چرا باید سرور مجازی داشته باشیم؟

چرا باید سرور مجازی داشته باشیم؟ در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت که چرا باید سرور مجازی داشته باشیم

چرا باید سرور مجازی داشته باشیم؟

چرا باید سرور مجازی داشته باشیم؟ این سوالی است که در ذهن بسیاری از کاربران رخ میدهد و داشتن سرور مجازی ایا لازم است؟ اصلا سرور مجازی برای چه کاری مورد نیاز است؟

در این مقاله که امروز در سایت قائم هاست نوشته شده به این موضوع می پردازیم که چرا باید سرور مجازی داشته باشیم و یا اینکه ایا داشتن سرور مجازی لازم است؟ اجباری است؟

داشتن سرور مجازی امروزه برای وبمستران و افرادی که در دنیای مجازی فعالیت میکنند تقریبا یک امر ضرروی و مهم به شمار می آید .

حتما همیشه به این موضوع فکر کرده اید که در اوقات فراغت در مکان هایی که دور از کامپیوتر هستید و کامپیوتر در دسترس شما نیست در مکان هایی که نیاز دارید به فایل ها و برنامه های تحت ویندوز خود دسترسی داشته باشید براحتی چقدر برای شما لازم و کار راه انداز می باشد .

این تقریبا یک رویا نیست و یک روش بسیار سریع و مناسب می باشد که داشتن سرور مجازی براحتی در کوچکترین دیوایسی که همراه خود دارید میتوانید به اطلاعات و برنامه های خود دسترسی داشته باشید .

چرا باید سرور مجازی داشته باشیم؟

چرا باید سرور مجازی داشته باشیم؟

برای این که بتوانید گوشی خود را تبدیل به یک کامپیوتر کنید که کلیه اطلاعات شما در داخل آن کامپیوتر قابل دسترس خواهد بود میتوانید یک سرور مجازی با سیستم عامل دلخواه ویندوز سرور و یا لینوکس های نسخه دسکتاپ سفارش دهید و براحتی توسط پلتفورم های گوشی های موبایل اندروید , ios  و یا ویندوز فون ها و و … به ریموت دسکتاپ خود متصل شوید و براحتی گوشی یا تبلت خودرا تبدیل به یک کامپیوتر پرسرعت با منابع سخت افزاری بالا و همچنین با سرعت بسیار بالا و پورت شبکه گسترده کنید .

اگر تصور این را داشته باشید که توسط یک سرور مجازی ویندوز که کلیه نرم افزار های کاری و مورد نیاز خود همچون آفیس , فتوشاپ , نرم افزار های حسابداری و … را براحتی در یک جا همیشه قابل دسترس داشته باشید متوجه میشوید که چرا باید سرور مجازی داشته باشیم و داشتن یک سرور مجازی چقدر اهمیت دارد .

هم اکنون میتوانید از طریق پرتال فروش سرور مجازی قائم هاست اقدام به سفارش و خرید سرور مجازی دلخواه خود از هر لوکیشن و دیتاسنتر دلخواه و مورد نظر از تمامی کشورهای دنیا با سیستم عامل دلخواه خود نمایید و کارشناسان فروش سرور مجازی و اختصاصی قائم هاست بصورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل آماده ارائه خدمات سرور مجازی به مشترکین گرامی قائم هاست می باشند.

این صفحه چطور بود؟ post