایط بعد از خرید امکان لغو وجود نخواهد داشت.
5/5 - (3 امتیاز)