سرور مجازی بورس | خرید سرور بورس | سرور اختصاصی بورس | سرور سرخطی بورس | بهترین سرور برای بورس | سرور با کیفیت و ارزان

سرور مجازی بورس چیست؟

سرور مجازی بورس با دارا بودن اینترنت اختصاصی و سرعت بالا نیاز کاربران را برای سرخطی زدن محیا و شرایط اجرای نرم افزارهای مربوط به تجزیه و تحلیل بازار را فراهم می کند، همچنین در این نوع سرورها ، برای دسترسی به کارگزاری های مختلف بازار بورس ایران محدودیت پهنای باند وجود ندارد.

ویژگی سرور مجازی بورس چیست؟

استفاده از سرور مجازی بورس به کاربران امکان معاملات بصورت آنلاین در کارگزاری مورد نظر را با پینگ 1 میلی ثانیه با سرعت بی نظیر میدهد.

سرور مجازی بورس یکی از ابزارهای مورد نیاز برای سرخطی زدن در بازار بورس است؛ این نوع سرور با سیستم عامل ویندوز و لینوکس در قائم هاست با بالاترین کیفیت قابل ارائه است.

رفع مشکل کندی اینترنت با سرور مجازی بورس

اگر بتازگی وارد عرصه معاملات بورسی شده اید، حتما با مواردی همچون ضعف در سرعت اینترنت و عدم بازدهی مناسب اینترنت های خانگی و یا اینترنت های همراه مواجه شده اید ، با استفاده از سرور مجازی که توسط قائم هاست بصورت کاملا اختصاصی به مشتریان ارائه می شود.

می توانید با سرعتی بسیار بالاتر و بهتر از اینترنت خانگی و یا اینترنت همراه، اقدام به ثبت سفارش و یا سرخطی زدن در کارگزاری های بورس نمایید و از سایر مراجعه کنندگان که در صف خط سفارش معاملات بورسی قرار میگیرند چند گام جلوتر باشید ، با این امکان شانس بیشتری برای سرخطی زدن خواهید داشت.

سرور مجاز بورس نوعی سرور ویژه است که با سرعت و پورت فوق العاده بالا ارائه که شما می توانید از طریق کامپیوتر و یا تلفن همراه به کارگزاری متصل و به راحتی به معاملات بورسی خود رسیدگی نمایند.

تعرفه خرید سرور مجازی بورس با اینترنت اختصاصی 10 گیگابیت

TNG 36GB
TNG 32GB
TNG 16GB
TNG 8GB
نام پلن
36GB
32GB
16GB
8GB
حافظه رم
سرور ایران
48Core – 32GHz
سرور ایران
16Core – 24GHz
سرور ایران
16Core – 16GHz
سرور ایران
8Core – 8GHz
پردازنده
100GB NVMe
55GB NVMe
45GB NVMe
35GB NVMe
فضای دیسک
10 گیگابیت10 گیگابیت10 گیگابیت10 گیگابیتپورت شبکه
نامحدود
نامحدود
نامحدود
نامحدود
ترافیک مجاز
سرور دانلود ایرانسرور دانلود ایرانسرور دانلود ایرانسرور دانلود ایرانلوکیشن
AFRANET

AsiaTech

ParsOnline

AFRANET

AsiaTech

ParsOnline

AFRANET

AsiaTech

ParsOnline

AFRANET

AsiaTech

ParsOnline

مرکز داده
1 ساعت1 ساعت1 ساعت1 ساعتزمان تحویل
1 میلی ثانیه1 میلی ثانیه1 میلی ثانیه1 میلی ثانیهپینگ
4,100,000 تومان3,100,000 تومان1,780,000 تومان990,000 تومانقیمت ماهیانه
خریدخریدخریدخریدسفارش
قابلیت استفاده برای 2 کاربر ، اتوکلیکر و نرم افزارهای مورد نیاز درصورت درخواست قابل نصب می باشد ، این پلن ها دارای اینترنت اختصاصی و پینگ 1 میلی ثانیه ، حد اکثر سرعت 9000 مگابیت و با نزدیک ترین موقعیت مکانی مرکز داده به کارگزاری های بورس می باشند .
این پلن ها از سه مرکز داده معتبر افرانت ( خیابان شهید بهشتی ) / آسیاتک ( خیابان مطهری و برج میلاد ) / پارس آنلاین تهران ( خیابان خرمشهر ) قابل ارائه می باشند که کارشناسان با در نظر گرفتن موقعیت مکانی و تست اتصال به کارگزاری مورد نظر شما نزدیکترین سرور را به شما ارائه خواهند کرد.
پکیج ویژه سرور بورس

