بهینه سازی تصاویر با LSCache لایت اسپید

بهینه سازی تصاویر با LSCache لایت اسپید

بهینه سازی تصاویر با LSCache لایت اسپید

سلب مسئولیت : اطلاعات موجود در این پست برای LSCWP v1.6.2.1 دقیق است . اگر از نسخه ی جدید افزونه استفاده می کنید، برخی از جزئیات ممکن است تغییر کرده باشد.

آیا تا به حال آرزو کرده اید که تصاویر سایت شما برای انتقال خیلی طولانی نیست؟ خوب، ممکن است چیزی باشد که شما می توانید در مورد آن انجام دهید. بسیاری از تصاویر را می توان بهینه سازی کرد تا فضای کمتری بگیرد، که به نوبه خود زمان بیشتری را برای انتقال می گیرد. دو هفته و نیم پیش، ما یک ویژگی بهینه سازی تصویر را معرفی کردیم، و در آن زمان، ما حدود 640،000 عکس را بهینه سازی کرده ایم. این خیلی از بایت های ذخیره شده است!

جذاب امروز ما در مورد بهینه سازی تصویر صحبت خواهیم کرد : آنچه که هست، و چگونگی استفاده از آن.

بهینه سازی تصویر

یک روش موثر برای مقابله با هزینه انتقال تصاویر از طریق اینترنت، کاهش اندازه تصاویر است.

تصاویر کوچکتر = انتقال سریع تر.

افزونه LateSpeed ​​Cache دسترسی به خدمات بهینه سازی تصویر را در یک سرور وب مرکزی فراهم می کند. در اینجا این است که چگونه کار می کند:

  1. دکمه ارسال درخواست بهینه سازی را در صفحه بهینه سازی تصویر فشار دهید .
  2. سرور مرکزی پس از تأیید تأیید بازخورد، درخواست را رد می کند یا قبول می کند.
  3. سرور مرکزی این وظیفه را به یک سرور کودک توزیع می کند.
  4. سرور کودک تصاویر شما را می گیرد.
  5. سرور کودک پردازش تصاویر خود را.
  6. سرور کودک وردپرس را مطلع می کند که تصاویر آماده هستند.
  7. کار cron اجرا می شود و تصاویر خود را به وردپرس می کشد.
بهینه سازی تصاویر با LSCache لایت اسپید

بهینه سازی تصاویر با LSCache لایت اسپید

شما ممکن است در مورد مرحله 5 تعجب کنید. در واقع چه زمانی اتفاق می افتد که سرور کودک پردازش تصاویر شما را انجام می دهد؟

خوب، کتابخانه ها برای این نوع چیزها وجود دارد، بنابراین ما نیازی به چرخ مجدد نداریم. ما از توابع Imagickبرای تنظیم تصاویر خود به کیفیت 85٪ -90٪ از اصلی استفاده می کنیم. (این بهینه سازی از دست رفته است.)

در طول فرآیند، سه نسخه از هر فایل تصویر ایجاد می شود:

  • yourimage.bk.jpg: نسخه اصلی تصویر شما.
  • yourimage.jpg: نسخه بهینه شده از تصویر شما، که از آن به بعد در سایت شما نمایش داده می شود.
  • yourimage.jpg.webp: یک نسخه از تصویر شما ذخیره شده در فرمت است که حدود 25-34٪ کوچکتر از JPG است.

اگر yourimage.jpgبه هر دلیلی قادر به بهینه سازی نبود (شاید آن را در حال حاضر مطلوب بود) نسخه جدیدی تولید نخواهد شد و بنابراین هیچ yourimage.bk.jpg. وجود دارد خواهد شد فرمت WebP تبدیل را نجات داد، هر چند.

