هاست ایران بخریم یا خارج؟

یکی از مهمترین دغدغه های وبمستران ایرانی این است که هاست ایران بخریم یا خارج؟

هاست ایران بخریم یا خارج؟

چه هاستی مناسب است , هاست ایران بخریم یا خارج؟ , آیا هاست ایران از هاست خارج بهتر است؟ در میان هاست های ایرانی کدام هاست بهتر است ؟ دایرکت ادمین یا سی پنل؟ از کدام دیتاسنتر ؟ آسیاتک , افرانت , زیرساخت , پارس آنلاین , رسپینا و … کدام بهترین است؟ هاست ایران چه مزایایی نسبت به خارج دارد و یا هاست خارج چه معایب و مزایایی نسبت به هاست ایران دارد؟ اگر تصمیم خرید هاست خارجی گرفتیم از کدام کشور؟ کدام دیتاسنتر؟ کدام کشور ارتباط بهتری نسبت به ایران دارد؟ کدام کشور رتبه بهتری در گوگل برای سایتهای ایرانی دارد؟ امنیت در شبکه کدام کشور و دیتاسنتر بهتر است؟

امروز در این مقاله آموزشی در قائم هاست به این موضوع میپردازید که هاست ایران بخریم یا هاست خارج و هر کدام از هر کشور و دیتاستنر چه مزایایی نسبت به یکدیگر دارند و از نظر قیمت کدام مناسبتر و بصرفه تر است.

 

هاست ایران بخریم یا خارج؟

هاست ایران بخریم یا خارج؟

 

مزایای خرید هاست ایران چیست؟

هاست ایران باتوجه به اینکه برروی سرورهای داخل کشور می باشد , ارتباط بسیار نزدیکی با کاربران داخل کشور دارد , فرض کنید که دو کامپیوتر دارید در یک ساختمان که میخواهید بین دو کامپیوتر از طریق کابل لن ارتباط برقرار کنید , اگر دو کامپیوتر در یک طبقه با فاصله 2-3 متر و یا دو کامپیوتر با فاصله 20 الی 30 متر در با چند طبقه فاصله ارتباط داشته باشند , طبیعتا ارتباط بین دو کامپیوتری که در یک طبقه با چند 2-3 متر فاصله هستند سرعت بالاتری دارد و بدون نوسان و نویز ارتباط برقرار خواهد شد.

این مثال دقیقا مرتبط با انتخاب هاست ایران می باشد که ارتباط شما مثلا از شهر رشت با تهران و یا از شرق تهران تا مرکز تهران باشد تا اینکه ارتباط شما از تهران تا مثلا شهر برلین آلمان باشد بسیار متفاوت و سرعت ارتباط داخلی بسیار چشمگیر تر از ارتباط خارجی می باشد , معمولا تایم پینگ هاست های ایرانی برای کاربران ایران از 15 میلی ثانیه تا 50 میلی ثانیه می باشد و این در صورتی است که تایم پینگ ایران به خارج مثل آلمان و یا فرانسه بین 200 میلی ثانیه الی 500 میلی ثانیه است که این میزان بسیار چشمگیری در سرعت هاست ایران نسبت به هاست خارج است .

مزایای هاست ایران :

  • سرعت بسیار بالا تا چند برابر از هاست خارج
  • بهبود و افزایش رتبه سایتهای ایرانی در هاست ایرانی توسط گوگل
  • بالا بودن امنیت اطلاعات برای سایتهای دولتی و سازمانی
  • دسترسی و مدیریت بهتر باتوجه به ایرانی بودن سرویس

معایت هاست ایران :

  • پایین بودن پهنای باند شبکه
  • تداخلات و قطعی های شبکه ای که نمیشود آنرا انکار کرد
  • بی کیفیت تر بودن سخت افزار داخل کشور به نسبت سرورهای خارجی
  • مقاوم نبودن در برابر حملات سایبری مثل اتک و دیداس
  • گرانتر بودن هزینه نسبت به هاست های خارجی
  • تحریم بودن شبکه ایران توسط بسیاری از سایتها و کمپانی های خارجی

