آموزش سرخطی زدن در بورس با ارزانترین و بهترین روش

آموزش سرخطی زدن در بورس بصورت جامع و ساده و مختصر

سرخطی زدن در بورس

سرخطی زدن در بورس

بورس چیست؟

به زبان ساده اگر بخواهیم بورس را تعریف کنیم بازاری می باشد که در آن خرید و فروش انجام می شود ، این خرید و فروش می تواند بصورت غیر مستقیم در بستر اینترنت باشد که هر فردی در هر مکانی که حضور دارد براحتی می تواند از طریق اینترنت به بازار بورس دسترسی داشته باشد ، اما از مواردی که در بازار بورس خرید و فروش می شود می توان به سهام شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی همچون سهام شرکت نفت ، سهام پتروشیمی ، خودرو سازی و … اشاره کرد که این روزها بازار بسیار داغی جهت سرمایه گزاری دارند.

 

 

آموزش سرخطی زدن در بورس

آموزش سرخطی زدن در بورس

 

سرخطی زدن در بورس به چه معناست؟

سرخطی زدن در بورس به معنای سفارش اولیه یا به معنای دیگر سفارش زدن با رتبه مناسب در صف درخواست های سفارش می باشد که اگر بطور مثال 1000 نفر در خط سفارش سهام خاصی باشند.

کسانی موفق به خرید می شوند که جزو نفرات 1 الی 20 باشند تا قبل از اتمام سهم اقدام به سفارش سرخطی در بورس می شوند ، مثال ساده فرض کنید خانه شما نزدیک به یک نانوایی می باشد و هر روز صبح هنگام پخت نان به علت نزدیک بودن به نانوایی نفر اول در صف هستید و سریعتر از همه نان خریداری می کنید.

چگونه در بورس سرخطی بزنیم؟

روش های زیادی برای سرخطی زدن در بورس وجود دارد که از ساده ترین روش ها استفاده از سرور مجازی بورس به همراه ربات سرخطی که در سرور بورس نصب می کنید می باشد ، سرورهای پرسرعت بورس می توانند شانس شمارا نسبت به اینترنت خانگی تا چندین برابر افزایش دهند ، باتوجه به اینکه سرورهای بورس سرعت بسیار بالاتری از اینترنت خانگی دارند به همراه ربات سرخطی که در آنها نصب می شود شانس شما را در موفق شدن برای سرخطی زدن بورس بسیار افزایش می دهد.

 

روش صحیح سرخطی زدن در بورس

روش صحیح سرخطی زدن در بورس

 

ربات سرخطی بورس چیست؟

ربات سرخطی بورس نوعی نرم افزار تحت ویندوز می باشد که برحسب کارگزاری های مختلف طراحی شده و باتوجه به زمان تأخیر در کلیک کردن و ثبت سفارش سرعت عمل شمارا افزایش خواهد داد.

این نرم افزار یا ربات تحت وب با استفاده تکنولوژی اتوکلیک و در نظر گرفتن زمان تأخیر و زمان کلیک کردن در ثانیه می تواند در نحوه سرخطی زدن به شما کمک بسیار زیادی کند اما باتوجه به افزایش درخواست های ربات بورس ، ربات های سرخطی تقلبی و فیک بسیار زیاد شده و بیشتر جنبه کلاه برداری را دارد و متقاضیان این ربات ها باید دقت بسیار زیادی را جهت خرید ربات بورس داشته باشند.

سرور یا سرور مجازی بورس چیست؟

سرور بورس با استفاده از پورت شبکه پرسرعت 10 گیگابیت ( اینترنت با پهنای باند 10 گیگابیت ) سرعت بسیار بالاتری از اینترنت های خانگی همراه یا ثابت دارد و مهمترین اصل در سرخطی زدن بورس اسفاده از پرسرعت ترین سرور می باشد ، قائم هاست با بیش از یک دهه سابقه در ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی اقدام به ارائه سرورهای فوق پرسرعت بورس با هارد NVMe و پورت 10 گیگابیت هم اکنون ارائه دهنده پسرعت ترین و ارزان ترین سرورهای بورس در داخل کشور می باشد.

سرور بورس چه قابلیت هایی باید داشته باشد؟

سرورهای بورس باید حتما دارای قابلیت های زیر باشند که از کیفیت بالایی برخوردار باشد جهت نتیجه مناسب

 

 

سرور بورس جهت سرخطی زدن

سرور بورس جهت سرخطی زدن

 

 

1- پورت شبکه 10 گیگابیت واقعی

دقت کنید سروری که خریداری می کنید دارای پورت شبکه 10 گیگابیت واقعی باشد ، اما چگونه می توانیم از واقعی بودن پورت 10 گیگ و یا کیفیت بالای پورت 10 گیگ مطلع باشیم؟ ، ابتدا میتوان کارت شبکه فیزیکی داخل سرور را مشاهده نمود که حتما Speed : 10Gbps باشد.

روش بعدی چک کردن سرعت توسط اسپید تست از روش صحیح می باشد ، چگونه میتوانیم سرعت را بررسی کنیم ؟ ، با استفاده از نسخه دسکتاپ اسپید تست ( دقت کنید که نسخه تحت وب امکان محاسبه صحیح پورت 10 گیگ را ندارد ) حتما با نسخه تحت ویندوز که دانلود و نصب می کنید سرعت را بررسی کنید ، اگر سرعت بین 7 الی 9 هزار مگابیت باشد در نتیجه کیفیت پورت شبکه سرور شما مناسب می باشد.