با استفاده از چند پلاگین

قبل از هر چیز دیگر، مهم است که اشاره کنیم که شما نباید بیش از یک افزونه بهینه سازی تصویر را در همان زمان استفاده کنید! انجام این کار می تواند رفتار منفعلانه ای را ایجاد کند و اغلب منجر به اشتباه در پردازش می شود: خطاهائی که تنها با ایجاد یک بلیط می تواند پاک شود و ما با آن در پایان ما مقابله کنیم.

به طور کلی، هرگز نباید دو پلاگین را با همان توابع بهینه سازی انجام داد. برای روشن شدن، هنوز می توانید چندین پلاگین بهینه سازی را استفاده کنید، تا زمانی که هیچ کدام از توابع فردی را تکرار نکنید.

چگونه از Optimize Image در سایت WordPress استفاده کنم؟

تنظیمات

از وردپرس Dashboard، به LateSpeed ​​Cache> تنظیمات> رسانه بروید . به پایین بروید و دو تنظیم مربوط به بهینه سازی را مشاهده خواهید کرد.

 

 

غیر فعال کردن بهینه سازی کشیدن ، هنگامی که «روشن»، کار cron را که برای به تصویر کشیدن تصاویر بهینه از سرور مرکزی به کتابخانه رسانه وردپرس شما منتقل شده است، غیرفعال می کند. اگر این را روشن کنید، نمیتوانید تصاویر بهینه شده خود را بازیابی کنید.

در شرایط عادی، این تنظیم را لمس نخواهید کرد.

به خاطر داشته باشید که .webpفرمت فایل که قبلا ذکر شد اگر شما مایل به استفاده از تصاویر WebP به جای همه JPG ها و PNG های خود باشید، گزینه Image WebP Replacement را روشن کنید.

همه مرورگرها از WebP پشتیبانی نمی کنند، بنابراین دو نسخه از صفحات شما در حافظه پنهان وجود خواهد داشت: یکی با تصاویر WebP و یکی با فرمت های تصویر دیگر، و نسخه مناسب برای بازدید کنندگان شما خدمت خواهد شد. و از آنجا که دیگر فرمت های تصویر بهینه سازی شده شما هنوز هم وجود دارد، می توانید WebP را در هر زمان غیرفعال کنید، اگر ذهن خود را تغییر دهید.

بهینه سازی

رفتن به LateSpeed ​​Cache> بهینه سازی تصویر .

بهینه سازی تصاویر با LSCache لایت اسپید

بهینه سازی تصاویر با LSCache لایت اسپید

اولین بار از این صفحه بازدید می کنید، یک دکمه ای را می بینید که درخواست کلید را می خواند . دکمه را فشار دهید تا کلیدی از سرور مرکزی دریافت کنید که برای پردازش تمام درخواستهای بهینه سازی تصویر آینده خود استفاده خواهد کرد. هنگامی که کلید به دست می آید، صفحه نمایش شما باید مانند یک نشان داده شده در زیر باشد، و کلید API شما لیست می شود (اگر چه بیشتر آن ها برای اهداف امنیتی مسدود می شوند).

در زیر کلید Total Reduction است . این به شما نشان می دهد چقدر فضای سرور با بهینه سازی تصویر تا به امروز ذخیره شده است. این شماره به صورت خودکار به روز نمی شود، بنابراین برای به دست آوردن آخرین وضعیت شما نیاز به فشار دکمه وضعیت به روز رسانی کاهش .

بهینه سازی تصاویر با LSCache لایت اسپید

بهینه سازی تصاویر با LSCache لایت اسپید

در زیر خلاصه بهینه سازی ، اطلاعات تصویر را مشاهده خواهید کرد .

قسمت بالای اطلاعات تصویر ، جایی است که درخواست خود را ارسال می کنید.

بهینه سازی تصاویر با LSCache لایت اسپید

بهینه سازی تصاویر با LSCache لایت اسپید

  • تصاویر مجموع نمایش تعداد تصاویر موجود در سایت شما.
  • تصاویر هنوز درخواست نشده نشان می دهد تعداد تصاویر هنوز بهینه سازی شده است.
  • مطبوعات ارسال درخواست بهینه سازی و تمام Unoptimized برای بهینه سازی به سرور مرکزی ارسال می شود.