پکیج ویژه سرور بورس

پکیج ویژه بورس قائم هاست

پکیج ویژه بورس قائم هاست برگرفته از سه سرور از سه موقعیت مکانی تهران می باشد که با استفاده از این پکیج میتوانید همزمان با سه سرور مختلف اقدام به سرخطی زدن کنید ، مزایای این پکیج نسبت به پلن های معمولی این است که شما بجای یک سرور از یک لوکیشن ، قادر هستید تا با سه سرور که هر کدام از یک مرکز داده واقع در نقاط مختلف تهران همچون غرب و مرکز تهران می باشد اقدام به سرخطی زدن کنید.

تنوع در مرکز داده سرویس ها

یکی از مواردی که قائم هاست به آن بسیار توجه نموده تنوع در مرکز داده سرویس ها می باشد ، برخلاف خیلی از سایتهایی که بتازگی اقدام به ارائه چنین سرویس هایی میکنند و فقط از یک مرکز داده نامرتبط با تبلیغات کاذب مشتری جذب و سرویس بی کیفیت و نامرتبط را تحمیل میکنند.

شما میتوانید از مراکز داده های مختلف تهران همچون افرانت ، پارس آنلاین ، اسیاتک میرعماد ، آسیاتک برج میلاد و مرکز داده جدید های وب توسط قائم هاست سرویس های پورت 10 گیگابیتی خریداری و تهیه کنید ، جهت اطلاع از اینکه کدام مرکز داده به کارگزاری شما مرتبط و نزدیک می باشد نام کارگزاری خود را در توضیحات سفارش درج کنید تا کارشناسان مناسبترین پلن را برای شما اماده سازی کنند.


تعرفه پلن های سرور بورس پورت 1 گیگابیت

VDS-16GBVDS-12GBVDS-8GBVDS-6GBنام پلن
16GB ECC12GB ECC8GB ECC6GB ECCحافظه رم
VPS NVMe ایران
16Core – 16GHz
VPS NVMe ایران
12Core – 12GHz
VPS NVMe ایران
8Core – 8GHz
VPS NVMe ایران
6Core – 6GHz
پردازنده
35GB NVMe35GB NVMe35GB NVMe25GB NVMeفضای دیسک
1 گیگابیت1 گیگابیت1 گیگابیت1 گیگابیتپورت شبکه
نامحدودنامحدودنامحدودنامحدودترافیک مجاز
VDS NVMe IranVDS NVMe IranVDS NVMe IranVDS NVMe Iranلوکیشن
AFRANET

ParsOnline

AsiaTech

HiWEB

AFRANET

ParsOnline

AsiaTech

HiWEB

AFRANET

ParsOnline

AsiaTech

HiWEB

AFRANET

ParsOnline

AsiaTech

HiWEB

مرکز داده
1 الی 6 ساعت1 الی 6 ساعت1 الی 6 ساعت1 الی 6 ساعتزمان تحویل
1 میلی ثانیه1 میلی ثانیه1 میلی ثانیه1 میلی ثانیهپینگ
990,000 تومان790,000 تومان499,000 تومان399,000 تومانقیمت ماهیانه
خریدخریدخریدخریدسفارش

پینگ 1 میلی ثانیه و سرعت این پلن ها نهایتا تا 900 مگابیت می باشد ؛ منابع سخت افزاری و پورت شبکه این پلن ها کاملا اختصاصی می باشد.


نکات بسیار مهم جهت تنظیمات سرور بعد از خرید

  • تنظیم ساعت سرور بصورت دقیق و تایم اتوماتیک و همچنین تنظیم تایم سرور به تهران
  • نصب مرورگر کروم ؛ برای باز کردن کارگزاری ها حتما از مرورگر کروم استفاده کنید
  • استفاده از نرم افزار اتوکلیکر و یا نرم افزارهای مشابه جهت افزایش سرعت در کلیک کردن
  • استفاده از ربات های سرخطی معتبر و مناسب

تست سرعت سرورهای پورت 10 گیگ قائم هاستبرای سرخطی زدن، خرید سرور مجازی بورس با چه مشخصاتی نیاز است؟

برای سر خطی زدن ، به سرور  ترجیحا هارد nvme یا SSD رید 10 که البته سرورهای ابری  نیز این ویژگی را دارند با پورت 10 گیگابیت پیشنهاد می شود.

