رفع خطاهای ورود به وردپرس با cPanel

من نمی توانم وارد وردپرس شوم!” یکی از رایج ترین درخواست های پشتیبانی میزبانی وردپرس است. قفل شدن در وردپرس حداقل بگویم نگران کننده است ، اما نیازی  به نگرانی بیش از حد نیست چون قرار است ما راهنماییتون کنیم .

 

error cpanel

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است در وردپرس قفل نشده باشید و حل آنها با cPanel & WHM ساده است. در این مقاله ، چهار مورد از رایج ترین مشکلات ورود به سیستم را بررسی می کنیم و به شما نشان می دهیم که چگونه آنها را برطرف کنید. آن ها هستند:

 

  • ورود به سیستم هنگامی که رمز ورود خود را از دست داده اید.
  • رفع صفحه سفید مرگ وردپرس.
  • بازیابی مجدد امتیازات مدیر هنگامی که کاربر شما آن را از دست داده است.
  • رفع رمز عبور فراموش شده یا فراموش شده وردپرس

برای خرید هاست وردپرس همین حالا اقدام کنید ، هاست پرسرعت قائم هاست انتخابی بسیار مناسب برای افرادی که نیاز به هاست سی پنل ارزان دارند می باشد ، امکان انتخاب هاست سی پنل ایران و هاست پربازدید برای مشتریان قائم هاست فراهم می باشد ، جهت مشاوره قبل از خرید از طریق ارسال تیکت با ما در ارتباط باشید.

رمز ورود وردپرس خود را از دست داده اید

این بدان معناست که نمی توانید وارد سیستم شوید. در بیشتر موارد ، ابزار تنظیم مجدد رمز عبور داخلی تمام آنچه که شما نیاز دارید است. با این حال ، اگر نمی توانید به حساب ایمیلی که وردپرس پیوند تنظیم مجدد را به آن ارسال می کند دسترسی پیدا کنید ، باید آستین ها را بالا زده و پایگاه داده MySQL را ویرایش کنید.

خوشبختانه انجام این کار در cPanel آسان است. ابتدا phpMyAdmin را روشن کنید ، که در بخش پایگاه داده از صفحه اصلی cPanel پیدا خواهید کرد .

cpanel 1
در نوار کناری سمت چپ ، پایگاه داده سایت خود را پیدا کنید. باید مانند yourusername_wp باشد ، اما ممکن است بسته به پیکربندی سایت شما متفاوت باشد.

بر روی علامت مثبت (+) کلیک کنید ، لیستی از جداول را مشاهده خواهید کرد.


روی جدول wp_users کلیک کنید ، جایی که نام های کاربری و رمزهای عبور ذخیره می شود.

نام کاربری خود را در ستون user_login پیدا کنید و در ابتدای آن ردیف روی ویرایش کلیک کنید . رمز عبور  در ستونی در کنار نام ورود کاربر شما است ، اما سعی نکنید آن را در این صفحه تغییر دهید.


در صفحه بعد ، ردیف user_pass را پیدا کرده و یک رمز عبور جدید در ستون مقدار تایپ کنید. در ستون عملکرد ، MD5 را از فهرست کشویی انتخاب کنید. وردپرس رمزهای عبور متن ساده را ذخیره نمی کند. این رمز عبور را از طریق الگوریتم هش اجرا می کند و مقدار هش را ذخیره می کند. ما باید با انتخاب عملکرد MD5 آن را تکرار کنیم.


در آخر ، بر روی Go کلیک کنید ، و PHPMyAdmin  رمز ورود را به پایگاه داده می نویسد. اکنون می توانید با گذرواژه جدید وارد سایت خود شوید.

 

رفع صفحه سفید مرگ وردپرس در cPanel

دادن رمز عبور جدید به کاربر در cPanel آسان است ، اما اگر رابط ورود به سیستم بارگیری نشود ، چه می کنید؟ اگر با صفحه خالی روبرو هستید ، با صفحه سفید مرگ روبرو هستید.

چندین دلیل احتمالی وجود دارد ، اما به احتمال زیاد پلاگین های ضعیف نوشته شده یا متناقضی هستند ، بنابراین اولین قدم غیرفعال کردن تمام افزونه ها است.

چگونه پلاگین های وردپرس را بدون ورود به سیستم غیرفعال کنیم
استراتژی تغییر نام پوشه ای است که شامل پرونده های پلاگین است. وردپرس نمی تواند افزونه ها را پیدا کند ، بنابراین بارگیری نمی شوند. از قسمت Files در صفحه اصلی ، cPanel File Manager را باز کنید .


به فهرست سایت خود بروید ، که احتمالاً در ریشه یا زیر شاخه public_html است .

