خرید وی پی اس المان

خرید وی پی اس المان از مرکز داده هتزنر با بالاترین کیفیت و قیمت بسیار ارزان با منابع اختصاصی که برگرفته از تکنولوژی ابری می باشد یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب سرور با کیفیت و پرسرعت از بهترین لوکیشن اروپا کشور آلمان می باشد.

اگر تاکنون تجربه خرید سرورهای بی کیفیت از هاستینگ های ایرانی را داشته اید که با اورسل کردن و بدون داشتن دانش کافی در مجازی سازی به شما کیفیت بسیار پایینی را ارائه کرده اند که این موارد باعث نارضایتی شما شده ، سرورهای ابری قائم هاست بهترین گزینه برای شما می باشد چراکه این سرورها توسط سیستم مجازی ساز KVM دیتاسنتر بر بستر کلود با منابع کاملا اختصاصی و سرعت بسیار مناسب مجازی سازی شده.

شرکت قائم هاست با بیش از 12 سال تجربه در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و اختصاصی در داخل کشور هم اکنون جزو برترین ارائه دهندگان سرور مجازی آلمان در داخل کشور می باشد که بالاترین کیفیت را با پایینترین تعرفه به همراه خدمات نصب و کانفیگ و پشتیبانی رایگان به شما ارائه می کند.

با خرید وی پی اس المان میتوانید سیستم عامل های مورد نیاز خود را از جمله ویندوز سرور 2022 و انواع سیستم عامل های لینوکس مانند Rocky Linux , AlmaLinux , CentOS , Fedora , Ubuntu , Debian و حتی میکروتیک را با بهترین کیفیت سخت افزاری استفاده کنید.

 

خرید وی پی اس المان

خرید وی پی اس المان

پلن های ابری
خرید وی پی اس المان ارزان
VPS ابری از دیتاسنتر هتزنر آلمان فوق العاده پرسرعت

پلن 4 گیگ ابری

مناسب برای استفاده روزمره

499.000 تومان  / ماهیانه

  • رم اختصاصی 4 گیگابایت
  • پردازنده 2 هسته Intel Xeon
  • فضای هارد 40 گیگابایت NVME
  • ترافیک ماهیانه 20 ترابایت
  • سیستم عامل لینوکس / ویندوز
  • پورت شبکه 1 گیگابیت

پلن 8 گیگ ابری

مناسب برای ترید و میزبانی سایت

799.000 تومان  / ماهیانه

  • رم اختصاصی 8 گیگابایت
  • پردازنده 4 هسته Intel Xeon
  • فضای هارد 80 گیگابایت NVME
  • ترافیک ماهیانه 20 ترابایت
  • سیستم عامل لینوکس / ویندوز
  • پورت شبکه 1 گیگابیت

پلن 16 گیگ ابری

مناسب برای میزبانی سایتهای پرمصرف

1.499.000 تومان  / ماهیانه

  • رم اختصاصی 16 گیگابایت
  • پردازنده 8 هسته Intel Xeon
  • فضای هارد 160 گیگابایت NVME
  • ترافیک ماهیانه 20 ترابایت
  • سیستم عامل لینوکس / ویندوز
  • پورت شبکه 1 گیگابیت

بالاترین کیفیت و سرعت با قیمت ارزان !

با خرید وی پی اس المان بصورت مستقیم وی پی اس ابری مورد نظر خود را از دیتاسنتر Hetzner دریافت میکیند و بالاترین کیفیت را با قیمت ارزان از قائم هاست دریافت خواهید کرد .

img
انواع سیستم عامل
لینوکس و ویندوز
ارائه سرور با جدیدترین سیستم عامل مورد نیاز شما
Ubuntu
Centos
Debian
Fedora
امکانات سرویس
وی پی اس المان دارای چه امکاناتی می باشد ؟
امکانات وی پی اس المان با سیستم عامل Linux و Windows

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته در تمامی ایام سال حتی روزهای تعطیل میتواند نگرانی های شمارا برای سرویسی که تهیه میکنید کاهش دهد.