سیستم عامل مورد نیاز سر خطی زدن چیست؟

برای خرید سرور مجازی بورس انتخاب سیستم عامل به دلخواه کاربر از انواع ویندوز ولینوکس قابل ارائه می باشد ، اما ترجیحا سیستم عامل ویندوز سرور 2022 به دلیل سرعت بالاتر و امکانات بیشتر پیشنهاد می شود.

مزایای خرید سرور مجازی بورس

  1. دسترسی به بالاترین سرعت ممکن اینترنت
  2. منابع سخت افزاری قدرتمند جهت اجرای نرم افزارهای شخصی همچون ربات
  3. قرار گرفتن در ردیف اول صف معاملات بازار سهام
  4.  دسترسی همیشگی و بدون قطعی به کارگزاری های بورس
  5. اتصال به سرور بورس از طریق Remote Desktop

خرید سرور مجازی بورس ایران

سرور مجازی بورس ایران شرکت قائم هاست واقع در مراکز داده اصلی کارگزاری بورس و همچنین تمامی مراکز داده واقع در تهران همچون افرانت ، پارس آنلاین ، آسیاتک برج میلاد ، زیرساخت ، رسپینا و تبیان ارائه می شود.

تست سرعت سرویس ها با اسپید تست

شاید برای شما اولین چیزی که حائز اهمیت است سرعت سرویس هایی که تهیه میکنید باشد ، همانطور که در تست سرعت های انجام شده توسط ما قبلا انجام شده سرعت دانلود و اپلود سرویس های پورت 10 گیگ تا 9000 مگابایت قابل رویت است.

اما اخیرا باتوجه به محدودیت های ایجاد شده بر بستر اینترنت کشور ، اسپید تست ها قادر به محاسبه کامل سرعت سرویس های پورت 10 گیگ نیستند و کاربران نباید اسپید تست را ملاک محاسبه سرعت قرار دهند چراکه باعث می شود کاربران نسبت به سرعت سرویس ها دچار شک و تردید و اشتباه در سرعت و کیفیت سرویس ها شوند.

چرا باید سرور مجازی نزدیک به مراکز بورس بخریم؟

هر چه شما به مرکز بورس نزدیک تر باشید پینگ شما کمتر و قطعا سرعت اتصال پایدار تر و قووی تر است؛ سرور های ما از همان مرکز داده ای که کارگزاری شما در آن واقع شده ارائه می شود و توسط سرور بورس فاصله شما به سرور کارگزاری تنها چند قدم می باشد ، با پینگ 1 میلی ثانیه بالاترین شانس را خواهید داشت.

سفارش زدن سرخطی بورس به چه معناست؟

ثبت سفارش معاملات سهام با قیمت‌های لحظه‌ای بازار در میان معامله‌گران بورس به سرخطی زدن یا سفارش سرخطی معروف است ، یعنی بصورت لحظه ای در بورس قیمت اعلام می شود و اگر اولین نفر در ثبت سفارش یا سرخطی باشید میتوانید سهام مورد نظر را خریداری کنید.

بنابراین با ثبت سفارش سرخطی در بورس ، خرید یا فروش سهام در قیمت همان لحظه سهم، بصورت آنی و بدون تاخیر انجام می‌گردد، که با سرویس های ویژه بورس شانس بالاتری نسبت به اینترنت های خانگی در خرید یا سفارش سرخطی در بازار بورس خواهید داشت و دقت در این مورد داشته باشید که سرورهای بورس فقط شانس شمارا افزایش می دهند و سرخطی زدن با جایگاه 1 وابسته به ابزار و دانش فنی مشترک می باشد.

خرید سرور مجازی بورس

بعد از خرید سرور مجازی بورس چگونه می توانم به سرور خریداری شده متصل شوم؟

اگر از نحوه استفاده سرور  و اتصال به آن اطلاعاتی ندارید نگران نباشید ، بعد از خرید سرور ، ایمیلی حاوی مشخصات سرور  و آموزش استفاده از سرور مجازی برای شما ارسال خواهد شد؛ کلیه توضیحات مورد نیاز در ایمیل توضیح داده شده است و براحتی می توانید با مطالعه دقیق آموزش ارسال شده نسبت به متصل شدن به سرور خود و یا رفع خطاهای احتمالی اقدام نمایید.

امکان استفاده همزمان برای چند کاربر وجود دارد؟

حداکثر 2 کاربر همزمان می توانند از سرویس ها استفاده کنند، اما باید در نظر داشته باشید در پلن های دارای رم کمتر از 16 گیگ ممکن است استفاده همزمان با 2 کاربر باعث افت سرعت و کاربر با کندی در عملکرد سرویس مواجه شود.

