بهترین کتابهای برنامه نویسی C / C ++ برای مبتدیان

بهترین کتابهای برنامه نویسی C / C ++ برای مبتدیان

مقدمه

در ابتدا توسط دنیس ریچی بین سالهای 1969 و 1973 ایجاد شد ، C عمدتاً به عنوان یک زبان برنامه نویسی سیستم برای نوشتن سیستم عامل ایجاد شد.

 

بهترین کتابهای برنامه نویسی C / C ++ برای مبتدیان

بهترین کتابهای برنامه نویسی C / C ++ برای مبتدیان

C که یک زبان رویه ای است ، ویژگی های اصلی زیر را دارد:

  • دسترسی کم به حافظه
  • کامپایلر C هر دو قابلیت یک زبان مونتاژ را با ویژگی های یک زبان سطح بالا دارد.
  • مجموعه ساده شده از کلمات کلیدی
  • سبک تمیز
  • برنامه های حاصل از نوشته شده در C کارآمد و سریع هستند.
  • C دارای مجموعه ای غنی از توابع داخلی است که برای نوشتن هر برنامه پیچیده ای استفاده می شود.
  • مدولار است
  • C بسیار قابل حمل است

نتیجه

همانطور که می توان استنباط کرد ، ویژگی های ذکر شده در بالا ، زبان C را برای برنامه نویسی سیستم مانند یک سیستم عامل یا توسعه کامپایلر مناسب می کند. اگر مایل هستید که دستان خود را کثیف کرده و مغزتان به زبان C باهوش باشد ، این راهنما منابع افرادی را که قبلاً در این جاده بوده اند ، فراهم می کند و از طریق کتاب هایی که نوشته اند ، ثروت دانش و تجربه خود را ارائه می دهند. همانطور که می خوانید و هر منبعی را که قلب شما را جذب می کند ، حرکت کنید. به یاد داشته باشید ، سفر هزار مایل با یک قدم آغاز می شود.

زبان برنامه نویسی ، ویرایش دوم ، چاپ دوم

هنگامی که از Dennis M. Ritchie نام برده شد ، شما به طور خودکار می دانید که در مرحله مرکز C. هستید. C ابتدا در سالهای 1972 و 1973 توسط دنیس ریچی در آزمایشگاه های بل ساخته شد تا برنامه های کاربردی روی یونیکس اجرا شود ، برایان دبلیو کرنیگان و دنیس ام ریچی راهنمای کامل برنامه نویسی زبان استاندارد استاندارد ANSI را ارائه می دهند. این نسخه جدید که توسط توسعه دهندگان بسیار زیادی از C نوشته شده است ، به خوانندگان کمک می کند تا ضمن نشان دادن چگونگی استفاده از مجموعه غنی از اپراتورها ، اقتصاد بیان ، بهبود جریان کنترل و ساختار داده ها ، از استاندارد ANSI نهایی C استفاده کنند.

بهترین کتابهای برنامه نویسی C / C ++ برای مبتدیان

2 / E با مثال ها و مجموعه های مشکل دیگری کاملاً بازنویسی شده است تا اجرای ساختارهای زبان دشوار را روشن کند. برای سال ها ، برنامه نویسان C به K&R اجازه داده اند تا آنها را برای ساختن برنامه های درست و کارآمد راهنمایی کند. اکنون ، همین کمک در دسترس کسانی است که با کامپایلرهای ANSI کار می کنند. شامل پوشش مفصل زبان C به علاوه دفترچه راهنمای مرجع رسمی زبان C برای کمک در یک نگاه با نماد نحو ، اعلامیه ها ، تغییرات ANSI ، قوانین دامنه ، و لیست ادامه می یابد و ادامه می یابد.

به طور خلاصه می توان گفت که این منبع کتاب مقدس برنامه نویسی C است. حتی اگر با برنامه نویسی به طور کلی دانش کمی را به خود جلب کند ، قطعاً تصویر کاملی از C به شما می دهد.

سر اول ج: یک راهنمای دوستانه برای مغز

آیا در مورد سریال های “سر اول” شنیده اید؟ خوب ، یک C نیز وجود دارد و اگر قبلاً سریال آنها را خوانده اید ، می دانید که سبک آنها کمی متفاوت است. Head First C با استفاده از دیوید گریفیتس و داون گریفیتس در کنار هم ، یک تجربه یادگیری کامل است که به شما نشان می دهد چگونه می توانید برنامه هایی را با زبان C تهیه کنید.

