آموزش مدیریت VPS در VMWare

سرور اختصاصی مجازی (VPS)، همچنین به عنوان سرور مجازی اختصاصی (VDS) شناخته می شود توسط یک سرور مجازی برای اجرا بر روی یک دستگاه یا رایانه ای که بسیاری از وب سایت ها را اداره می کند، طراحی شده است. یک محیط VPS شبیه یک سرور اختصاصی سیستم در یک محیط مشترک است. یک دستگاه مجازی می تواند چندین VPS را اجرا کند و هر یک از آنها یک سیستم عامل برای هر میزبانی اختصاص داده شده به یک کاربر خاص دارد.

از سوی دیگر، میزبان مجازی VMware یک محیط VMware کاملا مدیریت شده را برای کارهای کوچک و متوسط ​​کار می کند. کاربران می توانند از این نرم افزار برای کنترل عملیات در تمام زمان ها بهره مند شوند، زیرا کار تعمیر و نگهداری و نظارت بر سیستم عامل می تواند به ارائه کننده میزبانی برای مدیریت آسان و موثر منتقل شود.

 

آموزش مدیریت VPS در VMWare

آموزش مدیریت VPS در VMWare


چگونه میزبان VPS کار می کند؟


میزبانی وب سرور مجازی بستگی به یک نرم افزار مجازی که معمولا به عنوان یک hypervisor شناخته می شود. این نرم افزار برای به دست آوردن منابع از یک سرور سیستم فیزیکی استفاده می شود و به مشتریان اجازه می دهد تا به ماشین مجازی (VM) دسترسی پیدا کنند. دستگاه فیزیکی به چندین اجزای مجازی تقسیم می شود و هر یک از نرم افزار سرور بر روی هر یک از آنها تنظیم می شود تا واحد بتواند به طور مستقل عمل کند.

چندین وب سایت را می توان بر روی این سرور فیزیکی میزبانی کرد، اما سایت های فردی تنها میزبان در یک سرور مجازی با منابع مانند RAM، CPU، فضای دیسک و غیره هستند.

هر سیستم مجازی دارای دسترسی محدود به ویژگی هایی نظیر حافظه، قدرت محاسبات و ذخیره سازی از سرور سیستم فیزیکی است. مشتریان می توانند به سیستم عامل مجازی دسترسی پیدا کنند، اما نه سرور سیستم فیزیکی. کاربران می توانند دسترسی کامل به این سرورها داشته باشند که به عنوان سرور اختصاصی عمل می کنند. اما آنها هنوز از ماشین های فیزیکی مشابه استفاده می کنند و برخی از ویژگی های مانند

پردازنده، ذخیره سازی دیسک، RAM و پهنای باند.

میزبانی VPS اجازه می دهد تا شما را به کنترل کامل سرور اختصاصی مجازی خود برای قیمت نسبتا پایین تر اما نسبتا بالا عملکرد.
مدیریت راه حل های VPS با VMware

هر دو سرور VPS و VMware وابسته به فناوری مجازی هستند تا قدرت سخت افزاری فیزیکی خود را ارائه دهند و خدمات خود را به مشتریان خود ارائه دهند. اما این شایع ترین ویژگی ای است که آنها به اشتراک می گذارند.

هنگامی که سرور اختصاصی درگیر است، ترکیبی از سرورهای این میزبان می تواند به هر هدف مورد نظر شما خدمت کند. این می تواند مفید باشد برای وب سایت هایی که نیاز به یک راه اندازی منحصر به فرد و یا کسانی که دریافت ترافیک بالا. میزبانی وب به این معنی است که سایت های مختلف بخش خاصی از سرور را با چندین کاربر به اشتراک می گذارند. این نتیجه دسترسی محدود به منابع است. در این مورد، میزبان VPS از یک دستگاه استفاده می کند تا لیستی از سیستم عامل های مجازی را اجرا کند. آنها محیط امن برای سیستم عامل خود را با هزینه پایین در سرور اختصاصی تضمین می کنند.

از آنجا که سرور VPS از یک سرور فیزیکی تنها برای اجرای سیستم عامل مجازی مختلف استفاده می کند، هر سیستم به عنوان یک سرور اختصاصی سیستم عمل می کند. این در تلاش است تا کاربران بتوانند از مزایای بیشتر نسبت به هزینه کمتری برخوردار باشند. از سوی دیگر، میزبان مجازی شده Vmware اجازه می دهد تا کاربر را با ایجاد سرورهای اختصاصی، ایجاد، اصلاح و تکرار کند. سیستم عامل این Vmware انعطاف پذیر است و کاربران را برای افزایش یا کاهش ظرفیت برای پاسخگویی به تقاضا آسان تر می کند. میزبانی خوب برای Vmware به شما امکان می دهد از ویژگی های عالی مانند سخت افزار سریع، آپ تایم بالا در هنگام اتصال به شبکه و سایر ویژگی های مفید استفاده کنید.

میزبانی Vmare تضمین عملکرد صاف


از آنجا که یک سرور مجازی بر روی یک سرور فیزیکی میزبانی شده و یک hypervisor عمل می کند، عملکرد صاف را برای کاربر فراهم می کند. Hypervisor سرور فیزیکی را به سرورهای مجازی (VPS) تقسیم می کند. در این مورد، VPS بسته به یک سرور بستگی دارد، بنابراین رقابت برای منابع محدود با بقیه سیستم های VPS میزبانی شده در آن سرور وجود دارد. این مشکل زمانی رخ می دهد که سرورهای VPS مشغول هستند، رقابت برای منابع کمیاب ممکن است منجر به عملکرد کند سرور شما شود. در نتیجه، عملکرد سیستم را می توان تحت تأثیر قرار داد.
ارزش برای پول فراهم می کند

میزبانی وب VMware مسئولیت مدیریت منابع محدود را در میان خوشه ای سخت افزاری می داند که از محصولات با کیفیت بالا در سرورهای اختصاصی ساخته شده است. اطلاعات توسط یک شبکه ذخیره سازی پیشرفته (SAN) ذخیره می شود.

سیستم VMware قصد دارد سرورهای فیزیکی را به چندین سیستم عامل مجازی تقسیم کند. اما، سیستم های مجازی انعطاف پذیر هستند و می توانند بر روی هر میزبان در گروه عمل کنند. این فرآیند اجازه می دهد تا VMware به طور خودکار ماشین های مجازی را از میزبان مشغول به یکی که کمتر برای بهره وری بیش از حد بارگذاری می شود. این فرآیند می تواند زمانی اتفاق بیفتد که سیستم در حال اجرا است، بنابراین کاربر نیازی به تعطیل کردن آن یا دخالت در عملکرد سیستم های مجازی ندارد. VMware عملکرد عالی کاربران را در حین حفظ کیفیت خدماتی که نیاز دارید، تضمین می کند و همچنین برای آنچه شما پرداخت می کنید ارزش دارد.

در صورت آسیب پذیری میزبان فیزیکی در هنگام استفاده، کل پایگاه داده در دستگاه مجازی با امنیت و ایمن در شبکه منطقه ذخیره سازی ذخیره می شود. این فرآیند اجازه می دهد تا VMware ماشین مجازی شکست خورده را در یک سیستم مجدد راه اندازی کند.

سایر مطالب مرتبط »

این صفحه چطور بود؟ post