آیا امکان استفاده از سرور در گوشی های تلفن همراه وجود دارد؟

با استفاده از اپلیکیشن های مختلف Remote Desktop در گوشی های دارای سیستم عامل اندروید و ios می توانید براحتی به سرورهای بورس خریداری شده متصل شوید و از روی تلفن همراه نیز به سرور خود دسترسی داشته باشید.

اتصال به سرور سرخطی توسط گوشی موبایل اندروید و ios

اتصال به سرور سرخطی توسط گوشی موبایل اندروید و ios

آیا امکان نصب ربات سرخطی در سرورها وجود دارد؟

بله ، درصورتی که هرگونه ربات سرخطی تهیه کرده باشید می توانید روی سرورها نصب نمایید و اگر هر مشکلی در نصب داشته باشید می توانید نسبت به درخواست نصب توسط پشتیبانی اقدام نمایید.

همچنین کاربران گرامی دقت داشته باشند که ربات های رایگان فاقد کارایی و بازدهی لازم می باشند که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی زیاد یافت می شود و عده ای سود جو از این ربات ها به عنوان نوعی مزایا جهت ارائه سرورهای بی کیفیت ارزان قیمت با قیمت های بسیار بالا که گاها تا 300% روی هر سرور سود خواهند برد به مشتریان ارائه می کنند و درصورت عدم بازدهی هم هیچ پاسخگویی به مشتریان خود ندارند.

ارائه ربات سرخطی با سرور نوعی سودجویی می باشد چرا که ارائه دهندگان سرورهای نامرتبط با بورس از ربات های رایگان و بدون کارایی جهت سودجویی و جذب کاذب مشتری اقدام می کنند.

ربات های سرخطی مناسب، برگرفته از شرایط هر کارگزاری توسط تیم های نرم افزاری تنظیم و ارائه می شود و کاربران برای تهیه ربات باید از شرکت های معتبر دارای مجوز رسمی اقدام به خرید ربات با تضمین نمایند و ترجیحا از رباتی خریداری کنند که قبل از خرید به آنها امکان تست و آزمایش بر روی سرور خریداری شده را بدهد تا از کارایی و بازدهی ربات سرخطی بر روی سرور خریداری شده باتوجه به پینگ 1 و سرعت بالای سرور خود اطمینان حاصل نمایند.

آیا تفاوتی بین رم 8 گیگابایت با رم 16 گیگابایت در سرورهای پورت 10 گیگ وجود دارد؟

بله ، سرور مجازی با پورت 10 گیگ وابسته به میزان سخت افزاری که دارند میتوانند سرعت بهتری به شما ارائه کنند و با توجه به میزان پردازنده ، میزان رم و نوع هارد فوق العاده ای که قائم هاست از گرانترین نوع هارد NVMe بر روی این سرورها استفاده کرده بهترین سرعت را به شما ارائه خواهد داد و ترجیحا پلن 16 گیگ سرعت بهتری خواهد داشت.

آیا تفاوتی واقعا بین سرورهای پورت 10 گیگ و 1 گیگ وجود دارد؟

بله ، سرورهای پورت 10 گیگابیت دارای پهنای باند وسیعتر و بیشتری نسبت به سرورهای پورت 1 گیگ هستند و سرعت بسیار بالاتر و بهتری نسبت به سرورهای پورت 1 گیگ به شما خواهند داد که تا حدود 10 برابر پرسرعت تر از سرورهای پورت 1 گیگ معمولی هستند و این امر باعث افزایش سرعت و کیفیت در سرخطی زدن خواهد داشت و توسط ربات های مختلف و یا اتو کلیکر ها شانس بسیار بالایی توسط این نوع سرورها خواهید داشت.

چه تفاوتی بین سرورهای بورس قائم هاست با سایر ارائه دهندگان وجود دارد؟

قائم هاست 8 سال ارائه دهنده بهترین نوع سرویس های سرور مجازی و اختصاصی در داخل کشور می باشد و تجربه دیرین در این زمینه دارد و از بهترین نوع سرور ها به مشترکین خود سرویس جهت استفاده سرخطی زدن در بورس ارائه می کند ، برای خرید سرورهای بورسی به چند نکته باید توجه کنید ، ابتدا نوع سخت افزاری که به شما ارائه می شود ، بسیاری از ارائه دهندگان سودجو برروی سرورهای معمولی اقدام به ارائه پورت 10 گیگ اشتراکی میکنند که در ظاهر فقط پورت 10 گیگ نمایش داده میشود اما در عملکرد سرور فوق با پورت بسیار ضعیف تر از حتی پورت 1 گیگابیت به مشتری سرویس ارائه میکنند.