همانطور که در بالا اشاره شد ، این کتاب به شما کمک می کند تا زبان C را با یک روش منحصر به فرد که فراتر از دستورالعمل های نحوی و چگونه است به شما بیاموزد و به شما در درک چگونگی برنامه نویسی عالی کمک می کند. بنابراین ، شما می خواهید زمینه های کلیدی از جمله اصول زبان ، نشانگرها ، مدیریت حسگرها و مدیریت حافظه پویا را با مباحث پیشرفته مانند چند رشته و برنامه نویسی شبکه یاد بگیرید ، Head First C می تواند به عنوان یک کتاب درسی قابل دسترسی برای سطح کالج مورد استفاده قرار گیرد. دوره.

بهترین کتابهای برنامه نویسی C / C ++ برای مبتدیان

همچنین ، مانند یک دوره کالج ، کتاب دارای آزمایشگاه ها است: پروژه هایی که قصد دارند توانایی های شما را افزایش دهند ، مهارت های جدید شما را آزمایش کرده و اعتماد به نفس خود را تقویت کنند. شما فراتر از اصول اولیه زبان خواهید آموخت و نحوه استفاده از کامپایلر ، ابزار ساخت و بایگانی را برای مقابله با مشکلات دنیای واقعی یاد خواهید گرفت ، همانطور که نویسندگان می گویند ، آنها فکر می کنند که وقت شما برای مقابله با مفاهیم جدید ، بسیار ارزشمند است. با استفاده از جدیدترین تحقیقات در علوم شناختی و نظریه یادگیری برای ایجاد یک تجربه یادگیری چند حسی ، Head First C از یک قالب بصری غنی که برای کارکرد مغز شما طراحی شده است استفاده می کند ، نه رویکردی سنگین که باعث خواب شما می شود.

برنامه نویسی عملی C

برنامه نویسی عملی C اولین کتاب C است که دارای رویکرد عملی و مزخرفانه ای است که باعث شده تا کتاب های Nutshell مشهور شود. استیو اوالین در این کتاب نه تنها مکانیک برنامه نویسی را به شما یاد می دهد بلکه نحوه ایجاد برنامه هایی را برای خواندن ، اشکال زدایی و به روزرسانی آسان توصیف می کند. قوانین عملی تاکید شده است. به عنوان مثال ، پانزده قانون اولویت در C وجود دارد (&& می آید قبل از || قبل از آن؟ :)؟ برنامه نویس عملی این موارد را به دو کاهش می دهد: ضرب و تقسیم قبل از جمع و تفریق انجام می شود.

نتیجه

با این وجود ، این کتابها به شما نشان می دهد که چگونه باید از کاربردهای متداول و مبهم C (و همچنین تشخیص این موارد استفاده در هنگام مواجهه با آنها در برنامه های موجود) خودداری کنید و از این طریق کدی را رها کنید که برنامه نویس مسئول تعمیر و نگهداری آن نباشد. با. باستان شناسی الکترونیکی ، هنر عبور از کد شخص دیگری است که شرح داده شده است. این ویرایش سوم به معرفی محیط های توسعه پیشرفته یکپارچه در سیستم های ویندوز و همچنین برنامه های کاربردی یونیکس می پردازد و یک برنامه بزرگ برای ایجاد آمار برای جمع آوری مفاهیم و ویژگی های موجود در زبان دارد.

C ++ Primer 5th Edition

برای به روزرسانی کامل و نوآوری مجدد از استاندارد C ++ 11 تازه منتشر شده ، این مقدمه معتبر و جامع C ++ به شما در یادگیری سریع زبان و استفاده از آن به روش های مدرن و بسیار مؤثر کمک می کند. این نویسنده توسط استنلی بی. لیپمن ، خوزه لاجی و باربارا م مو ، بهترین شیوه های امروز را برجسته می کند ، نشان می دهد که چگونه می توان از زبان اصلی و کتابخانه استاندارد آن برای نوشتن کد کارآمد ، خواندنی و قدرتمند استفاده کرد.

نویسندگان از ابتدا کتابخانه استاندارد C ++ را معرفی می کنند و از توابع و امکانات رایج آن استفاده می کنند تا به شما در نوشتن برنامه های مفید و بدون نیاز به تسلط بر همه جزئیات زبان کمک کنند. نمونه های زیادی در این کتاب مورد استفاده قرار گرفته است تا از ویژگی های جدید زبان استفاده شود و نحوه استفاده بهینه از آنها را نشان دهد ، این کتاب یک آموزش اثبات شده برای کسانی است که جدید به C ++ دارند ، یک بحث معتبر درباره مفاهیم و تکنیک های اصلی C ++ و یک منبع ارزشمند برای برنامه نویسان با تجربه ، به ویژه آنهایی که مشتاق دیدن جلوه های روشن C ++ 11 هستند.

