رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها

در حالی که استفاده از وردپرس واقعا آسان است ، برخی از خطاهای رایج وردپرس وجود دارد که می تواند شما را وحشت زده کند ، نکته خوب این است که خطای وردپرس که در سایت خود مشاهده می کنید به احتمال زیاد توسط کسی قبل از شما گزارش و رفع شده است ، ما آموزشهایی درباره رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها نوشته ایم.

در این مقاله ما 12 مورد از رایج ترین خطاهای وردپرس را به شما نشان خواهیم داد و به شما نشان خواهیم داد که چگونه همه این خطاهای رایج وردپرس را برطرف کنید ، اگر به دنبال هاست مناسب برای سایت خود هستید قائم هاست دارای بهترین و باسرعت ترین سرور ها به شما کمک می کند .کافی است به بخش خرید هاست وردپرس بروید .

 1.نحوه رفع خطای “بارگذاری: نوشتن پرونده در دیسک نتوانست” در وردپرس

رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها

رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها

این خطا به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد. با این حال ، رایج ترین آنها مجوزهای پوشه نادرست است ، هر پرونده و پوشه در وب سایت شما دارای مجموعه ای از مجوزها است ، وب سرور شما دسترسی به پرونده ها را براساس این مجوزها کنترل می کند ، مجوزهای نادرست یک پوشه می تواند توانایی شما برای نوشتن پرونده در سرور را از بین ببرد ، این بدان معنی است که وب سرور شما نمی تواند پرونده های جدیدی را به آن پوشه خاص ایجاد یا اضافه کند.

2. نحوه رفع خطای “این سایت پیش رو حاوی برنامه های مضر است” در وردپرس

رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها

رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها

اگر کدی مشکوک را پیدا کند که می تواند یک بدافزار یا Trojan باشد ، Google یک وب سایت را با این هشدار مشخص می کند. بعضی اوقات دلیل این امر این است که وب سایت شما هک شده و اکنون برای توزیع کد مخرب استفاده می شود ، یکی دیگر از دلایل عمده این خطا نمایش تبلیغات از شبکه های تبلیغاتی با کیفیت پایین است. این شبکه ها ممکن است گاهی تبلیغاتی را نشان دهند که به وب سایت هایی که کد مخرب توزیع می کنند ، لینک می شود.

 

3- نحوه رفع خطای ارسال برنامه نادیده گرفته شده در وردپرس

رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها

رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها

وردپرس از این ویژگی شگفت انگیز برخوردار است که به شما امکان می دهد پست ها را به طور خودکار در یک زمان مشخص منتشر کنید. بیشتر وبلاگ نویسان برای مدیریت برنامه انتشار خود به آینده اعتماد می کنند ، با این حال گاهی اوقات وردپرس به دلایل زیادی می تواند پست های برنامه ریزی شده را از دست بدهد ، اگر بیش از چند بار این اتفاق برای شما افتاده است ، باید این مسئله را حل کنید.

4. نحوه رفع خطای مهلک: حداکثر زمان اعدام در وردپرس بیشتر است

رایج ترین خطاهای وردپرس و نحوه رفع آنها

وردپرس به طور عمده به زبان برنامه نویسی PHP کدگذاری می شود. برای محافظت از سرورهای وب در برابر سو abuse استفاده ، محدودیت زمانی برای مدت زمان اجرای یک اسکریپت PHP تعیین شده است ، برخی از ارائه دهندگان میزبانی وردپرس این مقدار را در سطح بالاتر و برخی دیگر ممکن است آن را در سطح پایین تری تنظیم کرده اند. هنگامی که یک اسکریپت به حداکثر زمان اجرای زمان می رسد ، منجر به خطای بیش از حداکثر زمان اجرا می شود.

5. چگونه شماره تصویر بند انگشتی نادرست فیس بوک را در وردپرس برطرف کنیم

رفع خطای 502 در وردپرس

رفع خطای 502 در وردپرس

دلایل زیادی وجود دارد که می تواند از حدس زدن صحیح تصویر بند انگشتی درست توسط فیس بوک جلوگیری کند. یکی از رایج ترین دلایل تنظیم چندین تصویر در og: برچسب تصویر است که در آن تصویر برجسته شما کوچکتر از بقیه تصاویر است ، فیس بوک از برچسب های Open Graph (og) استفاده می کند و افزونه هایی مانند Yoast SEO به طور خودکار آنها را به سایت شما اضافه می کند تا از انتشار تصاویر کوچک جلوگیری کند.

6. نحوه رفع مشکل وردپرس برای خروج از سیستم

رفع خطای 502 در وردپرس

وردپرس یک کوکی را در مرورگر شما تنظیم می کند تا جلسه ورود به سیستم را تأیید کند. این کوکی برای URL وردپرس ذخیره شده در قسمت تنظیمات شما تنظیم شده است ، اگر از یک URL در دسترس هستید که با آن در تنظیمات وردپرس شما مطابقت ندارد ، وردپرس نمی تواند جلسه شما را تأیید کند.

