پلن های هاست پرسرعت ایران
هاست پرسرعت ایران NVME با کنترل پنل سی پنل
پرسرعت ترین و با کیفیت ترین سرویس میزبانی داخل کشور از مرکز داده آسیاتک با تعرفه ارزان !

مشاوره قبل از خرید

ثبت درخواست

1 گیگابایت

95.000 تومان/ ماهیانه

2 گیگابایت

150.000 تومان/ ماهیانه

5 گیگابایت

200.000 تومان/ ماهیانه

10 گیگابایت

350.000 تومان/ ماهیانه

SSL رایگان
ترافیک ماهیانهنامحدودنامحدودنامحدودنامحدود
وب سرورLitespeedLitespeedLitespeedLitespeed
سیستم عاملCloudLinuxCloudLinuxCloudLinuxCloudLinux
بکاپ گیری
سایت ساز رایگان
کنترل پنلهاست پرسرعت ایرانهاست پرسرعت ایرانهاست پرسرعت ایرانهاست پرسرعت ایران
مرکز دادهآسیاتکآسیاتکآسیاتکآسیاتک
تعرفه سالیانه950.000 تومان1.500.000 تومان2.000.000 تومان3.500.000 تومان

 

هاست پرسرعت ایران
مزایای خرید هاست پرسرعت ایران از قائم هاست چیست ؟
هاست پرسرعت ایران را با بالاترین کیفیت و سرعت از بهترین مرکز داده ایران با قیمت ارزان از قائم هاست تهیه کنید.
امنیت بالای نگهداری اطلاعات

اطلاعات وبسایت های شما بر روی درایو های SSD NVME دارای رید سخت افزاری با کلیه امکانات امنیتی الزامی و مورد نیاز میزبانی می شوند.

آپتایم 100%

جدیدترین نسل سرورهای داخل کشور از بهترین مرکز داده با بالاترین پایداری و آپتایم نزدیک به 100% را با هاست ایران قائم هاست تجربه کنید.

هاست پرسرعت ایران
افزایش رتبه سئو

با هاست ایران قائم هاست نگران ارتباط بین الملل سایت خود نباشید و بهبود رتبه سئوی سایت خود را در کوتاه ترین مدت زمان مشاهده کنید.

سازگاری کامل با وردپرس

هاست ایران قائم هاست با کانفیگ نرم افزاری مخصوص سایتهای وردپرسی ، ووکامرسی و فروشگاهی آماده سازی و ارائه می شود.

 

امکانات بی نظیر
یک هاست سی پنل با کلیه امکانات نامحدود
هر آنچه را که محدود میکنند در قائم هاست نامحدود استفاده کنید!

دیتابیس

دیتابیس مورد نیاز خود را بصورت نامحدود بر بستر MySQL / MariaDB ایجاد کنید و با آخرین نسخه PHPMyAdmin به دیتابیس خود دسترسی داشته باشید.

اکانت ایمیل

به تعداد مورد نیاز خود بصورت نامحدود می توانید اکانت ایمیل ایجاد کنید و براحتی به ارسال و دریافت ایمیل های سایت خود از طریق RoundCube اقدام کنید.

سلکت ورژن PHP

سلکت ورژن PHP پیشرفته با امکان انتخاب ورژن مورد نیاز شما از 4.4 تا 8.3 با قابلیت انتخاب PHP Extensions های مختلف برای هر ورژن PHP مختلف.

 

مزایای هاست ایران با SSL رایگان
سایت شما با SSL خودکار و رایگان چگونه دیده می شود ؟
براحتی تنها با یک کلیک سایت خود را می توانید SSL کنید
SSL رایگان
بدون SSL
  • اتصال رمزگزاری نشده است
  • مرورگرهایی مانند Chrome صفحات HTTP را به عنوان غیر ایمن علامت گذاری می کنند.
ssl رایگان
با SSL فعال
  • اتصال رمزگزاری شده است
  • صفحات قابل اعتماد برای بازدیدکنندگان وبسایت

 

سایت ساز رایگان!
تنها با چند کلیک وب سایت خود را راه اندازی کنید
نصب خودکار بیش از 50 اسکریپت بصورت رایگان با چند کلیک ساده
سایت ساز رایگان سایت ساز رایگان
سایت ساز رایگان سایت ساز رایگان
سایت ساز رایگان سایت ساز رایگان
سایت ساز رایگان سایت ساز رایگان
سایت ساز رایگان سایت ساز رایگان
سایت ساز رایگان سایت ساز رایگان
سایت ساز رایگان سایت ساز رایگان
سایت ساز رایگان سایت ساز رایگان
سایت ساز رایگان سایت ساز رایگان

 

سازگاری با وردپرس
بالاترین بازدهی و سرعت ویژه وردپرس
هاست ایران فوق پرسرعت

ویژگی های مورد نیاز سایت شما

ما با بیش از یک دهه تجربه سرویسی را به شما ارائه میکنیم که نسبت به سایر ارائه دهندگان برتری کامل و بالاترین کیفیت و امکانات را دارد.