 

مزایای خرید هاست خارج چیست؟

هاست های خارجی برخلاف هاست های ایرانی که دارای نواقص و مشکلات زیادی هستند بدون هیچ تداخل و مشکلی نسبت به هاست های ایرانی مناسب میزبانی هستن , درواقع میتوان گفت که با توجه به عدم بالا بردن پهنای باند اینترنت کشور و عدم ارائه خدمات مناسب و مطلوب چاره ای جز خرید هاست خارجی برای کاربرانی که بدنبال هاست میزبانی بدون دردسر هستند نیست , شاید اگر تجربه خرید هاست ایران را داشته باشید بارها و بارها با مواردی مثل قطعی های شبکه ای روبرو شده اید که این موضوع بسیار مهمی می باشد و ضربه بسیار شدیدی میتواند به سئو سایتهای شما وارد کند , تنها معایب هاست های خارجی را فقط میتوان پایین بودن سطحی ارتباط کاربران با هاست های خارجی را بیان کرد و همچنین خارجی بودن سرویس و مشکلات و موارد اثتسنا مانند تحریم , قوانین سخت شبکه ای و عدم ارتباط مستقیم با کارگزاران شبکه دیتاسنتر های خارجی برای رفع مشکلات بیان کرد.

هاست ایران بخریم یا خارج ؟ از کدام دیتاسنتر ؟

باتوجه به توضیحات ذکر شده , اگر قصد خرید هاست ایران را داشتید پیشنهاد میشود از دیتاسنتر آسیاتک هاست ایران تهیه کنید , دیتاسنتر آسیاتک یکی از بهترین دیتاسنتر های داخلی نسبت به سایر دیتاسنترهای کشور می باشد بدلیل کمتر بودن مشکلات و یا عدم داشتن مشکلات شبکه ای نسبت به سایر دیتاسنترهای داخلی می باشد , این دیتاسنتر با داشتن پهنای باند گسترده و بالا و همچنین ارائه خدمات مناسب با ترافیک نامحدود پشتیبانی 24 ساعته تکنسین های شبکه در دیتاسنتر و بسیاری دیگر از موارد محبوبیت بیشتری در بین کاربران و وبمستران ایرانی نسبت به سایر دیتاسنترها دارد , پیشنهاد قائم هاست هم دیتاسنتر آسیاتک می باشد .

اگر قصد خرید هاست خارجی دارید درمیان تمامی کشورها و دیتاسنتر ها همیشه دو دیتاسنتر اروپایی بیش از همه محبوب تر و پرفروش تر بوده دیتاسنتر هتزنر آلمان و دیتاسنتر ovh فرانسه , البته قابل ذکر است که دیتاسنترهای خارجی همه دارای استانداردهای بسیار بالا و عدم مشکلات شبکه ای و … هستند و کیفیت همه دیتاسنترها با شرایط مختلف در سیاست های ارائه خدمات مناسب و بالا می باشد اما باتوجه به اینکه دو دیتاسنتر المان و فرانسه ارتباط اینترنتی مناسبی با کشور ایران دارند و از نظر قیمت و تعرفه هم تا کنون مقرون بصرفه تر از سایر دیتاسنترها بوده اند جهت ارائه خدمات مناسب تر و محبوبیت بیشتری داشته اند.

همچنین قائم هاست با بیش از 6 سال سابقه درخشان در میزبانی وب سایت ارائه دهنده انواع هاست ایران و خارج با پایینترین تعرفه و بالاترین کیفیت در کشور می باشد , اگر قصد خرید هاست مناسب دارید حتما به منو میزبانی وب سایت قائم هاست مراجعه نمایید و از پلن های هاست میزبانی قائم هاست دیدن فرمایید.

5/5 - (8 امتیاز)