آنچه از کتاب برداشت خواهید کرد

  • بیاموزید که چگونه از ویژگی های جدید زبان C ++ 11 و کتابخانه استاندارد برای ساخت سریع برنامه های قوی استفاده کنید و با برنامه نویسی سطح بالا راحت باشید
  • با مثالهایی آشنا شوید که بهترین سبک های برنامه نویسی و تکنیک های طراحی برنامه امروز را روشن می کنند
  • “دلیل منطقی در پشت قوانین” را بفهمید: چرا C ++ 11 مانند گذشته کار می کند
  • برای کمک به شما در ارتباط مفاهیم و بینش های مرتبط ، از اتصالات گسترده استفاده کنید
  • از راهنمایی ها و تمرین های روزآمد یادگیری که بر نکات کلیدی تأکید می کنند ، بهره مند می شوند ، به شما کمک می کنند تا از خطرات پیشگیری ، انجام اقدامات خوب و تقویت آنچه آموخته اید جلوگیری کنید.

C in Nutshell: The Definitive Reference Edition 2nd، Kindle Edition

نسخه جدید این مرجع کلاسیک O’Reilly توسط پیتر پرینز و تونی کرافورد توضیحات واضح و مفصل درباره هر ویژگی موجود در زبان C و کتابخانه runtime از جمله multithreading ، ماکروهای نوع عمومی و عملکردهای کتابخانه ارائه می دهد که تازه در سال 2011 C استاندارد (C11) اگر می خواهید اثرات یک عملکرد ناآشنا را درک کنید ، و اینکه چگونه کتابخانه استاندارد به آن نیاز دارد که رفتار کند ، آن را در اینجا با یک مثال معمولی خواهید یافت.

ایده آل برای برنامه نویسان با تجربه C و C ++ ، این کتاب همچنین شامل ابزارهای محبوب در مجموعه نرم افزار GNU است. شما یاد می گیرید که چگونه برنامه های C را با GNU Make تهیه کنید ، برنامه های اجرایی را از کد منبع C کامپایل کنید و برنامه های خود را با اشکال زدایی GNU تست و اشکال زدایی کنید.

موارد زیر به صورت معتبر در آن پوشیده شده است:

  • مفاهیم زبان و عناصر زبان ، با فصل های جداگانه در انواع ، بیانیه ها ، نشانگرها ، مدیریت حافظه ، I / O و موارد دیگر
  • کتابخانه استاندارد C ، شامل نمای کلی از هدر های استاندارد و مرجع عملکرد دقیق
  • ابزارهای اصلی برنامه نویسی C در مجموعه نرم افزار GNU ، با دستورالعمل نحوه استفاده از آنها با Eclipse IDE

C برنامه نویسی راهنمای مبتدی مطلق

هیچ چیز به خوبی یافتن منبعی نیست که به شما کمک کند چیز جدیدی را به روشی ساده و آسان درک کنید. وقتی صحبت از برنامه نویسی C می شود ، منحنی یادگیری می تواند کاملاً شیب دار باشد و پیدا کردن یک منبع خوب که به خوبی از نیازهای شما مراقبت کند بسیار مفید است ، گرگ پری و دین میلر بهترین راهنمایی مبتدی امروز برای نوشتن برنامه های C را پیدا کرده اند و مهارتهای یادگیری را می توانید با هر زبانی عملی استفاده کنید. دستورالعمل های ساده و کاربردی آن به شما کمک می کند تا از بازی ها گرفته تا برنامه های تلفن همراه ، کد C مفید و قابل اعتماد را شروع کنید. بعلاوه ، برای استاندارد جدید C11 و ابزارهای آزاد و منبع باز امروزی کاملاً به روز شده است!

آنچه در زیر می آید نوعی از کوه یخ در کتاب است

  • ابزارهای برنامه نویسی C رایگان را برای ویندوز ، OS X یا Linux کشف کنید
  • قسمت های یک برنامه C و نحوه قرارگیری آنها در کنار یکدیگر را درک کنید
  • خروجی ایجاد کرده و آن را روی صفحه نمایش دهید
  • با کاربران تعامل داشته باشید و به ورودی آنها پاسخ دهید
  • با استفاده از تکالیف و اصطلاحات از بیشتر متغیرها استفاده کنید
  • برنامه ها را با آزمایش داده ها و استفاده از عملگرهای منطقی کنترل کنید
  • با استفاده از حلقه ها و تکنیک های دیگر ، در وقت و تلاش خود صرفه جویی کنید

و همچنین

  • ساختن روالهای قدرتمند ورود اطلاعات با توابع داخلی ساده
  • متن را با رشته ها دستکاری کنید
  • اطلاعات مربوط به فروشگاه را ذخیره کنید ، بنابراین دسترسی و استفاده از آن آسان است
  • داده های خود را با آرایه ها ، نشانگرها و ساختار داده ها مدیریت کنید
  • از توابع برای نوشتن و حفظ برنامه ها آسان تر استفاده کنید
  • بگذارید C تمام ریاضیات برنامه خود را برای شما کنترل کند
  • حافظه رایانه خود را تا حد امکان کار کنید
  • با بخشنامه های پیش پردازش برنامه ها را قدرتمندتر کنید