2- هارد NVMe سرور بورس

دقت کنید که سرور با پورت 10 گیگابیت به تنهایی کافی نیست ! شما حتما باید پورت 10 گیگ را بر روی سرور با هارد NVMe استفاده کنید ، اما به چه دلیلی ؟ ، اگر سرعت هر نوع هارد را بررسی کنید هارد های SSD تا 550 مگابیت توانایی خواندن و نوشتن را دارند و هارد های NVMe تا 3500 مگابیت که این سرعت خواندن و نوشتن تأثیر مستقیم در سرعت اینترنت را خواهد گذاشت ، اگر هارد سرور کم سرعت باشد صرفا پورت 10 گیگابیت در عملکرد همچون پورت 1 گیگ عمل می کند و تفاوتی را در سرعت شبکه احساس نمی کنید.

باتوجه به اینکه افراد سودجو اقدام به ارائه سرورهای بی کیفیت با هارد های معمولی و دسکتاپی میکنند و به دروغ سرورهای معمولی را به مشتریان بجای سرور NVMe ارائه می کنند میتوانید از نرم افزارهای محاسبه سرعت هارد استفاده کنید جهت تست و بررسی و اگر در نتیجه تست سرعت هارد سرعت بالای 3000 مگ را مشاهده کردید سرور با هارد NVMe با کیفیت مناسب بوده و اگر غیر این باشد سرور فاقد هارد NVMe بوده.

 

 

سرور بورس با پورت 10 گیگ

سرور بورس با پورت 10 گیگ

 

 

3- سیستم عامل بهینه و سبک

حتما در انتخاب سیستم عامل برای سرور بورس دقت بسیاری داشته باشید ، برای انتخاب سیستم عامل سرور بورس صرفا سیستم عاملی مورد نیاز است که سبک و بهینه باشد و محیط گرافیکی زیادی نداشته باشد و بهترین نوع سیستم عامل پیشنهادی جهت استفاده در بورس ویندوز سرور 2012 می باشد بدلیل اینکه دارای محیط گرافیکی زیادی نبوده و سبک و بهینه تر نسبت به سایر سیستم عامل ها همچون ویندوز سرور 2016 و 2019 و یا ویندوز های 8.1 و 10 می باشد ، همچنین کلیه پیش نیاز های مورد نیاز جهت نصب ربات یا نرم افزارهای سرخطی زدن را این نسخه سیستم عامل دارد.

4- انتخاب مرکز داده مناسب

یکی از مهم ترین نکات در انتخاب سرورهای بورس انتخاب مرکز داده می باشد ، اما مرکز داده سروری که برای سرخطی زدن تهیه میکنیم بین دیتاسنتر های متعدد کدام باید باشد؟ ، سرور بورس شما حتما باید از مراکز داده داخل تهران باشد ، مراکز داده مهم و اصلی که سایتهای کارگزاری ها روی این مراکز داده میزبانی می شوند 3 مرکز داده معتبر و اصلی می باشند ، افرانت ، پارس آنلاین و آسیاتک که جهت اطمینان بیشتر از کارگزاری که میخواهید در آن اقدام به سرخطی زدن کنید میتوانید با ارسال درخواست تیکت به بخش پشتیبانی قائم هاست از مرکز داده کارگزاری خود مطلع شوید.

5- پینگ 1 سرور بورس

معنی و مفهوم پینگ 1 چیست ؟ چرا می گوییم برای خرید سرور حتما باید پینگ 1 باشد ؟ آیا ملاک از پینگ 1 بودن فقط این است که در اسپید تست پینگ 1 نمایش داده شود؟ ، معنی و مفهوم اینکه پینگ 1 اهمیت زیادی برای سرخطی زدن دارد این است که نزدیک ترین فاصله به سرور کارگزاری را داشته باشید.

دقیقا یعنی در همان مرکز داده ای که سرور کارگزاری میزبانی میشود از همان دیتاسنتر سرور تهیه کرده باشید که با پینگ 1 و پورت شبکه 10 گیگابیت با بالاترین سرعت و نزدیک ترین فاصله اقدام به سرخطی زدن کنید.

6- عمومی نبودن سرور و شبکه

حتما از سرویس دهنده ای سرویس خریداری کنید که با تضمین به اینکه سرویس ارائه شده شما فقط مخصوص بورس باشد به شما سرویس دهد ، چگونه می توانیم مطمئن شویم از اینکه سرویس فقط ویژه بورس می باشد؟ ، اگر سرویس ارائه شده فاقد قوانین سختگیرانه و مدیریت شده باشد استفاده از سرویس عمومی محسوب می شود.

یعنی افرادی که اقدام به خرید سرور جهت استفاده در بورس میکنند با سوء استفاده از سرویس اقدام به دانلود کردن فیلم ، ران کردن گیم سرور و مواردی که باعث افت کیفیت پورت شبکه می شود میکنند و سرویس شما دارای کیفیت بالایی نمی باشد.

جهت مشاوره و خرید سرورهای بورس پرسرعت و ارزان قائم هاست هم اکنون از طریق ارسال تیکت به بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید و اقدام به مشاوره یا سوالات قبل از خرید کنید ، ما با اطمینان و بصورت تضمینی پرسرعت ترین سرور داخل کشور را با ارزانترین قیمت به شما ارائه می کنیم.

5/5 - (258 امتیاز)