نصب و کانفیگ رایگان

کلیه پلن های قابل ارائه شامل نصب و کانفیگ رایگان انواع کنترل پنل هاستینگ می باشند.

دسترسی کامل

پس از خرید سرویس دسترسی کامل سرویس از جمله root سیستم عامل را دریافت خواهید کرد.

آپتایم 100%

آپتایم 100% را با خرید وی پی اس المان تجربه کنید ، پایداری که شاید تاکنون مشابه آنرا ندیده اید.

برای خرید سرور نیاز به مشاوره دارید؟
شاید سرورهای مجازی از سایر کشورهای قابل ارائه توسط قائم هاست گزینه مناسبتری برای میزبانی کسب و کار شما باشند.
اگر در انتخاب سرور مطمئن نیستید با ما در ارتباط باشید شاید پلن بهتری برای کسب کارتان پیشنهاد کنیم.
مشاوره قبل از خرید

سرور مجازی ایران

اگر تمایل به میزبانی پلتفرم کسب و کار خود در داخل ایران دارید بهترین نوع سرور ایران را میتوانید خریداری کنید.

مشاهده پلن ها

سرور مجازی فرانسه

یکی از بهترین لوکیشن های اروپایی که پایینترین پینگ را به ایران دارد و بسیار مناسب برای کارکردن در ریموت و یا میزبانی سایت می باشد.

مشاهده پلن ها

سرور مجازی فنلاند

یکی از پرطرفدار ترین لوکیشن های اروپایی که مناسب برای ترید و فعالیت های ارزی می باشد و پینگ و سرعت بسیار مناسبی به ایران دارد.

مشاهده پلن ها

سرور مجازی انگلستان

سرور مجازی انگلستان میتواند یک انتخاب مناسب برای انجام امور ترید و یا میزبانی سایتهای شما در خارج از کشور باشد.

مشاهده پلن ها

سرور مجازی کانادا

یکی از لوکیشن های کمیاب و بسیار مناسب برای ترید در صرافی هایی مانند بایینس و کوکوین می باشد که با قیمت ارزان ارائه می شود.

مشاهده پلن ها

 

آیا خرید خرید وی پی اس المان مناسبتر از سایر لوکیشن ها می باشد؟

باتوجه به نیاز کاربران به وی پی اس آلمان در کشور ایران برای انجام کارهای روزمره اعم از وب گردی و راه اندازی سرویس خدمات وب سایت و هاستینگ و استفاده های دانلود و آپلود و یا … این سوال بوجود خواهد آمد که کدام کشور مناسبترین سرعت و پینگ را به ایران در کشورهای اروپایی دارد.

لوکیشن آلمان یکی از پرطرفدار ترین و بهترین لوکیشن های اروپایی برای کاربران ایرانی می باشد بدلیل سرعت و پینگ مناسب برای کاربران داخل کشور , اگر به دنبال سرویس مناسبی هستید که بتوانید بدون محدودیت از شرکت ها و یا سایتهایی که ایران را تحریم کرده اند خرید کنید و یا فعالیت کنید بهترین گزینه برای شما سرورهای مجازی کشور germany می باشد.

با این سرویس ها می توانید براحتی و بدون محدودیت اقدام به باز کردن اکانت در گوگل جهت بهرمندی از خدمات گوگل و یا پرداخت های ارزی استفاده نمایید.

آیا خرید این پلن ها مناسب و مقرون بصرفه تر از پلن های SSD و NVMe می باشد؟

شاید شما هم هنگام خرید vps های هتزنر آلمان قائم هاست دچار شک شوید و این سوال به ذهن شما برسد که آیا این پلن ها مناسب هستند یا پلن های سرورهای NVMe ! ؛ در ابتدا قبل از هر سفارش باید به این نکته توجه کنید که استفاده شما برای چه کاری می باشد.