قائم هاست با در نظر گرفتن تمامی اصول و استاندارد های مورد نیاز شبکه و سخت افزار از بهترین پورت های اختصاصی با آپلینک شبکه 40 گیگابیتی بر روی جدیدترین سری سرورهای قدرتمند با بهترین نوع هارد های NVMe  ( که متأسفانه سایر ارائه دهندگان بخاطر قیمت بالای هارد در داخل کشور از هارد های دسکتاپی ارزان قیمت که دارای کیفیت پایینی می باشد استفاده میکنند ) و همچنین هارد های SSD دارای رید سخت افزاری ( رید 10 ) هم اکنون ارائه دهنده بهترین نوع سرویس های داخل کشور جهت سرخطی زدن بورس می باشد.

درصورتی که هنگام خرید سرور با پیغام ظرفیت تکمیل است مواجه شدم باید چه کاری انجام دهم؟

باتوجه به اینکه تقاضای خرید سرورهای بورس قائم هاست بالا بوده و ظرفیت سرورها خیلی سریع تکمیل می شود ، درصورتی که هنگام سفارش و خرید سرور با پیغام ظرفیت تکمیل است مواجه شدید ، ابتدا عضو ناحیه کاربری قائم هاست شده و از طریق لینک فوق نسبت به ارسال درخواست خرید سرور اقدام نمایید تا همکاران ما در بخش فروش بلافاصله پس از موجود شدن ظرفیت طبق اولویت درخواست خرید سرور توسط شما سفارش سرور مورد نظر را برای شما ایجاد نمایند.

سرورهای بورس قائم هاست در کجا واقع هستند؟!

سرور مجازی بورس قائم هاست در بهترین مرکز داده تهران دیتاسنتر افرانت ، واقع در خیابان شهید بهشتی تهران قرار دارند که اکثریت کارگزاری های بزرگ و مهم در این مکان قرار دارند و با خرید سرورهای بورس قائم هاست می توانید نزدیک ترین فاصله را به کارگزاری خود داشته باشید ، همچنین از سایر مراکز داده مانند آسیاتک برج میلاد ، پارس آنلاین و زیرساخت نیز قابل ارائه می باشد.

آیا امکان تهیه این سرویس ها بصورت روزانه یا هفتگی وجود دارد؟

کاربرانی که به دنبال سرویس های روزانه یا هفتگی برای کمتر کردن هزینه تأمین سرویس هستند به این نکته توجه داشته باشند ؛ این سرویس ها اگر امکان ارائه بصورت روزانه را داشته باشند بدلیل داشتن هزینه راه اندازی تعرفه بالایی خواهند داشت و پرداخت تعرفه کوتاه مدت به نسبت هزینه پایین و ارزانی که ماهیانه ارائه می شوند منطقی و مقرون بصرفه نمی باشد.

ما این پلن ها را با تعرفه بسیار ارزان و با اختلاف بسیار کمی نسبت به روزانه در بازه زمانی ماهیانه به مشترکین ارائه کرده ایم که قدرت خرید توسط مشترک وجود داشته باشد و زمان بیشتری جهت استفاده از این سرویس ها را مشترکین داشته باشند.

همچنین سرویس هایی که ممکن است در برخی از سایتها بصورت کوتاه مدت ارائه شوند دارای مشکلاتی همچون نا مرتبط بودن مراکز داده به کارگزاری های بورس ( فاصله زیاد مرکز داده سرویس ارائه شده با سرور کارگزاری ) ، پینگ بالا ، افت سرعت و کیفیت بسیار پایین شبکه بدلیل عمومی بودن و شلوغ بودن پورت سرورها هستند و کاربر با هزینه ای که بابت تهیه سرویس های کوتاه مدت میپردازد نه تنها موفق نمی شود و زمان طلایی سرخطی را از دست می دهد بلکه هزینه صرف شده نیز سوخت خواهد شد.

آیا تضمین و گارانتی بازگشت وجه در سرورهای بورس وجود دارد؟

کلیه پلن های سرورهای بورس ، دارای تضمین پینگ 1 به کارگزاری های بورس می باشند ، همچنین سخت افزار ارائه شده برابر با پلن خریداری شده توسط مشتری نیز کاملا تضمین شده است و هرگونه مغایرت در پینگ به کارگزاری های معتبر و یا سخت افزار خریداری شده توسط مشتریان بی قید و شرط شامل گارانتی بازگشت وجه می باشند.

