سرور اختصاصی های وب

هم اکنون مفتخر هستیم تا از جدیدترین و بروزترین مرکز داده شهر تهران ، مرکز داده های وب انواع سرور اختصاصی را به شما عزیزان ارائه کنیم.

پس از یک دهه تلاش و کسب تجربه به نسبت نیاز های کاربران توانسته ایم بهترین نوع سرویس های سرور مجازی و اختصاصی داخل کشور را به کاربران ارائه کنیم ، امروز با در نظر گرفتن نیاز کاربران جهت میزبانی وب و انتخاب یک مرکز داده با بالاترین کیفیت و آپتایم می توانید یک سرور اختصاصی پرسرعت با قیمت مناسب را از قائم هاست تهیه کنید.

با تهیه این نوع سرویس می توانید از خدمات نصب و کانفیگ و پشتیبانی رایگان مخصوص میزبانی وب بهرمند شوید ، سرور اختصاصی های وب که با نصب و کانفیگ رایگان سی پنل یا دایرکت ادمین و یا کنترل پنل پلسک برای سایتهای پلتفرم ویندوزی که ASP نصب و راه اندازی شده اند می باشد انتخاب بسیار مناسبی برای میزبانی سایتهای شما می باشد.

چرا سرور اختصاصی های وب ؟

مرکز داده های وب که در میان سایر مراکز داده شهر تهران جدید تر و بروز تر می باشد و بتازگی راه اندازی شده ، برگرفته از بروزترین تجهیزات شبکه و برق رسانی می باشد که تأثیر بسیار زیادی در آپتایم سرویس ها و کیفیت میزبانی اطلاعات شما خواهد داشت ، این مرکز داده که نسبتا تعرفه بالاتری از سایر مراکز داده دارد تفاوت نستبا چشم گیری از نظر سرعت شبکه و ارتباط با خارج هم با سایر سرویس ها دارد که برای کاربران میزبانی سایت بسیار حائز اهمیت می باشد.

سرور اختصاصی های وب

سرور اختصاصی های وب

پلن های خرید سرور اختصاصی های وب

HiWEB 96GBHiWEB 72GBHiWEB 64GB
96GB72GB64GB
سرور ایران
Intel Xeon 2 * X5670
سرور ایران
Intel Xeon 2 * X5670
سرور ایران
Intel Xeon 2 * X5670
SSD 4 * 480GB + Raid 10SSD 2 * 500GBSSD 500GB
سرور دانلود ایرانسرور دانلود ایرانسرور دانلود ایران

HiWEB

HiWEB

HiWEB

خرید سرورخرید سرورخرید سرور
خرید سرورخرید سرورخرید سرور
14,200,000 تومان13,200,000 تومان12,000,000 تومانتعرفه خرید سه ماهه
5/5 - (14 امتیاز)