ریسلر های سی پنل

انواع ریسلر سی پنل با هارد SSD و وب سرور LiteSpeed

قائم هاست با بیش از 8 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه سرویس های میزبانی وب ارائه دهنده انواع سرویس های میزبانی وب و نمایندگی های هاست پرسرعت سی پنل با امکانات ویژه و قیمت مناسب به همراه پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل انتخابی مناسب جهت راه اندازی هاستینگ و کسب درامد برای شرکت ها و گروه های طراحی و میزبانی سایت می باشد.

 

ریسلر سی پنل

 

پلن های ریسلر SSD سی پنل

خرید نمایندگی هاست ایران

Reseller UnlimitedReseller 20GBReseller 10GB
نام پلن
نامحدود
20 گیگابایت NVMe10 گیگابایت NVMe
فضا
نمایندگی سی پنل ایراننمایندگی سی پنل ایراننمایندگی سی پنل ایرانکنترل پنل
لایت اسپیدلایت اسپیدلایت اسپید
وب سرور
کلود لینوکس
کلود لینوکس
کلود لینوکس
سیستم عامل
نامحدود
نامحدود
نامحدود
امکانات
سرور دانلود ایرانسرور دانلود ایرانسرور دانلود ایرانلوکیشن
35 اکانت20 اکانت10 اکانتتعداد اکانت مجاز
هفتگیهفتگیهفتگیبکاپ گیری
خرید سرورخرید سرورخرید سروراسکنر امنیتی
890,000 تومان595,000 تومان390,000 تومانقیمت ماهیانه
خریدخریدخریدسفارش

 

 


ریسلر هاست چیست ؟

Reseller Hosting درواقع یک تجارت پر سود و بی دردسر می‌باشد که نیازی به تخصص ندارد. قائم هاست با فراهم نمودن مجموعه‌ای از سرور‌های قدرتمند با پهنای باند وسیع برای استفاده ریسلرها و تمامی امکانات مورد نیاز آنان برای ارائه خدمات میزبانی وب با کیفیت بسیار بالا راه را برای ورود به یک تجارت با سود صد در صد قطعی هموار نموده است. هر ریسلر با در اختیار داشتن یک کنترل پنل مستقل تحت وب به راحتی و بدون نیاز به تماس با شرکت قادر به مدیریت کامل وب سایت‌های مشترکین خود می‌باشد، این کنترل پنل با داشتن امکاناتی از قبیل افزودن، ویرایش و حذف Domain و تعریف Plan های میزبانی دلخواه و … تمامی نیازهای ریسلر را برای ارائه خدمات میزبانی وب به کاربران خود فراهم نموده است. در هیچ یک از قسمت ها و نرم افزارهای نصب شده در این سرورها نامی از قائم هاست قید نشده است. همچنین ریسلرها می‌توانند برای Set کردن دامنه ها به Host خود، از DNS اختصاصی خود(مثال: ns1.reseller.com) استفاده نمایند.

ریسلر هاست سی پنل مناسب چه سایتهایی است؟

نمایندگی های هاست سی پنل بر روی سرورهای اشتراکی مجهز به هارد پر سرعت SSD و وب سرور لایت اسپید و کلاد لینوکس می باشد که مناسب جهت راه اندازی هاستینگ و فروش هاست اشتراکی با مصرف استاندارد و کسانی که چند سایت دارند مناسب میباشد , نمایندگی هاست سی پنل پرسرعت فقط مناسب برای سایتهای معمولی مانند سایتهای شرکتی و شخصی و … بوده و مناسب برای سایتهای سنگین و پربازدید نمی باشد , اگر سایت های شما پر مصرف و پر بازدید هستند سرورهای سی پنل کانفیگ شده و اماده بصورت مستقل مناسب شما می باشد که با تعرفه های مناسب از ماهی 65 هزار تومان به بالا قابل ارائه هستند.

سایر صفحات مشابه »

5/5 - (1 امتیاز)