بیشترین نتایج سرخطی با سرورهای بورس از کدام کارگزاری ها بوده است؟

طبق آخرین آمار ارائه شده مشتریان به ترتیب بهترین کارگزاری هایی که بیشترین آمار موفقیت توسط سرورهای قائم هاست در نتایج مشتریان این سرویس ها ثبت شده است عبارتند از : کارگزاری های آگاه ، مفید ، حافظ ، فارابی ، بهمن ، سهام ، بانک ملت ، نو اندیشان ، امید آوید ، رفاه کارگران ، تدبیر گران ، نهایت نگر ، ایساتیس پویا ، بانک پارسیان ، دنیای خبره ، اردیبهشت ، اکسیر ، بهمن ، ارگ هومن و بسیاری از کارگزاری های دیگر می باشد.

نکاتی که قبل از خرید سرویس باید به آن توجه کنیم

اگر قصد تهیه سرویس برای سرخطی زدن دارید حتما 1 الی 2 روز زودتر از زمانی که نیاز دارید سرویس تهیه کنید تا در این زمان بتوانید مشکلات احتمالی مانند عدم ریموت شدن ، تست و بررسی سرعت ارتباط را برطرف نمایید ، چرا که اگر در زمان نیاز سرویس تهیه کنید و با مشکلاتی از جمله خطای ریموت دسکتاپ و عدم ریموت شدن به سرور را داشته باشید زمان طلایی و فرصت سرخطی را از دست خواهید داد. یا ممکن است در زمان نیاز با تکمیل ظرفیت در پلن های مورد نیاز خود مواجه شوید.

نکته قابل توجه » سرور بورس صرفا یک ابزار می باشد که با توجه به پهنای باند وسیع اینترنت پورت 10 گیگ و پینگ 1 میلی ثانیه به کارگزاری های مختلف ، شانس شما را در سرخطی زدن افزایش می دهد و موفقیت در سرخطی زدن وابسته به دانش و مهارت کاربر با استفاده از ابزارهای سرور و نرم افزارهای مورد نیاز می باشد. ( پیشنهاد می شود قبل از خرید از طریق ارسال تیکت حتما نسبت به مشاوره قبل از خرید اقدام نمایید. )

 

چگونه می توانم سرور بورس را سفارش دهم؟

جهت خرید سرور مجازی بورس با پورت 10 گیگ و پینگ 1 می توانید روی دکمه خرید هر پلن دلخواه کلیک نمایید و بصورت آنلاین اقدام به خرید و پرداخت نمایید.

زمان تحویل سرور بورس بعد از خرید چقدر است؟

زمان تحویل سرور بورس بعد از خرید 1 الی 3 ساعت می باشد.

سرعت سرورهای بورس چقدر است؟

سرعت سرورهای بورس با پورت 10 گیگ حد اقل 3000 مگابیت و حد اکثر 9000 مگابیت می باشد.

سرور بورس قائم هاست از کدام مراکز داده می باشد؟

سرورهای بورس قائم هاست از تمام مراکز تهران اعم از افرانت ، پارس آنلاین ، آسیاتک برج میلاد ، زیرساخت و تبیان ارائه می شود.

سرورهای بورس قائم هاست از چه نوعی هستند؟

سرورهای بورس قائم هاست از جدیدترین نسل سرورهای داخل کشور با درایو های فوق پرسرعت NVMe با 20 برابر سرعت بالاتر از سایر سرورها می باشند.

آیا منابع و پورت سرورها اختصاصی می باشند؟

کلیه پلن های سرورهای بورس قائم هاست با پورت و منابع کاملا اختصاصی تحویل مشتریان می شوند.

کدام پلن برای سرخطی زدن مناسب می باشد؟

تمامی پلن های سرور بورس قائم هاست با پورت 10 گیگ و پینگ 1 به کارگزاری مورد نظر شما ارائه می شود.

5/5 - (535 امتیاز)