سرور
سرور نسل جدید DDR4

جدیدترین نسل سرور با رم ِDDR4 و پردازنده 48 هسته ای.

دیتاسنتر
میزبانی در دیتاسنتر آسیاتک

میزبانی سایت شما در گرانترین و بهترین مرکز داده شهر تهران.

وب سرور
وب سرور لایت اسپید

سرویس های پرسرعت برگرفته از وب سرور LiteSpeed با بالاترین کیفیت.

هارد NVME
هارد فوق پرسرعت NVME

سرور قدرتمند برگرفته از هارد های SSD NVME با رید سخت افزاری.

هاست ایران

 

هاست پرسرعت ایران

هاست پرسرعت ایران با هارد پرسرعت NVMe سرعت فوق العاده بالا

برای اولین بار در ایران , هاست پرسرعت داخل کشور با ترافیک نامحدود

(هاست پرسرعت از دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد – سرعت 20 برابر هاست معمولی خارج از کشور)

کنترل پنل محبوب cPanel , وب سرور قدرتمند LiteSpeed , کلود لینوکس با منابع اختصاصی , هارد پرسرعت MVMe

هاست پرسرعت ایران باتوجه به نوع کنترل پنل و ترافیک نامحدود نسبت به سرویس های خارج از کشور بسیار مناسبتر و مقرون بصرفه تر هستند , زیرا بهترین سرعت را با سرویس های داخل کشور خواهید داشت …

انتقال تمامی سایتها به سرورهای قائم هاست بصورت رایگان تنها در چند دقیقه صورت میگیرد

جهت مشاوره قبل از خرید میتوایند ازطریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید و یا به بخش پشتیبانی تیکت ارسال کنید

همچنین سرورهای مجازی مستقل ایران بصورت کانفیگ شده و اماده با هزینه مناسب بدون نیاز به تمدید لایسنس برای سایتهایی که بازدید و مصرف خیلی بالایی دارند هم موجود میباشد و توصیه میشود .

چرا هاست cPanel ایران؟

هاست میزبانی داخل کشور برگرفته از سرورهای سری جدید و پرسرعت جدید با هارد های پرسرعت SSD و برگرفته از وب سرور پرسرعت لایت اسپید , در بهترین دیتاسنتر ایران دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد ارائه شده با کنترل پنل های سی پنل , دایرکت ادمین و پلسک انتخاب بسیار مناسبی برای سایتهای پرسرعت می باشد , اگر نیاز به یک میزبان حرفه ای پرسرعت دارید سرویس های هاست سی پنل ایران به شما پیشنهاد میشود , هاست پرسرعت قائم هاست با بهترین کانفیگ نرم افزاری و انتخاب انواع ورژن php در هاست توسط کاربر پاسخگوی تمامی نیاز های شما می باشد.

برای میزبانی سایت های ایرانی هاست داخل کشور یا خارج از کشور انتخاب کنیم؟

برای میزبانی سایتهای ایرانی چندین سوال در ذهن هر وب مستر و یا کاربر بوجود می آید که کدام هاست برای میزبانی سایتهای داخلی مناسب تر است ؟

با در نظر گرفتن بسیاری از موارد از جمله اینکه سی ام اس سایت از چه نوعی است و چه میزان پلاگین ها و api های فعال بر روی محتوای سایت وابسته به خارج از کشور است میتوان انتخاب صحیح و مناسبی را در این زمینه داشت.

معمولا سایتهای وردپرسی با توجه به اینکه از افزونه های سنگین و پرمصرفی همچون ووکامرس و قالب های فروشگاهی که وابستگی به تعداد زیادی افزونه مختلف دارند با مشکلات کندی سرعت شدید و مصرف بالا روبرو هستند که اگر تجربه خرید هاست های اشتراکی مختلف را تاکنون داشته اید این سایتها بر روی هاست خارج برای کاربران داخل کشور به شدت کند می شوند و کاربران برای اینکه با مشکلات کندی کمتری روبرو شوند سایتهای خود را به داخل کشور منتقل میکنند.

پس در نتیجه باتوجه به پینگ پایین سرورهای داخل کشور انتخاب هاست پرسرعت ایران گزینه بسیار مناسب و صحیحی می باشد ولی در میان گستردگی سایتهای ارائه دهنده هاست اشتراکی انتخاب هاست مناسب نیاز به بررسی بسیاری از موارد مختلف و گوناگون را دارد که برخی از آنها اشاره کوتاهی خواهیم کرد.

