خرید نمایندگی دامنه ملی و بین المللی رایگان !

یکی از دغدغه های نمایندگان فروش هاست فروش و ثبت دامنه بین المللی می باشد , خرید نمایندگی دامنه ملی و بین المللی قائم هاست یک انتخاب بسیار مناسب برای هاستینگ ها , شرکت های خدمات طراحی وبسایت و … می باشد که بدون دریافت هیچگونه هزینه اضافه از مشترکین نمایندگی ارائه می شود . با خرید نمایندگی دامنه ملی و بین المللی امکان شارژ مستقیم بصورت 24 ساعته در کلیه پلن ها بدون هیچ درخواست و تماس و … امکان پذیر می باشد.

لازم به ذکر است که خرید نمایندگی دامنه ملی و بین المللی رایگان قائم هاست ویژه مشترکین خود قائم هاست می باشد , اگر مشترک یکی از سرویس های نمایندگی هاست , سرور مجازی , سرور اختصاصی و … قائم هاست می باشید میتوانید نسبت به دریافت و خرید نمایندگی دامنه ملی و بین المللی رایگان از قائم هاست درخواست ارسال نمایید.

 

خرید نمایندگی دامنه

خرید نمایندگی دامنه

 

مزایای خرید نمایندگی دامنه ملی و بین المللی قائم هاست »

  • عدم پرداخت هزینه اضافه و کاملا رایگان
  • راه اندازی سریع و آسان
  • امکان شارژ بصورت دلخواه توسط نماینده
  • دارای ماژول WHMCS
  •  امن و قابل اعتماد
  • دارای پشتیبانی 24 ساعته

 

با خرید نمایندگی دامنه ملی و بین المللی قائم هاست تعرفه دامنه دقیقا برحسب تعرفه درج شده در پنل نمایندگی بصورت جهانی می باشد و هیچ سود یا هزینه اضافی جهت ثبت دامنه به شخص یا شرکت خاصی نمیپردازید , توجه داشته باشید که به ازای تعداد دامنه دلخواه خود میتوانید بوصورت انلاین اقدام به خرید شارژ به دلار نمایید و نمایندگی خود را برحسب نیاز به دلار شارژ نمایید .

بطور مثال شما 10 دلار بابت دامنه com و 12 دلار بابت دامنه org شارژ میکنید ریسلر دامنه خود را و نرخ دلار برحسب نرخ روز دلار حساب خواهد شد و هیچ مالیات و کارمزدی از مشتریان دریافت نخواهد شد.

با خرید نمایندگی دامنه ملی و بین المللی هیچ نام و اسمی از قائم هاست در پلن های نمایندگی وجود نخواهد داشت و کلیه اطلاعات مربوط به شخص یا شرکت دریافت کننده نمایندگی می باشد.

چرا باید نمایندگی دامنه داشته باشیم ؟

با خرید نمایندگی دامنه امکان ثبت و فروش دامنه بصورت انلاین برای نمایندگان فروش و ارائه دهندگان خدمات هاست و دامنه را فراهم می سازد , یکی از موارد مورد نیاز ارائه خدمات هاستینگ فروش دامنه می باشد که در صورت عدم ارائه خدمات شما ناقص و دارای ضعف می باشد , با فروش دامنه بدون هزینه اضافه امکان ارائه خدمات حرفه ای برای شما امکان پذیر می باشد.

جهت خرید نمایندگی دامنه و دریافت نمایندگی باید حتما مشترک قائم هاست باشید و سرویس فعال در قائم هاست داشته باشید

جهت دریافت از طریق تیکت پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

 

1/5 - (2 امتیاز)