خرید هارد SAS HP 2.5 اینچ و 3.5 اینچ با قیمت ارزان !

خرید هارد SAS HP 2.5 اینچ و 3.5 اینچ با قیمت های بسیار ارزان پایینتر از قیمت های رایج در بازار سخت افزار و سرور ایران توسط قائم هاست با تجربه 8 ساله در ارائه خدمات سرور و خدمات دیتاسنتر به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین ارسال رایگان به سراسر کشور و سفارش و مشاوره رایگان و پرداخت آنلاین و امن اینترنتی دارای نماد الکترونیک بصورت ساده و آسان , قائم هاست کلیه نیاز های شما را برای خرید سخت افزار مورد نیاز سرور در ایران برطرف میسازد .

خرید هارد SAS HP 2.5 اینچ و 3.5 اینچ

خرید هارد SAS HP 2.5 اینچ و 3.5 اینچ

باتوجه به افزایش نیاز های سخت افزاری و تجهیزات دیتاسنتر و سرور در کشور این زمینه برای افراد و سودجو فراهم شده که گاها با نام گروه و شرکت اقدام به سوء استفاده هایی کنند که به ضرر مصرف کننده و تجربه تلخ مصرف کننده شود , باتوجه به گستردگی برند و نوع سخت افزار اکثر افراد سودجو با نام شرکت و یا گروه ارائه دهنده سخت افزار سرور اقدام به ارائه سخت افزار تقلبی و بی کیفیت و یا دست دوم و تعمیر و ریفر شده میکنند که این امر باعث متضرر شدن مشتریان سخت افزار میشود.

خرید هارد SAS HP 2.5 اینچ و 3.5 اینچ

خرید هارد SAS HP 2.5 اینچ و 3.5 اینچ

قائم هاست این اطمینان را به تمامی مشتریان عزیز خود می دهد که کلیه سخت افزار های ارائه شده همچون سرور , رم , پردازنده , هارد و … دارای اصالت و سلامت کامل بوده و از اصل بودن سخت افزار مشتری میتواند اطمینان حاصل کند , متأسفانه سخت افزار سرور باتوجه به محدودیت های تحریم در کشور همچون سخت افزار کامپیوتر بصورت گسترده فراهم نمی باشد و کمبود این نوع سخت افزار می تواند زمینه سودجویی افراد متخلف را فراهم سازد.

خرید هارد SAS HP 2.5 اینچ و 3.5 اینچ اچ پی

هارد های SAS بعد از نوع هارد های SSD بهترین انتخاب برای ذخیره سازی امن در سرورهای اچ پی جهت رید کردن هارد ها و بالا بردن امنیت هارد های ذخیره سازی می باشد , شما میتوانید با خرید 4 هارد یکسان SAS HP اقدام به رید کردن 4 هارد جهت ذخیره سازی همزمان اطلاعات روی هارد های خود کنید که این امن باعث افزایش سرعت ذخیره سازی و امن کردن اطلاعات و کم کردن ریسک از دست دادن اطلاعات خود در سرورهای HP می شود.

خرید هارد SAS HP 2.5 اینچ و 3.5 اینچ

خرید هارد SAS HP 2.5 اینچ و 3.5 اینچ

لیست موجودی هارد های SAS HP

HP 146 GB SAS 10kاستعلام قیمت
HP 146 GB SAS 15kاستعلام قیمت
HP 300 GB SAS 10kاستعلام قیمت
HP 300 GB SAS 15kاستعلام قیمت
HP 450 GB SAS 10kاستعلام قیمت
HGST 450 GB SAS 10kاستعلام قیمت
Toshiba 600 GB SAS 10kاستعلام قیمت
Seagate 900 GB SAS 10kاستعلام قیمت
HP 600 GB SAS 10kاستعلام قیمت
HP 900 GB SAS 10kاستعلام قیمت
HP 1.2TB SAS 10kاستعلام قیمت

 

با توجه به تغییرات نرخ ارز قیمت سخت افزار و هارد سرور ثابت نیست و هر روز ممکن است دچار نوسان و تغییر باشد , جهت اطلاع و استعلام قیمت از طریق ارسال تیکت با ما در ارتباط باشید ؛ پاسخ شما را بین 10 دقیقه الی 2 ساعت ارسال خواهیم کرد.

آیا می دانید قائم هاست ارائه دهنده خدمات کولوکیشن ارزان در ایران می باشد؟

ارائه خدمات کولوکیشن با ترافیک نامحدود ! و قیمت ارزان ! به همراه پشتیبانی و خدمات رایگان , و همچنین قائم هاست ارائه دهنده سرور اختصاصی ایران و سرور مجازی ایران با ترافیک نامحدود و همچنین نصب و کانفیگ رایگان به همراه لایسنس رایگان و پشتیبانی 24 ساعته در ایران می باشد , با اجاره سرور مجازی و اختصاصی قائم هاست میتوانید از دردسرهای هزینه زیاد و نگهداری و استرس خرید سرور و سخت افزار آسوده خاطر باشید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

5/5 - (1 امتیاز)