اکثر کاربران به دنبال وی پی اس با سرعت قابل قبول و مناسب برای وب گردی , دانلود و آپلود , راه اندازی وب سایت و هاستینگ و یا استفاده های نرم افزاری مثل ترید و ربات های تلگرامی و اینستاگرامی هستند , ما باتوجه به اینکه مشتریان قدرت خرید کافی داشته باشند بهترین گزینه را جهت انتخاب مشتریان ایجاد نموده ایم.

وی پی اس های هتزنر قائم هاست برگرفته از سری سرورهای کشور آلمان می باشند که دارای هارد SAS Enterprise به همراه رید سخت افزاری هستند , توضیح دقیق این که این سرورها با هارد SATA نمی باشند و برگرفته از هارد های SAS که در مواردی بهتر از SSD می باشند و دارای قیمت مناسبتر و فضای بیشتری می باشند و پاسخگوی کلیه نیاز های شما از نظر سرعت و کیفیت و فضای مورد نیاز هستند .


افزودنی های وی پی اس المان »

  • هر 1 گیگابایت RAM اضافه ماهیانه 100,000 تومان
  • هر 10 گیگ هارد NVMe ماهیانه 50.000 تومان
  • لایسنس کنترل پنل cPanel هزینه راه اندازی 290,000 تومان + هر ماه 60,750 تومان
  • هزینه کنترل پنل DirectAdmin ماهیانه 60,750 تومان
  • هزینه کنترل پنل Plesk Web HOST – VPS ماهیانه 121,500 تومان
  • لایسنس وب سرور LiteSpeed هزینه راه اندازی 290,000 تومان + هر ماه 121,500 تومان
  • لایسنس CloudLinux هزینه راه اندازی 290,000 تومان + هر ماه 121,500 تومان
  • لایسنس آنتی شلر و اسکنر CXS هزینه راه اندازی 116,000 تومان + هر ماه 60,750 تومان
  • هزینه کانفیگ کامل cPanel و DirectAdmin رایگان !
  • کانفیگ + انتقال + پشتیبانی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل بصورت کاملا رایگان می باشد.

 


وی پی اس چیست؟

سرور اختصاصی مجازی (VPS) یک دستگاه مجازی است که توسط سرویس میزبانی وب به عنوان یک سرویس به فروش می رسد.

VPS یک کپی از یک سیستم عامل (OS) را اجرا می کند و مشتریان ممکن است به یک کاربر سطح بالا، به عنوان مثال، در سیستم عامل دسترسی داشته باشند، بنابراین می توانند تقریبا هر نرم افزاری را که در آن سیستم عامل اجرا می شود اجرا کنند.

برای بسیاری از اهدافشان، آنها به لحاظ عملکردی معادل یک سرور فیزیکی هستند و می توانند به راحتی از نظر نرم افزار پیکربندی و پیکربندی شوند. آنها هزینه بسیار پایینتری نسبت به معادل سرور فیزیکی دارند. با این حال، به عنوان آنها سخت افزار فیزیکی زیر را با دیگر VPS ها به اشتراک می گذارند، عملکرد ممکن است بسته به حجم کار هر دستگاه مجازی دیگر متفاوت باشد.

سرورهای اختصاصی همچنین می توانند کارایی بیشتری با فرآیندهای مربوط به پردازنده مانند الگوریتم های هش کردن داشته باشند.


مجازی سازی چیست؟

مجازی سازی سرور مجازی، شبیه به آن، منجر به توسعه زمان اشتراک و برنامه ریزی چندگانه در گذشته شده است. اگر چه منابع هنوز هم به اشتراک گذاشته شده اند، همانطور که در مدل به اشتراک گذاری زمان، مجازی سازی یک سطح بالایی از امنیت فراهم می کند که بستگی به نوع مجازی سازی مورد استفاده دارد،

زیرا سرورهای مجازی مجازی اغلب از یکدیگر جدا می شوند. و ممکن است یک سیستم عامل کامل باشد که می تواند به طور مستقل به عنوان یک نمونه مجازی راه اندازی مجدد شود.

