سرور مجازی مبین نت

برای اولین بار در ایران سرور مجازی مبین نت با کیفیت بسیار بالا

چرا سرور مجازی مبین نت ؟

باتوجه به ارائه سرویس های میزبانی از دیتاسنترهای مختلف ایرانی هم اکنون مفتخر هستیم که از یک دیتاسنتر فوق العاده حرفه ای و جدید با کیفیت بسیار بالا و همچنین پر طرفدار که دارای آپتایم بالا و سرعت بسیار مناسبی می باشد اقدام به ارائه سرویس های سرور مجازی مبین نت کنیم , سرور مجازی مبین نت با پورت اختصاصی 1 گیگابیت و هارد های پرسرعت SSD و SAS که با رید سخت افزاری می باشند و همچنین رم های سری جدید DDR4 انتخاب بسیار مناسبی برای خرید سرور مجازی داخل کشور می باشد.

مزایای سرور مجازی مبین نت به سایر سرور های مجازی آپتایم بالای این سرویس می باشد که رضایت بسیار بالای کاربران را به همراه داشته , هم اکنون قائم هاست جزو اولین ارائه دهندگان سرور مجازی مبین نت در ایران می باشد که با خدمات رایگان همچون کانفیگ های رایگان لینوکسی و ویندوزی به همراه خدمات لایسنس رایگان سی پنل , پلسک , دایرکت ادمین و … می باشد , که از مزایای بسیار مناسب برای خرید این سرویس از شرکت قائم هاست می باشد.

 

پلن های سرور مجازی مبین نت متناسب برای میزبانی وب سایت و استفاده های شخصی

 

VPS 6GB
VPS 4GB
VPS 3GB
VPS 2GB
نام پلن
10GB
5GB
2GB
1GB
میزان رم
6Core4Core4Core2Core
پردازنده
250GB200GB100GB50GBهارد دیسک
5TB5TB3TB2TBترافیک ماهیانه
1Gbps1Gbps1Gbps1Gbpsپورت شبکه
Win / LinuxWin / LinuxWin / LinuxWin / Linuxسیستم عامل
هاست ایرانهاست ایرانهاست ایرانهاست ایرانلوکیشن
مبین نت
مبین نت
مبین نت
مبین نتدیتاسنتر
350.000 تومان245.000 تومان180.000 تومان100.000 تومانقیمت ماهیانه
4.200.000 تومان2.940.000 تومان2.160.000 تومان1.200.000 تومانقیمت سالیانه
خریدخریدخریدخریدسفارش

 

جهت سفارش و سوالات قبل از خرید از طریق تیکت پشتیبانی با ما در ارتباط باشید و نسبت به سفارش سرویس خود درخواست ارسال نمایید.

 

میزبانی وب VPS چیست؟


سرور مجازی VPS سرور اختصاصی مجازی است و یک سرور مجازی است. یک محیط میزبانی VPS یک سرور اختصاصی را در یک محیط میزبان مشترک تقلید می کند. از لحاظ فنی، میزبانی میزبان و میزبانی وب اختصاصی است.
میزبانی وب VPS یکی از انواع مختلفی از حساب های میزبانی وب است که می توانید از آن برای میزبانی وب سایت خود به صورت آنلاین انتخاب کنید. برای داشتن وب سایت در اینترنت، شما باید فایل های وب سایت خود را در یک وب سرور داشته باشید.

میزبانی سرور با مجازی

راه اندازی و مدیریت یک سرور نه تنها می تواند گران باشد، بلکه دشوار است. میزبانی وب به شما اجازه می دهد یک فضای خالی بر روی وب سرور را بفروشید، به طوری که فرد معمولی به راحتی وب سایت را میزبانی می کند، زیرا همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که فایل های سایت خود را آپلود کنید (هیچ تنظیمات سرور برای آنها لازم نیست).
چرا VPS میزبانی متفاوت از به اشتراک گذاشته شده و اختصاص داده شده است

با سرور اختصاصی ما، شما کل سرور را اجاره می کنید. این برای افرادی که ترافیک بسیار بالایی دارند به وب سایت های خود مناسب است و یا نیاز به راه اندازی سرور خود را به روش بسیار خاص است. با این وجود، هیچ کس نیازی به سرور وب اختصاصی ندارد. اگر شما فقط با استفاده از وب سایت خود شروع کرده اید، اگر بخش کوچکی از سرور را اجاره کنید، می توانید کمی پول را ذخیره کنید. میزبانی میزبانی شده است هنگامی که شما بخشی از سرور را با کاربران دیگر به اشتراک می گذارید تا یک سرور کل را به خود اختصاص دهید.