52 پرسش و پاسخ

  • من از نحوه کارایی سرور اطلاع ندارم اولین بارم هست که دارم سرور میخرم اموزش هم میدین که چطور استفاده کنم ؟
    • پاسخ داده شده
      بله آموزش استفاده از سرور به همراه اطلاعات و توضیحات کامل برای شما ارسال خواهد شد
    • پاسخ داده شده
      تمامی پلن ها قابلیت استفاده برای دو کاربر رو دارن اما ترجیحا رم 16 گیگ به بالا رو پیشنهاد میکنیم که دچار ضعف سخت افزاری و هنگی هنگام سرخطی زدن هر دو کاربر نشن
  • سلام با کدوم پلن از این سرورها میتونم موفق بشم برای سرخطی خواهشا سروری که بهتره رو بهم پیشنهاد بدید.سرور 48 هسته ای که گذاشتید بخرم خوبه؟
    • پاسخ داده شده
      باسلام و احترام هر 4 پلن پورت 10 گیگ هستند و سرعت اینترنت یکسان دارند ، سرور با منابع سخت افزاری بالاتر به معنای موفقیت در سرخطی نیست و فقط قدرت سخت افزاری بالاتری برای اجرا کردن بهتر نرم افزارهای مورد نیاز و یا استفاده همزمان 2 کاربر رو داره ، با پلن 8 هسته ای هم براحتی میشه سرخطی زد و موفق شد.
    • پاسخ داده شده
      باسلام بله مناسب است ، میتوانید از تمامی پلن ها جهت استفاده در سایت مورد نظر استفاده کنید.
  • سلام من میخواهم در بورس فعالیت کنم در خرید عرضه های اولیه که سرعت بالایی دارد چکار کنم لطفا راهنمایی فرمایید 
    • پاسخ داده شده
      پلن مورد نیاز خودتون رو انتخاب و ثبت سفارش کنید ، اگر در روند ثبت سفارش مشکلی داشتید از طریق تیکت پلن مورد نظرتون رو اعلام کنید تا براتون فاکتور بشه.
  • سلام دوستان عزیزدر زمان فعلی کدام سرور برای سرخطی زدن بهتر است؟ آیا سرورهای پورت 10 گیگ واقعا 10 گیگ هستن؟
    • پاسخ داده شده
      تمامی پلن های درج شده متناسب با نیاز شما برای سرخطی زدن در بورس هستند ، سرورهای پورت 10 گیگابیت دارای پورت فیبر نوری 10 گیگ می باشند و پهنای باند شبکه 10 گیگابیتی دارند. برای اینکه مرتبط ترین سرور تحویل شما شود هنگام سفارش در فیلد " نام کارگزاری " ، نام کارگزاری که قصد فعالیت در آنرا دارید درج کنید تا همکاران بخش فنی سرور از نزدیکترین مرکز داده برای شما فعال کنند.
    • پاسخ داده شده
      باسلام تمامی پلن های پورت 10 گیگ مناسب هستند فقط حتما در فیلد توضیحات درج کنید که برای ایرانخودرو میخواهید تا مرتبط و نزدیکترین سرویس برای شما فعال شود.
    • پاسخ داده شده
      بله میتونید استفاده کنید ... اما حتما قبل از هرگونه ثبت سفارش از طریق ارسال تیکت نسبت به مشاوره قبل از خرید اقدام کنید
    • پاسخ داده شده
      هر کدام از پلن هارو نیاز دارید ثبت سفارش کنید و یا عضو ناحیه کاربری بشید و درخواست بدید فاکتور میشه پلن مورد نیازتون.
  • سلام وقت بخیرمن کامپیوترم قدیمی هست بنظر شما قدیمی و ضعیف بودن کامپیوتر من باعث نمیشه که نتونم تو سرخطی زدن موفق بشم .؟.
    • پاسخ داده شده
      نوع سخت افزار کامپیوتر شما اهمیتی برای استفاده از این نوع سرویس ها ندارد ، فقط سیستم عامل ویندوز 8.1 به بالا ( ترجیحا نسخه های 10 و 11 ) داشته باشید و یک اینترنت معمولی جهت اتصال و استفاده کردن از سرویس.
    • پاسخ داده شده
      برای فارکس ترجیحا بهتر هست سرورهای خارج از کشور تهیه کنید ، سرورهای داخلی برای استفاده بورس و سایتهای داخلی بیشتر مناسب هستند.
    • پاسخ داده شده
      بله میتوانید استفاده کنید سرعت شمارا بسیار بالا خواهد برد و پینگ اینترنتتان را به سایت مورد نظر بسیار کاهش خواهد داد.
  • سلام عضو ناحیه شدیم ولی برا سرور۱۰ گیگ نمیشه درخاست داد چیکار کنیم بریم تو اولویت
    • پاسخ داده شده
      درخواست به بخش فروش بزنید طبق اولویت براتون فاکتور میشه
