سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی چیست؟

در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت که سرور مجازی چیست و چه کاربردی دارد.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی نوعی ماشین مجازی است که از یک کامپیوتر همیشه روشن و فعال ایجاد شده است و همیشه در محیط اینترنت و دنیای مجازی قابل دسترس می باشد , سرور مجازی توسط مجازی ساز های مختلف بر روی یک سرور اختصاصی ایجاد میشوند.

سرور مجازی که توسط مجازی ساز های مختلف مانند vmware esxi , kvm virtualizor و …ایجاد میشود با منابع سخت افزاری دلخواه و همچنین سیستم عامل دلخواه و مورد نیاز قابل دسترس کاربران می باشد .

سرور مجازی میتواند یک جایگزین مناسب برای هاست که جوابگوی سایتهای پربازدید و پر مصرف نیست باشد , در واقع میتوان گفت که سرور مجازی را میتوان به عنوان یک هاست با منابع اختصاصی در نظر گرفت و این برای سایتهای پرمصرف بسیار مناسب می باشد و مدیریت سایتهای پرمصرف در سرور مجازی بسیار ساده تر و بهتر خواهد بود.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی با کانفیگ های مختلف امکان ارائه و راه اندازی بصورت هاستینگ را خواهد داشت و توسط سرور مجازی میتوانید یک هاستینگ مستقل هم راه اندازی کنید , سرور مجازی با کنترل پنل های محبوب سی پنل و دایرکت ادمین و یا پلسک و وبسایت پنل بر روی سیستم عامل های لینوکس و ویندوز قابل دسترس می باشد .

در واقع اگر نیازمند این هستید که یک هاستینگ مناسب داشته باشید با سرور مجازی براحتی میتوانید با هزینه بسیار کم اقدام به راه اندازی یک هاستینگ کم هزینه نمایید که برای شروع سرور مجازی بهتر و کم هزینه تر از سرور اختصاصی می باشد.

سرور مجازی که از کشورهای مختلف ایران و خارج از کشور مانند آلمان , آمریکا , فرانسه , کانادا , انگلستان و … قابل ارائه می باشد براحتی بر حسب نیاز های مختلف مشتریان قابل دسترس کلیه مشتریان گرامی خواهد بود.

برای کاربران داخل کشور ایران ترجیحا سرورهای داخل کشور ایران پیشنهاد میشود بدلیل داشتن پینگ کافی و مناسب و سرعت بسیار بالا برای کاربران داخل کشور ایران بهترین گزینه جهت خرید سرور مجازی می باشد.

این مقاله بصورت اختصاصی در سایت قائم هاست نوشته شده و هرگونه کپی برداری حتی با ذکر منبع ممنوع می باشد و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت .

این صفحه چطور بود؟ post