فروش سرور NVMe ایران

و اینک فروش سرور NVMe ایران برای اولین بار در ایران

جدیدترین و بروزترین سخت افزار RAM DDR4 , هارد های SSD NVMe نسل جدید با 20 برابر سرعت و قدرت بالاتر از هارد های SSD معمولی

فروش سرور NVMe ایران

مزایای پروتکل NVMe :

پروتکل NVMe اساساً برای ارتباط با حافظه های پایدار (NVM) مانند حافظه های فلش NAND امروزی، و حتی نسل آینده تکنولوژی های NVM طراحی شده است. بنابراین، محدودیت های واسط های دیسک سخت را ندارد. مثلاً دستگاه های SAS امروزی و یا دستگاه های مبتنی بر SATA می توانند در هر صف دستور، به ترتیب 256 و 32 دستور جای دهند. ممکن است این تعداد برای تکنولوژی های هارد دیسک کافی باشد، ولی واضح است که جوابگوی سرعت تکنولوژی های امروزی (و آینده) NVM را نخواهد داشت.
در حالی که NVMe از 64 هزار دستور در هر صف پشتیبانی می کند و 64 هزار صف نیز دارد! این صف ها به صورتی طراحی شده اند که دستورات ورودی/خروجی و پاسخ های مربوط به آن ها همگی بر روی یک هسته CPU اجرا می شوند. بنابراین می توان از قابلیت های پردازش موازی CPU های چند هسته ای نیز بهره گرفت.

فروش سرور NVMe ایران

همچنین چون هر برنامه یا رشته (Thread) می تواند صف دستو مخصوص به خود را ایجاد کند، نیازی به I/O Locking نیست. حافظه NVMe همچنین از MSI-X و Interrupt steering نیز پشتیبانی می کند و با جلوگیری از ایجاد ترافیک شدید بر روی CPU به سیستم ها اجازه گسترش پذیری فوق العاده ای را می دهد.

 

فروش سرور NVMe ایران

پلن های VDS NVMe ( سرعت 20 برابر SSD معمولی )

VPS NVMe ایران
VPS NVMe ایران
VPS NVMe ایران
VPS NVMe ایران
VPS NVMe ایران
VPS NVMe ایران
VDS NVMe IranVDS NVMe IranVDS NVMe IranVDS NVMe IranVDS NVMe IranVDS NVMe Iran

VDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMe
VDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMeVDS پرسرعت NVMe
999,000 تومان845,000 تومان545,000 تومان399,000 تومان299,000 تومان235,000 تومان
توجه : این پلن ها فقط ویژه میزبانی وبسایت با ترافیک نامحدود ارائه میشود , به سایر استفاده ها مثل دانلود و اپلود , پورت فورواردینگ , کاهش پینگ , گیم سرور و … ارائه نمیشود و فقط جهت میزبانی سایت و هاستینگ و اپلیکیشن و وب سرویس می باشد.

سرور NVMe چیست و چه تفاوتی با سایر سرورها دارد؟

سرورهای NVMe داخل کشور که برای اولین بار توسط قائم هاست با قیمت بسیار ارزان و کیفیت بالا و خدمات کانفیگ و پشتیبانی رایگان ارائه می شود یک انتخاب بسیار مناسب برای افرادی می باشد که به سرعت وب سایتها و اپلیکیشن های خود اهمیت بسیار زیادی می دهند , با سرورهای NVMe قائم هاست بالاترین سرعت ممکن را در داخل کشور داشته باشید و از سرعت لود پایین سایتهای خود مخصوصا سایتهای وردپرسی که هنگام لود شدن بسیار کند هستند لذت ببرید , سرورهای NVMe قائم هاست تا 20 برابر سرعتی بالاتر نسبت به سرورهای SSD معمولی و تا 200 برابر سرعت بالاتر نسبت به سرورهای دارای هارد های دیسکی را به شما می دهند , این نوع سرورها در قائم هاست با کانفیگ های مخصوص و بهینه سازی های مخصوص وردپرس به کاربران ارائه میشوند تا کاربران حد اکثر سرعت و کیفیت میزبانی را در داخل کشور تجربه کنند.

چرا سرور مجازی ایران با هارد NVMe از قائم هاست؟

سرورهای دارای درایو پرسرعت NVMe قائم هاست که مخصوص اسکریپت های وردپرس , جوملا , پرستاشاپ , اسکریپت سایتهای خبرخوان , سایتهای ASP و ویندوزی که دارای مشکلات لود و سرعت می باشند توسط متخصصین حرفه ای نصب و کانفیگ و بهینه سازی می شوند و کاربران قبل از خرید هر پلن می توانند از طریق ارسال تیکت نسبت به مشاوره و سوالات قبل از خرید جهت اطمینان از خرید پلن مناسب برای نیاز سایتها یا اپلیکیشن های خود اقدام نمایند , همچنین در بسیاری از سایتهای ارائه دهنده این نوع سرویس متأسفانه مشاهده می شود که اغلب برای کسب سود بیشتر ارائه دهندگان سرورهای معمولی را با ترفند های مختلف بجای سرورهای NVMe به کاربران ارائه می دهند و قائم هاست نیز تضمین دهنده ارائه بهترین نوع سرورهای NVMe در ایران می باشد.