  • سلام من بالاترین سرعت رو میخوام لطفا به من بگید نهایت سرعت بهترین پلنتون چقدر هست که خرید بکنم؟
    • پاسخ داده شده
      از پلن های پورت 10 گیگ خریداری کنید اگر اسپید تست خروجی سرعت رو درست بده معمولا 7 الی 9 هزار مگابیت سرعت پورت های 10 گیگ هست
    • پاسخ داده شده
      عضو ناحیه کاربری بشید درخواست بزارید تا درخواست شمارو در اولویت قرار بدیم و طبق اولویت به محض ایجاد ظرفیت سرویس مورد نظر براتون فاکتور بشه.
  • سلام هنوز هم میشه سرخطی زد؟ یا بقیه عرضه اولیه در روز بعد به صندوق های سرمایه گذاری تعلق میگیره؟
    • پاسخ داده شده
      بله میتونید سرخطی بزنید ؛ مشکل یا محدودیتی تا الان گزارش نشده .
  • سلام، آیا نوع گوشی موبایل و سرویس دهنده مثلا همراه اول باشه یا ایرانسل یا اگر خودمون کامپیوتر داشته باشیم و اینترنت مخصوصش رو کیفیت اینها تاثیری روی جایگاهمون در صف داره و آیا فرقی بین سرعت سرخط زدن بین کامپیوتر و موبایل هست؟
    • پاسخ داده شده
      خیر هیچ تفاوتی نداره که با چه دستگاهی متصل باشید ، اما استفاده از اینترنت های پرسرعت مخصوصا 4G ایرانسل سرعت شمارو در ریموت تا حد ممکن افزایش میده و باعث میشه کمترین دیلی رو داشته باشید.
  • سلام وقت بخیر، نحوه خرید سرور افرانت به چه شکل هست؟ هنگام کلیک کردن جهت سفارش هر ۳ تا گزینه افرانت و برج میلاد رو هم زده.
    • پاسخ داده شده
      بصورت پیشفرض سرورهای مخصوص بورس از مرکز داده افرانت ارائه میشن ( صرفا بدلیل بازدهی و عملکرد بهتر ) ، اگر بجز افرانت از پارس آنلاین یا آسیاتک خواستید بعد از ثبت سفارش در تیکت اعلام کنید و یا در توضیحات سفارش درج کنید که مثلا از پارس آنلاین باشه سرورتون .
  • من قصد خرید سرور بورس دارم سوالی که دارم این هست آیا میتونم با گوشی اندروید به سرور متصل بشم ؟ کامپیوتر ندارم
    • پاسخ داده شده
      بله میتونید هم با اندروید و هم ios یا هر دیوایسی که دارید متصل بشید.
    • پاسخ داده شده
      منابع این سرورها 100% اختصاصی هست همچنین پورت شبکه 10 گیگابیتی برای کلیه کاربران اختصاصی هست.
  • روی سروری که خریداری میکنم میتونم هر نوع رباتی که خواستم رو نصب بکنم؟ من چندتا ربات سرخطی دارم و میخوام همزمان همه رو اجرا بکنم مشکلی نداره؟
    • پاسخ داده شده
      بله هیچ محدودیتی برای نصب و استفاده ربات های سرخطی وجود نداره و اگر در نصب هرکدام از ربات یا نرم افزارها مشکلی داشتید میتونید به بخش پشتیبانی درخواست نصب ارسال کنید تا براتون نصب کنیم
    • پاسخ داده شده
      بله ، فقط دقت بفرمایید که پینگ به کارگزاری های بورس ایران 1 هست نه به سایر سایتها و برای این پینگ 1 تضمین وجود داره .
  • سلام تو پلن هاتون دیدم هم افرانت هست و هم برج میلاد . کدام مناسبتر هست برای سرخطی زدن؟ کدام رو تهیه کنیم؟
    • پاسخ داده شده
      پیشنهاد ما پلن های سرور مجازی بورس پورت 10 گیگ افرانت هست این سرورها بدلیل موقعیت مکانی که واقع در خیابان شهید بهشتی هستن نزدیک ترین فاصله رو به کارگزاری های بورس نسبت به سرورهای برج میلاد دارن و نتیجه بهتری رو میدن ، البته قبل از خرید میتونید لینک کارگزاریتون رو از طریق تیکت به بخش فروش ارسال کنید تا به نسبت پینگ سرور مناسب از اسیاتک یا پارس انلاین و یا افرانت پیشنهاد بشه!
  • سلام وقت بخیر برای ثبت نام در سایت مدیران خودرو هم میتوانم خریداری کنم؟لطفا پاسخ بدهید باتشکر
    • پاسخ داده شده
      باسلام ؛ بله میتونید خریداری کنید ، پینگ 1 میلی ثانیه ای و پهنای باند وسیع 10 گیگابیتی سرورهای ارائه شده بهترین گزینه برای ثبت نام در سایت مدیران خودرو برای شما می باشند.