7. نحوه رفع خطای محتوای مخلوط در وردپرس

رفع خطای 502 در وردپرس

یک ی از رایج ترین خطاهای وردپرس خطاهای محتوای مخلوط به دلیل تنظیمات نادرست HTTP / SSL در سایت وردپرس شما ایجاد نمی شود. ممکن است بر عملکرد وب سایت شما تأثیر بگذارد یا نگذارد ، اما می تواند بر سئو و تجربه کاربری وب سایت شما تأثیر بگذارد ، اساساً ، در وب سایت فعال شده با SSL ، همه منابع باید با استفاده از URL HTTP بارگیری شوند. سایت شما ممکن است دارای محتوایی با URL های HTTP باشد ، یا یک افزونه یا موضوع در حال بارگذاری پرونده با HTTP باشد ، این باعث خطای محتوای مخلوط می شود زیرا این منابع با استفاده از یک پروتکل امن بارگیری نمی شوند.

برای رفع این مشکل ، باید بفهمید کدام منابع به طور ناامن بارگیری می شوند و سپس URL های آنها را اصلاح کنید. این کار را می توانید با یک پلاگین انجام دهید یا می توانید این کار را به صورت دستی نیز انجام دهید.

8. نحوه رفع دکمه افزودن رسانه که در وردپرس کار نمی کند

رفع خطای 502 در وردپرس

دکمه Add Media در صفحات ویرایش پست وردپرس از JavaScript برای راه اندازی کتابخانه و آپلود کننده رسانه استفاده می کند. با این حال ، گاهی اوقات تضاد کد یک افزونه یا طرح زمینه با هسته وردپرس می تواند از کار JavaScript جلوگیری کند ، اتفاقی که می افتد این است که وردپرس برای بهبود عملکرد ، همه اسکریپت های موجود در منطقه مدیر وردپرس را با هم ترکیب می کند ، اسکریپت یک پلاگین یا طرح زمینه می تواند این امر را مختل کند و این باعث می شود کد دیگر در اسکریپت کار نکند.

9. نحوه رفع خطای Bad Gateway 502 در وردپرس

رفع خطای 502 در وردپرس

502 Bad gateway error یکی دیگر از اشتباهات گیج کننده ای است که ممکن است در وب سایت وردپرس شما ظاهر شود. این معمولاً هنگامی پردازش می شود که پردازش درخواست کاربر از سرور بدون دادن خطای دیگری طولانی شود ، این تأخیر می تواند یک اشکال موقتی باشد که در اثر ترافیک زیاد ایجاد می شود. همچنین می تواند توسط یک تم یا افزونه وردپرس با کد نادرست ایجاد شود. نکته آخر اینکه ، پیکربندی غلط سرور نیز می تواند این خطا را ایجاد کند.

10. نحوه رفع خطای غیرقابل دسترس 503 سرویس در وردپرس

خطای 503 “service unavailable” اغلب به دلیل عدم پاسخگویی به اسکریپت PHP ایجاد می شود ، این می تواند یک پلاگین وردپرس ، یک موضوع یا یک قطعه کد سفارشی نادرست باشد ، همچنین می تواند با بار سنگین سرور ، اشکال در سرور یا حمله نیروی بی رحمانه تحریک شود . در این صورت ، ممکن است در عرض چند دقیقه به طور خودکار ناپدید شود. اگر از بین نرود ، باید عیب یابی کرده و آن را برطرف کنید.

11. نحوه رفع خطای 504 Gateway Timeout در وردپرس

از رایج ترین خطاهای وردپرس خطای 504  gateway timeout اغلب هنگامی ایجاد می شود که درخواستی از سرور یا فایروال به سرور شما پردازش شود اما نتواند با سرور بالادستی ارتباط برقرار کند ، اگر از فایروال وردپرس مانند Sucuri یا Cloudflare استفاده می کنید ، احتمالاً این خطا را خواهید دید.

12. نحوه رفع وردپرس خطای جریان باز نشد

رفع خطای 502 در وردپرس

خطای “Failed to open stream” هنگامی رخ می دهد که وردپرس نتواند فایلی را که در کد وب سایت ذکر شده بارگیری کند ، گاهی اوقات وردپرس بارگیری سایت را ادامه می دهد و فقط یک پیام هشدار دهنده نشان می دهد ، در حالی که بار دیگر منجر به یک خطای مهلک می شود ، پیام خطا می تواند متفاوت باشد ، بسته به اینکه کد کجا در کد ایجاد شده و علت آن چیست ، در هر نمونه ، دلیل باز نشدن عبارت جریان باز می شود ، به عنوان مثال ، اجازه رد شده است ، چنین پرونده یا دایرکتوری ای وجود ندارد ، عملکرد ناموفق است و …

جهت مشاوره و خرید سرور و هاست  پرسرعت و ارزان قائم هاست هم اکنون از طریق ارسال تیکت به بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید و اقدام به مشاوره یا سوالات قبل از خرید کنید ، ما با اطمینان و بصورت تضمینی پرسرعت ترین سرور داخل کشور را با ارزانترین قیمت به شما ارائه می کنیم.

 

مطالب مرتبط :

این صفحه چطور بود؟ post