به فهرست wp-content بروید و بر روی پوشه plugins کلیک کنید.


تغییر نام را از نوار ابزار انتخاب کنید . نامی مانند «“quarantined_plugins.”» انتخاب کنید.

اکنون سعی کنید وارد شوید. اگر موفق هستید ، فهرست را دوباره به “پلاگین ها” تغییر دهید. اگر وردپرس همچنان به کار خود ادامه داد ، تمام افزونه های موجود در رابط وردپرس را غیرفعال کنید و یکی یکی آنها را دوباره فعال کنید تا دوباره خطای ورود به سیستم رخ دهد. در این مرحله ، شما مقصر را کشف کرده اید.

اگر این روش جواب نداد ، ممکن است بخواهید سایت خود را از نسخه پشتیبان تهیه شده قبل از حادثه بازیابی کنید.

رفع امتیازات مدیر گمشده در وردپرس

از دست رفتن امتیازات مدیر یکی دیگر از مشکلات رایج است. می توانید به سایت خود وارد شوید ، اما به ویژگی هایی که نیاز به امتیازات مدیر دارند دسترسی ندارید. اگر کاربر مدیر دیگری دسترسی شما را برطرف کند ، این اتفاق می افتد. این نیز یک روش رایج برای بدافزار است ، بنابراین به محض دسترسی مجدد باید اسکنر بدافزار را اجرا کنید.

برای بازیابی امتیازات شما ، قصد داریم یک حساب کاربری جدید با مجوزهای صحیح ایجاد کنیم. هر زمان که بخواهید از خارج از رابط کاربری وردپرس کاربری ایجاد کنید ، می توانید همان مراحل را دنبال کنید. امکان افزودن امتیازات به یک کاربر موجود وجود دارد ، اما این روش پیچیدگی کمتری دارد.

در مرحله اول ، به phpMyAdmin به پایگاه داده خود بروید ، مراحل زیر را در رفع رمز عبور فراموش شده یا فراموش شده وردپرس شرح دهید . جدول wp_users را پیدا کرده و روی Insert کلیک کنید .

 

اطلاعات زیر را به قسمت مقدار فرم اضافه کنید :

شناسه: عددی که بالاتر از بالاترین شماره کاربر فعلی است. اگر بیشترین تعداد را نمی دانید ، بسته به تعداد کاربر سایت شما ، از چیزی در حدود 100000 استفاده کنید.
user_login: یک نام کاربری منحصر به فرد. برای ورود به سیستم از این استفاده خواهید کرد. از نام کاربری مشابه هر حساب دیگر در سایت استفاده نکنید.
user_pass: رمز ورود جدیدی وارد کنید. لیست کشویی ستون عملکرد را روی MD5 تنظیم کنید. مرحله دوم بسیار مهم است. اگر عملکرد را روی MD5 تنظیم نکنید ، نمی توانید وارد سیستم شوید.
user_nicename: نام یا نام مستعار شما.
user_email: آدرس ایمیل شما.
user_url: آدرس سایت شما.
user_registered: روی تقویم کنار این قسمت کلیک کنید و یک تاریخ را انتخاب کنید.
user_status: در ساعت 0 حرکت کنید.
Display_name: نام وردپرس باید در رابط کاربری خود استفاده کند.
وقتی کارتان تمام شد ، فرم باید به شکل زیر باشد:


مقادیر ID ، user_login و user_pass را یادداشت کنید ، زیرا در مرحله بعدی و ورود به سیستم به آنها نیاز خواهید داشت.

برو کلیک کنید . برای تأیید دوباره روی Go کلیک کنید و کاربر جدید به پایگاه داده اضافه می شود.

در مرحله بعدی ، باید به مدیر جدید کاربر امتیازات بدهیم. به صفحه اصلی پایگاه داده خود برگردید و روی درج کنار جدول wp_usermeta کلیک کنید .


ما باید اطلاعات امتیاز مدیر را به این قسمت پایگاه داده اضافه کرده و از طریق مقدار user_id آن را با کاربر جدید وردپرس مرتبط کنیم .

قسمت umeta_id را خالی بگذارید .
user_id را از مرحله قبل وارد کنید .
در قسمت meta_key ، wp_capablities را وارد کنید .
در meta_value وارد کنید :  a:1:{s:13:”administrator”;b:1;}

مانند قبل ، روی رفتن روی این صفحه و صفحه بعدی کلیک کنید. خودشه! اکنون می توانید از جزئیاتی که به پایگاه داده اضافه کرده اید برای ورود به سیستم با امتیازات مدیر استفاده کنید. فراموش نکنید که در وهله اول چرا حساب شما امتیازات مدیر را از دست داده است.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

این صفحه چطور بود؟ post