رفع خطای Internal Server Error وردپرس

چگونگی رفع خطای Internal Server Error وردپرس ؟ خطای سرور داخلی یکی از رایج ترین خطاهای وردپرس است. از آنجا که خطا هیچ اطلاعات دیگری را ارائه نمی دهد، بسیاری از مبتدیان آن را بسیار خسته کننده می بینند. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی می توانید خطای سرور داخلی را در وردپرس حل کنید.

 

رفع خطای Internal Server Error وردپرس

رفع خطای Internal Server Error وردپرس

خطا سرور داخلی در وردپرس چیست؟

خطای سرور داخلی برای وردپرس خاص نیست. این می تواند با هر وب سایت در حال اجرا بر روی وب سرور اتفاق می افتد. با توجه به ماهیت کلی این خطا، هیچ چیز برای توسعهدهنده نیست. در مورد چگونگی رفع خطای سرور داخلی، این است که از پزشک خود بپرسید که چگونه درد را بدون دردسر به آنها بگوئید.

 

رفع خطای Internal Server Error وردپرس

رفع خطای Internal Server Error وردپرس

خطای سرور داخلی در وردپرس اغلب به دلیل کارکرد plugin یا theme است. سایر علل احتمالی خطای سرور داخلی در وردپرس که ما می دانیم عبارتند از: فایل htaccess خراب شده و محدودیت حافظه پی اچ پی. ما همچنین شنیده ایم که خطای سرور داخلی تنها زمانی ظاهر می شود که شما در حال تلاش برای دسترسی به منطقه مدیریت در حالی که بقیه سایت خوب کار می کند. به این ترتیب، بیایید نگاهی به نحوه برطرف کردن خطاهای سرور داخلی در WordPress بیاندازیم.

بررسی فایل خرابکارانه .htaccess

اولین کاری که باید انجام دهید هنگام رفع خطا سرور داخلی در وردپرس بررسی فایل خراب شده .htaccess است. شما می توانید با تغییر نام اصلی خود این کار را انجام دهید. فایل htaccess به چیزی مانند .htaccess_old. برای تغییر نام فایل .htaccess، باید با استفاده از FTP یا برنامه مدیریت فایل در داشبورد cPanel حساب کاربری میزبانی خود، به سایت خود وارد شوید . پس از اتصال، فایل .htaccess در همان دایرکتوری قرار می گیرد که در آن پوشه هایی مانند wp-content، wp-admin و wp-include را مشاهده می کنید.

 

رفع خطای Internal Server Error وردپرس

رفع خطای Internal Server Error وردپرس

هنگامی که شما فایل htaccess را تغییر نام دادید، سعی کنید از سایت خود بازدید کنید تا ببینید آیا این مشکل را حل کرده است یا خیر. اگر آن را انجام دادید، پس از آن خودتان را در پشت پشت خود را به دلیل اینکه شما خطا سرور داخلی را ثابت کرد.

قبل از رفتن به چیزهای دیگر، اطمینان حاصل کنید که به تنظیمات »صفحه های پیوند مجدد در منطقه مدیریت وردپرس بروید و بدون تغییر هیچ دکمه ذخیره را کلیک کنید. این یک فایل جدید .htaccess برای شما با قوانین بازنویسی مناسب ایجاد می کند تا اطمینان حاصل شود که صفحات پست شما یک خطای 404 را ارسال نمی کند . اگر بررسی برای راه حل فایل فاسد .htaccess برای شما کار نکند، پس شما باید ادامه مطلب این مقاله را ادامه دهید.

افزایش محدودیت حافظه پی اچ پی

گاهی اوقات خطای سرور داخلی ممکن است اتفاق بیفتد اگر محدودیت حافظه پی اچ پی شما خسته شده باشد.از آموزش ما در مورد چگونگی افزایش محدودیت حافظه پی اچ پی در وردپرس برای حل آن استفاده کنید اگر خطای سرور داخلی را فقط در هنگام تلاش برای ورود به مدیر خود وردپرس یا آپلود یک تصویر در wp-admin خود مشاهده می کنید، پس باید با انجام این مراحل، میزان حافظه را افزایش دهید:

  1. یک فایل متنی خالی با نام php.ini ایجاد کنید
  2. این کد را در آن قرار دهید: memory=64MB
  3. فایل را ذخیره کنید
  4. با استفاده از FTP آن را در پوشه / wp-admin / folder بارگذاری کنید

میزبان مناسب برای وردپرس انتخاب کنید !

چندین کاربر گفته اند که انجام این کار با مشکل خاصی روبرو شده است.