VPS Hosting چگونه کار می کند؟

فن آوری پشت میزبانی VPS شبیه به VMware یا Virtual Box است. این برنامه ها به شما اجازه می دهد چندین سیستم عامل مجازی را در یک دستگاه اجرا کنید. به عنوان مثال، دسکتاپ شما ممکن است ویندوز 7 را اجرا کند، اما شما همچنین می توانید سیستم عامل های دیگر مانند ویندوز XP یا لینوکس را بدون نیاز به راه اندازی مجدد کامپیوتر خود اجرا کنید.
مجازیسازی سیستم عامل

VPS های میزبانی ما envionments عملکرد به همان شیوه. در حالی که ما یک سرور فیزیکی داریم، می توانیم چندین سیستم عامل مجازی را روی آن سرور اجرا کنیم. هر سیستم عامل مجازی همانند یک سرور اختصاصی عمل می کند. این به شما اجازه می دهد تمام مزایای یک سرور اختصاصی را در کسری از هزینه داشته باشید.

InMotion Hosting از Parallels Virtuozzo Containers برای مجازی سازی سیستم عملیاتی استفاده می کند. هر محیط میزبانی VPS به عنوان یک کانتینر نامیده می شود و سرور فیزیکی هر کانال به عنوان گره معرفی می شود.

مزایای VPS Hosting چیست؟


میزبانی وب VPS به شما امکان میزبانی میزبانی وب را در اختیار شما می گذارد در حالی که در همان زمان به شما قدرت بیشتری داده و مانند سرور اختصاصی کنترل می کند.حریم خصوصی همانطور که شما سیستم عامل خود را با هیچ کس دیگری به اشتراک نمی گذارد، هیچ وب سایت دیگر در سرور شما وجود ندارد که به طور بالقوه به فایل های شما دسترسی داشته باشد.
سفارشی سازی با سرور VPS شما سیستم عامل خودتان دارید. این بدان معنی است که شما نمونه های خود را از تمام برنامه های سرور مانند آپاچی، پی اچ پی و خروجی زیر دارید. اگر شما نیاز دارید که هر یک از این سرویس ها را سفارشی کنید، می توانید تغییرات را با توجه به نیازهای شما مطابقت دهید.

کنترل اگر شما نصب برنامه های کاربردی سرور که نیاز به یک سیستم راه اندازی مجدد سیستم، شما می توانید این کار را در هر زمان انجام دهید. حتی اگر به طور فنی شما یک سرور را با سایر سرورهای VPS به اشتراک بگذارید، سرور VPS خود را می توانید بدون تاثیر بر روی هر کس دیگری راه اندازی مجدد کنید. منابع اختصاصی در یک سرور VPS، شما در هر زمانی مقدار اختصاصی رم برای شما در دسترس است. بر خلاف میزبانی میزبانی وب، هیچ کس دیگری در سرور شما وجود ندارد که بتواند از تمام RAM استفاده کند وقتی که بیشترین نیاز را داشته باشید!
گزینه های مدیریت سرور VPS

پلتفرم میزبانی ما VPS بین دو سبک مدیریت مجزا انتخاب می کند. میزبانی cPanel VPS میزبانی شامل تنظیمات بهینه برای عملکرد بهتر، مجوز cPanel / WHM رایگان و پشتیبان گیری خودکار برای مدیریت سرور ساده تر است. VPS خود مدیریت شده شامل دسترسی کامل ریشه، RAM و پردازنده های قابل ارتقا و CPU، و قیمت پایین تر برای کنترل و سرعت بیشتر است.

سایر صفحات مشابه :

5/5 - (17 امتیاز)