 

در صورتی که قصد سفارش دارید از طریق تیکت و تماس تلفنی حتما مشاوره قبل از خرید نمایید و از موجود بودن سرور اطمینان حاصل فرمایید.

نیاز به سرور دارید؟!

همین حالا جهت مشاوره سوالات خود را مطرح کنید ؛ 24 ساعته از طریق ارسال تیکت پاسخگوی شما هستیم …

 


سرور های مجازی ایران با ترافیک نامحدود و منابع اختصاصی و هارد SSD هم موجود می باشد , پیشنهاد میشود از پلن های سرور مجازی ایران هم دیدن کنید !

سرور مجازی ایران


افزودنی های سرویس NVMe داخل کشور »

  • هر 1 گیگابایت RAM اضافه ماهیانه 100,000 تومان
  • هر 10 گیگ هارد SSD ماهیانه 40,000 تومان
  • هر 10 گیگ هارد NVMe ماهیانه 45,000 تومان
  • هر 10 گیگ هارد SSD Raid 10 ماهیانه 45,000 تومان
  • هزینه کنترل پنل cPanel ماه اول 290,000 تومان و هر ماه 60,750 تومان
  • هزینه کنترل پنل DirectAdmin ماهیانه 60,750 تومان
  • هزینه کنترل پنل Plesk Web HOST – VPS ماهیانه 121,500 تومان
  • هزینه وب سرور LiteSpeed ماه اول 290,000 تومان و هر ماه 121,500 تومان
  • هزینه CloudLinux ماه اول 290,000 تومان و هر ماه 121,500 تومان
  • هزینه آنتی شلر و اسکنر CXS ماه اول 116,000 تومان و هر ماه 60,750 تومان
  • هزینه کانفیگ کامل cPanel و DirectAdmin رایگان !
  • کانفیگ + انتقال + پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل بصورت کاملا رایگان می باشد.

سرور مجازی nvme ایران

سرور اختصاصی چیست؟

سرور اختصاصی یک کامپیوتر در یک شبکه مادی و معنوی برای خدمت به نیازهای شبکه است. به عنوان مثال، برخی از شبکه های نیاز است که یک کامپیوتر کنار گذاشته شود به مدیریت ارتباطات بین تمام کامپیوتر های دیگر. سرور اختصاصی نیز می تواند یک کامپیوتر است که مدیریت منابع چاپگر باشد. سرور ایران در دیتاسنترهای افرانت , آسیاتک , شهراد , رسپینا , زیر ساخت , پارس آنلاین و … میزبانی میشوند و مدیریت آنها به عهده و دلخواه مدیر سرور می باشد.قائم هاست اولین ارائه دهنده سرور مجازی و اختصاصی در ایران می باشد که سرورهای خود را با ترافیک نامحدود و خدمات رایگان همچون لایسنس های سی پنل و لایت اسپید رایگان ارائه میدهد …


سرور NVMe از چه دیتاسنترهایی ارائه می شود؟

سرورهای NVMe قائم هاست از بهترین مراکز داده تهران همچون آسیاتک ، افرانت و پارس آنلاین می باشد با بالاترین کیفیت شبکه و آپتایم 99% ارائه می شوند.

سرورهای NVMe ایران با چه سیستم عاملی ارائه می شوند؟

کلیه پلن ها با انواع سیستم عامل های ویندوز سرور و لینوکس به لخواه کاربران قابل ارائه می باشد.

زمان تحویل این سرویس ها چقدر است؟

زمان تحویل هرکدام از پلن ها بین 30 دقیقه الی 6 ساعت وابسته به کانفیگ نرم افزاری مورد نیاز کاربران می باشد.

آیا ترافیک این سرویس ها نامحدود واقعی است؟

این پلن ها با ترافیک نامحدود 1 به 10 ویژه میزبانی سایت و اپلیکیشن قابل ارائه می باشند و برای استفاده دانلود و آپلود قابل ارائه نمی باشند.

آیا امکان خرید بلند مدت سرویس های NVMe وجود دارد؟

بله ، سرورهای پرسرعت با هارد NVMe امکان خرید و یا تمدید بصورت 3 ماهه ، 6 ماهه و یکساله را دارند.


سایر صفحات مشابه :

5/5 - (15 امتیاز)