اگر افزایش میزان حافظه مشکل شما را برطرف کند، این مشکل فقط به طور موقت حل شده است. شما هنوز هم نیاز به پیدا کردن علت است که محدود کردن حافظه خود را خسته کننده است. این می تواند یک پلاگین ضعیف شده یا حتی یک تابع موضوع باشد. ما به شدت توصیه می کنیم از شرکت میزبانی وب وردپرس خود بخواهید که به ورودی سرور ها کمک کند تا تشخیص دقیق شما را پیدا کند.اگر افزایش محدودیت حافظه پی اچ پی مسئله را برای شما حل نکند، پس شما برای برخی از عیب یابی های بیشتر در اختیار شما قرار می گیرید. اکثرا مشکل تمامی وردپرس ها از ضعف و عدم کیفیت سرویس میزبانی اشتراکی می باشد , برای این موارد توصیه می شود از سرور مجازی های قائم هاست سفارش دهید , سرور مجازی مخصوص وردپرس قائم هاست از کشورهای ایران و آلمان و فرانسه با کانفیگ مخصوص وردپرس ویژه سایتهای پرمصرف که با هاست اشتراکی مشکل دارند می باشد , نصب و کانفیگ و انتقال به سرور مجازی ایران و سرور مجازی آلمان و سرور مجازی فرانسه قائم هاست رایگان می باشد.

تمام پلاگین ها را غیرفعال کنید

اگر هیچ یک از راه حل های فوق برای شما کار نکند، این خطا به احتمال زیاد توسط یک پلاگین خاص ایجاد می شود. همچنین ممکن است این ترکیبی از پلاگین هایی باشد که با یکدیگر خوب بازی نمی کنند متاسفانه، راه آسان برای پیدا کردن این وجود ندارد. شما باید یک بار تمام پلاگین های وردپرس را غیرفعال کنید. دستورالعمل های راهنمای ما را در مورد چگونگی غیر فعال کردن همه افزونه های وردپرس بدون WP-Admin دنبال کنید .

رفع خطای Internal Server Error وردپرس

رفع خطای Internal Server Error وردپرس

اگر غیرفعال کردن تمام پلاگین ها خطا را ثابت کرد، پس می دانید این یکی از پلاگین هایی است که باعث خطا می شود. به سادگی به منطقه مدیریت وردپرس بروید و بر روی ‘Plugins’ کلیک کنید حالا شما باید یک پلاگین را مجددا فعال کنید تا زمانی که یکی از آن مشکل را پیدا کنید. خلاص شدن از شر این پلاگین، و گزارش خطا به نویسنده پلاگین.

دوباره بارگذاری فایل های هسته ای

اگر گزینه افزونه خطای سرور داخلی را حل نکرد، پس از آن باید آپلود wp-admin و wp-include folder را از یک نصب جدید وردپرس دوباره آپلود کنید.این هیچ اطلاعاتی را حذف نخواهد کرد، اما ممکن است مشکل را در صورت خراب شدن هر پرونده حل کند. ابتدا باید از وب سایت WordPress.org بازدید کنید و روی دکمه دانلود کلیک کنید.

 

رفع خطای Internal Server Error وردپرس

رفع خطای Internal Server Error وردپرس

این فایل زیپ وردپرس را به رایانه شما نصب می کند. شما باید فایل زیپ را استخراج کنید و در داخل آن یک پوشه وردپرس پیدا خواهید کرد. بعدا باید با استفاده از یک سرویس دهنده FTP به وب سایت وردپرس خود وصل شوید. پس از اتصال به پوشه ریشه وب سایت خود بروید. این پوشه است که دارای wp-admin، wp-include، پوشه wp-content در آن است. در ستون سمت چپ پوشه وردپرس را در رایانه خود باز کنید. حالا شما باید پوشه های wp-include و wp-manager را انتخاب کنید و سپس روی آن کلیک راست کرده و ‘Upload’ را انتخاب کنید.

رفع خطای Internal Server Error وردپرس

رفع خطای Internal Server Error وردپرس

مشتری FTP شما این پوشه را به سرور خود انتقال می دهد. از شما میپرسد آیا میخواهید پروندهها را بازنویسی کنید. «Overwrite» را انتخاب کنید و سپس «همیشه از این اقدام» استفاده کنید.مشتری FTP شما اکنون فایل های WordPress قدیمی خود را با نسخه های تازه تر جدید جایگزین می کند. اگر فایل های وردپرس شما خراب شد، این مرحله خطای سرور داخلی را برای شما حل خواهد کرد.

 

رفع خطای Internal Server Error وردپرس

رفع خطای Internal Server Error وردپرس

از ارائه دهنده خدمات میزبانی خود بپرسید

اگر تمام روش ها برای تعمیر خطای سرور داخلی در وب سایت شما موفق نشدند، زمان آن فرا رسیده است تا کمک بیشتری دریافت کنید. با تیم پشتیبانی میزبانی وب خود تماس بگیرید و آنها قادر خواهند بود که سیاهههای سرور را بررسی کنند و علت اصلی خطا را تعیین کنند. اگر میخواهید خودتان را عیب یابی کنید، راهنمای راهنمای عیب یابی وردپرس را برای مبتدیان ببینید. ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند خطای سرور داخلی را در وردپرس حل کند. همچنین ممکن است بخواهید لیست کاملی از شایعترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها را مشاهده کنید. اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا به کانال یوتیوب ما برای آموزش ویدئویی وردپرس مشترک شوید . شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک پیدا کنید .

این صفحه چطور بود؟ post