خرید وی پی اس برای کرک

برای اولین بار در ایران خرید وی پی اس برای کرک | VPS سرور مجازی مخصوص کرک Crack

چرا خرید وی پی اس برای کرک از قائم هاست؟

کاربرانی که استفاده های کرک از سرور مجازی دارند با محدودیت هایی در استفاده مواجه می شوند همچون مسدود شدن و بسته شدن وی پی اس از سمت دیتاسنتر بدلیل محدودیت ها و قوانین سخت دیتاسنترهای مختلف که با اولین استفاده از سرور مجازی یا وی پی اس فورا سرور مسدود میشود و کاربر متضرر میشوند و هزینه پرداختی انها بدلیل مسدود سازی سوخت میشود.

چرا سرور کرک قائم هاست؟

باتوجه به این موارد گروه میزبانی وب قائم هاست با بیش از 8 سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه ارائه وی پی اس های مخصوص کرک که برای استفاده های مختلف همچون کرک بازی ها و گیم سرورها استفاده میشود تصمیم به ارائه خدمات سرور مجازی و وی پی اس ویژه کرک نموده , این نوع سرورها دارای ساختار شبکه ای مخصوص می باشند که توسط خود قائم هاست بر روی یک روتر ویژه کانفیگ شده و بصورت کاملا تخصصی مخصوص استفاده کرک می باشند.

همچنین خرید وی پی اس برای کرک از نظر سخت افزاری دارای قدرت بسیار بالایی می باشند که هنگام پردازش کرک سرورها دچار نقص و ضعف در پردازش می شوند و بدلیل کمبود پردازنده و کارت حافظه دچار اختلال و قطعی می شوند , قائم هاست با بکار گیری قدرتمندترین سرورها ویژه کرک سرویسی را به مشتری ارائه خواهد داد که مشتریان بدون هیچ مشکل و تداخل یا محدودیتی اقدام به استفاده برای کرک از سرور خود نمایند.

 

خرید وی پی اس برای کرک

خرید وی پی اس برای کرک

پلن های ویژه خرید وی پی اس برای کرک

Crack VPS PLan 3Crack VPS PLan 2Crack VPS PLan 1
نام پلن
12GB
8GB
4GB
حافظه رم
سرور ایران
8Core – 8GHz
سرور ایران
6Core – 6GHz
سرور ایران
4Core – 4GHz
پردازنده
150GB SAS + Raid 10
100GB SAS + Raid 10
60GB SAS + Raid 10
فضای دیسک
1Gbps1Gbps1Gbps
پورت شبکه
UnlimitedUnlimitedUnlimitedترافیک مجاز
Windows Server 2012Windows Server 2012Windows Server 2012سیستم عامل
خارج از کشور
خارج از کشور
خارج از کشور
لوکیشن
خرید سرورخرید سرورخرید سرورکانفیگ رایگان
خرید سرورخرید سرورخرید سرورپشتیبانی رایگان
450.000 تومان300.000 تومان200.000 تومانقیمت ماهیانه
خریدخریدخریدسفارش

 
توجه نمایید که سرورهای فوق فقط ویژه کرک نرم افزارهای مختلف می باشد و در صورت استفاده برای هرگونه تخلفاتی همچون نت اسکن , دیداس , اسپم , فیشینگ و … سرور توسط دیتاسنتر مسدود خواهد شد و فرد متخلف هیچ حقی در قبال سرویس خریداری شده نمی باشد.

جهت مشاوره و سوالات قبل از خرید حتما با ما از طریق ارسال تیکت پشتیبانی در ارتباط باشید

کرک

Crack چیست؟

کرک یک روش برای شکستن سیستم کامپیوتری امن است. این هکرها در دهه 1980 ساخته شده بودند که میخواستند خودشان را از شیوههای مخرب تر هکرها حذف کنند. هدف تنها کراکر این است که وارد سیستم شوید، از اینکه توانایی قفل امنیتی سپر امنیتی را داشته باشید. هکرها واقعی فراتر از باز کردن یک سیستم هستند. آنها وارد سیستم می شوند تا دانش و اطلاعات را برای هدف های مخرب، شگفت انگیز و سودآوری بدست آورند.

اصطلاح کرک نیز به طور معمول برای فایل های مورد استفاده در برنامه های نرم افزار cracking اعمال می شود که باعث می شود کپی غیر قانونی و استفاده از نرم افزار تجاری با شکستن (یا شکستن) ثبت نام های متعدد و تکنیک های محافظت از کپی محافظت شود.

یک نرم افزار نیز ممکن است یک نرم افزار تجاری را دور بزند یا سریال دهد. نرم افزار تجاری اغلب از کلید برای تأیید اعتبار کاربری و نرم افزار در طول نصب استفاده می کند. بدون کلید، نرم افزار غیر قابل استفاده است کرک نرم افزاری برای جلوگیری از این ویژگی امنیتی با ایجاد یک کلید استفاده می شود. یا ممکن است یک فایل را تغییر دهد تا نرم افزار را فریب دهد تا کراکر بتواند از آن استفاده کند مثل اینکه کلید سریال درست وارد شده است. این آخرین روش توزیع شده برای شکاف مجوزهای نرم افزاری است.

همه این توصیفات به کرک مشابه هستند. محتوا را به یک سیستم امن متصل می کنند هر فرم یا روش خود، کروم به معنای از دست دادن یک سیستم امنیتی است.

سایر مطالب مشابه »

5/5 - (51 امتیاز)