منطقه پایین این بخش به شما نشان می دهد که چه چیزی با درخواست فعلی شما اتفاق می افتد.

  • تصاویر درخواست شده است : تعداد تصاویر انتظار نوبت خود را بهینه سازی شده است
  • تصاویر بهینه شده و در حال انتظار برای کشیده شدن : چند تا کامل هستند و انتظار دارند که دوباره به وردپرس بازگردند
  • تصاویر بهینه سازی شده و کشیده شده اند : چندین فرآیند را به طور کامل به پایان رسانده اند

پس از فشار دکمه ارسال درخواست بهینه سازی، همه اینها در پشت صحنه اتفاق می افتد . شما می توانید صفحه را برای به روز رسانی این اعداد تازه سازی کنید، و اگر می خواهید چیزهای دیگری را انجام دهید، صفحه را ترک کنید در حالی که بهینه سازی اجرا می شود.

بازگرداندن

بهینه سازی تصاویر با LSCache لایت اسپید

بهینه سازی تصاویر با LSCache لایت اسپید

اگر از نحوه بهینه سازی تصویر خود ناراضی هستید، توانایی بازگرداندن آن به نسخه اصلی را دارید. از وردپرس داشبورد، به Media> Library بروید ، نمایه لیست را انتخاب کنید و روی تصویری که میخواهید برگردانید روی آن کلیک کنید.

کلیک کنید Restore Original Fileو همه چیز به حالت عادی باز می گردد.

اگر تصاویر WebP را در سطح جهان فعال کرده اید، می توانید آن را برای تصاویر شخصی با استفاده از Disable WebPلینک غیر فعال کنید.

مقایسه صفحات با و بدون بهینه سازی

بهینه سازی تصاویر با LSCache لایت اسپید

بهینه سازی تصاویر با LSCache لایت اسپید

من چند پست وبلاگ با کیفیت تصویر ایجاد کردم، با استفاده از تصاویر مختلف برای هر کدام.

بدون هیچ گونه بهینه سازی، پست من با بزرگترین تصاویر در آن مجبور بود 14،070،859 بایت از تصاویر را منتقل کند. پس از بهینه سازی، آن 9،467،154 بایت بود. خوب! و هنگامی که WebPERS را فعال کردم، آن را حتی در 7،249،465 بایت بهتر بود! بهینه سازی تصویر تقریبا نصف تصویر را کاهش می دهد.

مسافت پیموده شده شما بر اساس نحوه بهینه سازی تصاویر شما در زمان ارسال آنها متفاوت خواهد بود. اگر شما یک عکاس هستید و به سختی می توانید عکس های خود را از Lightroom یا Photoshop به راحتی بهینه سازی کنید، بسیار کمتر از بهبودی (اگر وجود داشته باشد) را از کسی که به تصاویر خود توجه زیادی نکرده باشد بارگذاری.

این کار را در یک پست دیدم که در آن انتقال تصویر 353،370 بایت قبل و بعد از بهینه سازی انجام شد. تصاویر من به وضوح در حال حاضر بهینه شده است. با این حال، زمانی که WebP را فعال کردم، آن را به 250،520 بایت کاهش دادم. بنابراین حداقل باید قادر به دیدنبرخی از بهبود با فعال کردن WebP باشید.

بهینه سازی تصویر به تازگی یک موضوع محبوب در انجمن وردپرس بوده است و بسیاری از سوالاتی در مورد آن چیزی که دقیقا مربوط به عکس های شماست، وجود دارد. من امیدوارم که برخی از رمز و راز را برداشته باشد. و اگر هنوز سوالی دارید، لطفا بپرسید!

5/5 - (1 امتیاز)