چرا هاست پرسرعت ایران از قائم هاست؟

قائم هاست با بیش از یک دهه تجربه درخشان در زمینه ارائه خدمات میزبانی سایت با در نظر گرفتن کلیه مشکلات و چالش هایی که کاربران وب مستر ایرانی با آن روبرو هستند مناسبترین هاست پرسرعت ایران را به همراه کنترل پنل محبوب cPanel و وب سرور لایت اسپید و سیستم عامل کلود لینوکس با کلیه امکانات و اکستنشن های PHP مورد نیاز کاربران بر روی جدیدترین نسل سرورهای داخل کشور از بهترین مراکز داده شهر تهران با پایین ترین قیمت را با پشتیبانی 24 ساعته به کاربران عزیز خود ارائه می کند.

هاست های فوق پرسرعت سی پنل ایران قائم هاست با آپتایم نزدیک به 100% که بر گرفته از درایو های پرسرعت SSD NVME با رید سخت افزاری می باشد با ماژول های امنیتی همچون فایروال نرم افزاری ، آنتی شلر و اسکنر قدرتمند CXS و سایت ساز رایگان با تعرفه بسیار مناسب آماده میزبانی سایت های شما عزیزان است.

آیا هاست پرسرعت ایران برای وردپرس مناسب است؟

کاربرانی که سایتهای وردپرسی دارند همیشه با چالش کندی سرعت شدید روبرو هستند ، تیم فنی قائم هاست با بررسی دقیق محتوای سایتهای وردپرسی کاربران ابتدا اقدام به حل و رفع مشکلات سایتهای وردپرسی کاربران می کند و سایتهای وردپرسی را با هاست یا سرورهای داخل کشور هماهنگ و سازگار میکند ، بطور مثال اگر بر روی افزونه ها یا قالب سایت شما کد مخرب یا api وجود داشته باشد که با سرورهای خارجی تحریم شده یا غیر قابل دسترس از ایران در ارتباط باشد و باعث کندی شدید سایتهای وردپرسی بر روی ایران شود ، این موارد بصورت کامل توسط کارشناسان فنی رفع و حل خواهد شد.

اگر سایتهای وردپرسی باگ و ایرادات مختلف در افزونه و قالب و دیتابیس نداشته باشند براحتی بر روی هاست های ایران قابل میزبانی خواهند بود و با بالاترین سرعت و کمترین هزینه سایتهای وردپرسی خود را میتوانید میزبانی کنید که باتوجه به تخصصی بودن این موارد و عدم دانش و آگاهی کامل تمامی کاربران در علم کد نویسی کارشناسان ما تمامی این موارد را با کمترین هزینه بر روی سایتهای شما انجام و رفع خواهند کرد.

پشتیبانی و عملکرد ارائه دهنده

از سایر مواردی که بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد ، عملکرد شرکت ارائه دهنده هاست پرسرعت ایران می باشد ، چرا که هر شرکت برحسب سیاستی که دارد میتواند بصورت اشتباه جهت کم کردن هزینه های خود کیفیت را تا چند برابر کاهش دهد ، بطور مثال ارائه هاست ایران از مراکز داده های سطح پایین و ارزان تهران که همراه با قطعی و اختلالات شبکه گسترده هستند ، استفاده از سرورهای نسل قدیم و هارد های غیر دیتاسنتری که پرفورمنس و کیفیت هاست به شدت پایین خواهد بود ، عدم پشتیبانی خوب و مناسب و عدم رعایت نکات امنیتی و همچنین عدم دقت کافی در فرایند بکاپ گیری منظم.

آیا هاست پرسرعت ایران برای وردپرس مناسب است؟

بله ، هاست های سی پنل ایران برگرفته از امکانات سریع و حرفه ای مخصوص سایتهای وردپرسی می باشد.

امکانات هاست سی پنل پرسرعت چیست؟

این پلن ها مجهز به سایت ساز رایگان ، وردپرس تولکیت ، اس اس ال رایگان ، وب سرور لایت اسپید ، سیستم عامل کلود لینوکس ، سلکت ورژن PHP پیشرفته ، ماژول های امنیتی آنتی شلر و اسکنر و ... می باشند.

بکاپ گیری از این نوع هاست ها چگونه است؟

بکاپ گیری منظم و اتوماتیک توسط سرور بصورت هفتگی و ماهیانه انجام می شود و در صورت نیاز به بکاپ تنها با یک درخواست در کوتاه ترین زمان بکاپ ارائه خواهد شد.

آیا هاست سی پنل ایران برای سئو مناسب است؟

بله ، استفاده از میزبان همان کشوری که هر سایت متعلق به آن می باشد از نظر گوگل امتیاز مثبت بوده و از نظر سئو سایتهای ایرانی بر روی هاست های ایران رتبه بهتری خواهند گرفت.

نوع هارد سرور هاست ایرانی از چه نوعی است؟

پلن های هاست ایران قائم هاست برگرفته از درایو های فوق پرسرعت NVMe می باشد که تا 20 برابر سرعت بالاتری نسبت به هارد های نسل قبلی در خواندن و نوشتن اطلاعات دارند.

سایر صفحات مشابه :

5/5 - (135 امتیاز)