زبان برنامه نویسی C ++ ، نسخه 4 نسخه 4

این کتاب توسط Bjarne Stroustrup به ژرفای C ++ 11 می رود. اگر شما نیاز به مهارت کامل دارید ، این راهنمای جدید قطعی از خالق C ++ Bjarne Stroustrup شما را به آنجا می رساند. نسخه جدید و معتبرترین راهنمای دنیا برای C ++ ، به روز شده است و به طور کامل برای استاندارد طولانی مدت C ++ 11 به روز شده است.

بازنویسی گسترده برای ارائه زبان C ++ 11 ، کتابخانه استاندارد ، و تکنیک های طراحی کلید به عنوان یک کل یکپارچه ، Stroustrup مرتباً به تغییراتی می پردازد که باعث می شود C ++ 11 مانند یک زبان کاملاً جدید احساس شود ، و راهنمایی قطعی را برای اعمال پیشرفت در عملکرد خود ارائه می دهد ، قابلیت اطمینان و وضوح.

و اما …

برنامه نویسان C ++ در سراسر جهان ، Bjarne Stoustrup را به عنوان یک متخصص برای اطلاعات کاملاً معتبر و فوق العاده مفید برای نوشتن برنامه های برجسته C ++ می شناسند. اکنون ، به محض ورود کامپایلرهای C ++ 11 و سازمانهای توسعه به استانداردهای جدید مهاجرت می کنند ، آنها دقیقاً می دانند که کجا باید بار دیگر بگردند.

برنامه نویسی: اصول و تمرین با استفاده از نسخه 2+ C ++

این کتاب که توسط مخترع C ++ تهیه شده است ، در درجه اول برای افرادی طراحی شده است که قبلاً هرگز برنامه نویسی کرده اند ، و توسط هزاران دانشجوی سال اول دانشگاه آزمایش شده است. در این جا متوقف نمی شود زیرا از آن برای استفاده از خود نیز بسیار استفاده شده است. علاوه بر این ، پزشکان و دانشجویان پیشرفته با دیدن چگونگی دستیابی استاد به عناصر هنر خود ، بینش و راهنمایی جدیدی کسب می کنند.

بهترین کتابهای برنامه نویسی C / C ++ برای مبتدیان

این کتاب Stroustrup مقدمه ای برای برنامه نویسی به طور کلی از جمله برنامه نویسی شی گرا و برنامه نویسی عمومی است. همچنین این یک معرفی کاملی برای زبان برنامه نویسی C ++ است که یکی از پرکاربردترین زبانها برای نرم افزارهای دنیای واقعی است. این کتاب از ابتدا تکنیک های نوین برنامه نویسی C ++ را ارائه می دهد و کتابخانه استاندارد C ++ و ویژگی های C ++ 11 و C ++ 14 را برای ساده کردن کارهای برنامه نویسی معرفی می کند.

به عنوان یک تور کلی کتاب ، نیمه اول کتاب طیف گسترده ای از مفاهیم اساسی ، تکنیک های طراحی و برنامه نویسی ، ویژگی های زبان و کتابخانه را در بر می گیرد. این موارد به شما امکان می دهد برنامه هایی را بنویسید که شامل ورودی ، خروجی ، محاسبه و گرافیک ساده است. در نیمه دوم مباحث تخصصی تر (مانند پردازش متن ، آزمایش و زبان برنامه نویسی C) مورد بررسی قرار گرفته و مرجع فراوانی را ارائه می دهد. کد منبع و مکمل های پشتیبانی از وب سایت نویسنده در دسترس هستند.

نتیجه

چه مبتدی باشید و چه یک برنامه نویس باتجربه و دوست دارید زبان C را امتحان کنید ، کتابهای گفته شده در بالا شما را در آن مسیر موفقیت راهنمایی می کنند. مواردی را که نیازهای شما را سرور می کنند بررسی کنید و امیدواریم که در تلاش خود موفق شوید.

اینک بهترین زمان برای انتقال سرورهای خارجی به سرورهای داخل کشور می باشد , با ارزان ترین قیمت میتوانید سرور مجازی ایران از قائم هاست خریداری کنید و از کیفیت و قیمت ارزان لذت ببرید , جهت مشاوره و سوالات قبل از خرید از طریق ارسال تیکت به بخش فروش با ما در ارتباط باشید.

این صفحه چطور بود؟ post