سرور اختصاصی از چه کشوری مناسب تر است؟

سرور اختصاصی از چه کشوری مناسب تر است؟ امروز در این مقاله که در سایت قائم هاست برای شما آماده کرده ایم به این موضوع می پردازیم که اگر قصد خرید سرور اختصاصی داریم از چه کشوری و چه دیتاسنتری سرور اختصاصی خرید کنیم.

سرور اختصاصی را از چه کشوری خریداری کنیم ؟

اگر قصد خرید سرور اختصاصی را دارید حتما به این نکته خیلی فکر میکنید که از چه کشوری سرور اختصاصی تهیه کنید و چه کشوری مناسبتر است برای انتخاب و خرید سرور اختصاصی ، این موضوع بیشتر میتواند به نوع استفاده شما وابسته باشد که از چه کشوری سرور اختصاصی تهیه کنید.

ترجیحا اگر سرور اختصاصی برای مجازی سازی و فروش سرور مجازی نیاز دارید سرور اختصاصی ایران از نظر اقتصادی برای شما بصرفه تر و پرسود تر خواهد بود چون بازار فروش بیشتری نسبت به سرور اختصاصی های خارجی دارد و یا اگر قصد راه اندازی یک هاستینگ مناسب را دارید سرور اختصاصی ایران برای شما پرسود تر خواهد بود بدلیل تقاضای بیشتر هاست ایران.

اما در بسیاری از استفاده ها سرور اختصاصی ایران مناسب نمیتواند باشد و سرور اختصاصی آلمان و یا سرور اختصاصی فرانسه و یا سرور اختصاصی های سایر کشورها مناسبتر خواهد بود مانند استفاده برای دانلود و آپلود های حجم بالا و یا سایر استفاده هایی که در سرورهای ایران مناسب نیست سرورهای اختصاصی خارج از کشور پیشنهاد میشود.

سرور اختصاصی از چه کشوری مناسب تر است؟

سرور اختصاصی از چه کشوری مناسب تر است؟

مزایای خرید سرور اختصاصی ایران چیست؟

  • سرعت بالاتر نسبت به سرورهای خارج تا 4 الی 8 برابر
  • فروش بیشتر و بالاتر اکانت هاست و یا سرور مجازی ایران
  • کیفیت بالاتر نسبت به سرور اختصاصی خارج
  • هزینه کمتر و مناسب تر
  • افزایش رتبه سئو سایتهای ایرانی در سرورهای ایران

 

سرور اختصاصی ایران از کدام دیتاسنتر مناسبتر است؟

سرور اختصاصی ایران از دیتاسنترهای مختلف ایرانی قابل ارائه هست دیتاسنترهای مطرح و رتبه دار ایرانی مانند افرانت , پارس آنلاین , رسپینا , آسیاتک , زیرساخت و … هستند که خدمات متنوع و مناسبی دارند و در میان این دیتاسنتر ها آسیاتک بدلیل شرایط ترافیک نامحدود و فایروال سخت افزاری محبوبیت بیشتر و تقاضای بیشتری نسبت به سایر دیتاسنترها پیدا کرده .

سرور اختصاصی از چه کشوری مناسب تر است؟

شرکت قائم هاست با یک دهه سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات سرور اختصاصی ایران از دیتاسنترهای مختلف و مطرح ایران مانند آسیاتک آماده ارائه خدمات سرور اختصاصی ایران و سرور مجازی ایران با ترافیک نامحدود و فایروال سخت افزاری و همچنین پورت شبکه 10 گیگابیت در ایران می باشد .

سرور های اختصاصی ایران قائم هاست با جدیدترین و بروز ترین سخت افزار و هارد های پرسرعت SSD  اینترپرایز و کارت حافظه های DDR4 سری ECC و پردازنده های سری جدید اینتل سری X و E5 با پایینترین و مناسبترین قیمت و ارائه خدمات لایسنس های نرم افزاری رایگان و کانفیگ رایگان و همچنین پشتیبانی 24 ساعته رایگان شرکت قائم هاست یک انتخاب مناسب جهت خرید سرور اختصاصی ایران و یا سرور اختصاصی خارج از کشور می باشد.

برای خرید سرور مجازی ایران و یا سرور اختصاصی ایران از طریق ارسال تیکت به بخش فروش قائم هاست می توانید قبل از خرید اقدام به مشاوره قبل از خرید کنید.

این صفحه چطور بود؟ post