آموزش رید کردن هارد در سرور HP

آموزش رید کردن هارد در سرور HP,آموزش رید کردن هارد,اموزش رید بندی هارد,اموزش raid کردن هارد در سرور hp,اموزش raid اچ پی,اموزش رید هارد HP,نحوه رید کردن هارد

 

آموزش رید کردن هارد در سرور HP

آموزش رید سرور HP

سرورهای جدید تولید شده توسط اچ پی اگر بیش از یک هارد روی آن نصب شده باشد با تنظیمات RAID پیش پیکربندی شده اند، برای نظارت بر وضعیت RAID های Mirroring توسط Airlock لازم است تا سخت افزار RAID را دوباره پیکربندی کنید که در این مقاله به چگونگی پبکربندی سخت افزار RAID پرداخته ایم.

RAID Controller P420i بر روی سرورهای پرولیانت اچ‌پی به شما دو گزینه زیر را برای پیکربندی می‌دهد:
1٫ برنامه تنظیمات پیکربندی که ” HP Array Configuration Utility ” نام دارد و از طریق فشردن کلید F5 در صفحه Controller BIOS Message قابل دسترس است.
2٫ تنظیمات ساده RAID که ” Option ROM Configuration for Arrays Utility ” نام دارد و از فشردن کلید F8 در صفحه Controller BIOS Message قابل دسترس است.
پیشنهاد ما استفاده از گزینه دوم است زیرا شروع به کار آن برای دیسک‌های منطقی تکی (single logical Disks) بسیار سریعتر است و کار با آن نیز بسیار آسان است.

 

نحوه رید هارد سرور HP

توضیحات زیر تنها برای 2 درایو منطقی / فیزیکی هستند:
1- تمامی تنظیمات RAID را حذف کنید. (Menu: Delete Logical Drive)
2- یک آرایه تکی با اولین دیسک بسازید. (RAID0)
3- یک آرایه تکی با دیسک دوم بسازید. (RAID0)
4- گزینه “View Logical Drive” را برای دیدن تنظیمات جاری انتخاب کنید.

5- حال از ابزار پیکربندی خارج شوید. پیغام ” now 2 logical drives are detected ” باید نمایش داده شود.
6- اکنون Airlock را با mirroring نصب کنید. پس از نصب موفق Airlock می توانید بر وضعیت پیکربندی RAID نظارت کنید. همچنین امکان مانیتور کردن وضعیت RAID فعال است.

منبع : فال نیک

 

امیدواریم از این آموزش در قائم هاست لذت و استفاده کافی را برده باشید , در صورت وجود هرگونه سوال از طریق تیکت پشتیبانی با ما در ارتباط باشید …

سایر مطالب مشابه »

 

این صفحه چطور بود؟ post