از زمان راه اندازی سرور VMware ESX در سال 2001، تقسیم یک سرور به عنوان سرور چندگانه به طور گسترده ای در رایانه های کوچک دیده می شود. یک سرور فیزیکی معمولا یک hypervisor را اجرا می کند که منابع، سیستم های مهمان یا ماشین های مجازی را تولید، منتشر و مدیریت می کند.

این سیستم عامل مهمان سهم منابع از سرور فیزیکی را به شیوه ای که بازدید کننده هر گونه منابع فیزیکی دیگر را بدون توجه به آنچه که توسط هیپ گذار تعیین شده است، ذخیره نمی کند. همانطور که VPS یک نسخه از سیستم عامل خود را اجرا می کند.

مشتریان دسترسی به سطح بالا را به سیستم عامل می دهند و می توانند تقریبا هر نرم افزاری را که در سیستم عامل اجرا می شود نصب کنند. با این حال، با توجه به تعداد مشتریان مجازی سازی که به طور معمول در یک دستگاه واحد اجرا می شوند، VPS معمولا زمان پردازش، RAM و فضای دیسک را محدود می کند.

میزبان چیست؟

بسیاری از شرکت ها سرور میزبانی اختصاصی برای میزبانی وب مجازی یا مجازی را به عنوان میزبانی میزبانی وب ارائه می دهند. هنگام صدور مجوز نرم افزار اختصاصی در محیط های مجازی چند کانال، چالش های متعددی وجود دارد. با میزبانی بدون مدیریت یا خود مدیریت، مشتری بر روی سرور خود اجرا می شود.

میزبان بی حد و حصر به طور کلی سرعت انتقال اطلاعات نامحدود را در یک خط پهنای باند ثابت فراهم می کند. معمولا میزبان هیچ اندازه ای با 10 مگابیت در ثانیه، 100 مگابیت در ثانیه و یا 1000 مگابیت در ثانیه (با 10 گیگابایت در هر ثانیه) میزبانی نمی شود. این به این معنی است که مشتری از لحاظ تئوری توانایی استفاده از ~ 3 تبلور در 10 مگابیت / ثانیه یا ~ 300 تبلورت را در خط 1000 مگابیت بر ثانیه در هر ماه دارد.

اگرچه در عمل ارزش ها به طور قابل توجهی پایین تر است. در یک سرور مجازی اختصاصی، این پهنای باند به اشتراک گذاشته خواهد شد و سیاست استفاده منصفانه باید درگیر باشد. میزبانی نامحدود معمولا در بازار ارائه می شود، اما عموما توسط شرایط استفاده و شرایط سرویس محدود می شود.

فضای دیسک نامحدود و پهنای باند همیشه به دلیل هزینه، ظرفیت حامل و مرزهای تکنولوژی اشتباه است.

زمان تحویل وی پی اس المان چقدر است؟

زمان تحویل برای وی پی اس های لینوکسی حدود 30 دقیقه و برای وی پی اس های ویندوزی حدود 2 ساعت می باشد. ( ترجیحا قبل از سفارش از زمان تحویل مطمئن شوید.)

وی پی اس آلمان با چه سیستم عاملی ارائه می شود؟

انواع سیستم عامل های مورد نیاز از جمله ویندوز سرور 2022 و انواع سیستم عامل لینوکس همچون CentOS و Ubuntu قابل ارائه می باشد.

VPS های آلمان برای میزبانی سایت مناسب هستند؟

بله ، وی پی اس های آلمان بهترین گزینه برای میزبانی سایت با کنترل پنل های سی پنل و یا دایرکت ادمین می باشند.

آیا میتوانیم از VPS آلمان برای ترید کردن استفاده کنیم؟

بله ، برای ترید در صرافی های ارز دیجیتال یکی از گزینه های مناسب vps المان می باشد.

آیا امکان ارتقاء پس از خرید وجود دارد؟

بله ، درصورت نیاز پس از خرید میتوانید برای ارتقاء پلن فعالی که دارید درخواست ارسال نمایید.

سایر صفحات مرتبط »

5/5 - (64 امتیاز)