نصب مجنتو در اوبونتو 16.04

در این راهنمای شما نحوه نصب Magento را در اوبونتو 16.04 یاد خواهید گرفت. Magento Community Edition (CE) یک پلت فرم تجارت الکترونیک رایگان با منبع باز است. این یکی از محبوب ترین راه حل ها برای فروشگاه های آنلاین خودمختار است، به دلیل پانل ساده و قدرتمند مدیران و جامعه بزرگ توسعه دهندگان.

نصب مجنتو در اوبونتو 16.04

نصب مجنتو در اوبونتو 16.04

نصب مجنتو در اوبونتو 16.04

با توجه به منابع برخی از پلاگین های Magento تقاضا، ما به شدت توصیه می کنیم که شما حداقل یک لینود 4 گیگابایت داشته باشید . شما باید برای استفاده از PHP و Magento تا 2 گیگابایت حافظه اختصاص دهید؛ در حال اجرا Magento در Linode کوچکتر ممکن است باعث سقوط سرور یا عدم اطمینان در ترافیک متوسط ​​تا سنگین شود. برای نصب بیشتر از حافظه فشرده Magento، توصیه می کنیم با استفاده از Linode حافظه بالا .

توجه داشته باشید
این راهنمای توضیح می دهد که چگونه برای نصب آخرین نسخه مگنتو در زمان انتشار. برای نسخه اجتماعی این نسخه 2.1.x. اگر شما قصد استفاده از داده ها، تم ها و برنامه های افزودنی را از سایت Magento قدیمی تر دارید، مطمئن شوید که مشکالت سازگاری بین دو نسخه را بررسی کنید، زیرا همه چیز ممکن است همانطور که در نسخه های قدیمی تر انجام می شود، عمل کند.
قبل از شروع پیوند به شما
خود را با راهنمای شروع به کار خود آشنا کنید و مراحل را برای تنظیم نام میزبان Linode و منطقه زمانی خود انجام دهید.

بخش های راهنمای ایمنی راهنمای سرور خود را برای ایجاد یک حساب کاربری استاندارد، دسترسی سخت افزاری SSH و حذف سرویس های غیر ضروری شبکه تکمیل نمایید.

Magento در یک پشته LAMP اجرا می شود، و این راهنما فرض می کند که قبلا Apache، MySQL و PHP را نصب و پیکربندی کرده اید. اگر نتوانستید، به LAMP ما در راهنمای اوبونتو 16.04 مراجعه کنید . توجه داشته باشید که مسائل مربوط به سازگاری با PHP 7.0.5 وجود دارد، بنابراین php -vقبل از ادامه، نسخه خود را بررسی کنید .

توصیه میشود جهت نصب آسان مجنتو سرور مجازی و یا سرور اختصاصی از کشورهای مختلف و حتی سرور مجازی ایران یا سرور مجازی آلمان خریداری کنید از قائم هاست با کنترل پنل و کانفیگ مخصوص مجنتو سرور مخصوص مجنتو بدون دردسر نصب برای شما آماده سازی خواهد شد.

به روز رسانی سیستم شما:

sudo apt-get update && sudo apt-get upgrade
توجه داشته باشید
این راهنما برای کاربر غیر ریشه نوشته شده است. دستورالعمل هایی که نیاز به امتیازات بالا دارند با پیشوند هستند sudo. اگر با sudoفرمان آشنا نباشید، می توانید راهنمای کاربران و گروه های خود را بررسی کنید.
سرور خود را برای Magento Permalink آماده کنید
Magento علاوه بر نرم افزار LAMP استاندارد در راهنمای ما، نیاز به چند وابستگی اضافی دارد. برای نصب آنها:

sudo apt-get install php7.0-common php7.0-gd php7.0-mcrypt php7.0-curl php7.0-intl php7.0-xsl php7.0-mbstring php7.0-zip php7.0-iconv mysql-client
پیکربندی Apache Permalink
از آنجا که مگنتو توسط Apache خدمت می شود، برای اطمینان از اینکه برنامه کاربردی به درستی ارائه می شود، لازم است یک پیکربندی اضافی مورد نیاز باشد. در این بخش ما Apache برای Magento را پیکربندی می کنیم تا اطمینان حاصل شود که سبک ها و سایر تنظیمات به درستی در نمای فروشگاه شما نمایش داده می شود.

تأیید کنید که از نسخه آپاچی 2.4 استفاده می کنید:

apache2 -v
اگر این نسخه 2.2 یا نسخه دیگری را نشان می دهد، آپاچی را قبل از ادامه ارتقا دهید.

ماژول بازنویسی آپاچی را فعال کنید:

sudo a2enmod rewrite
فایل میزبان مجازی را برای سایت Magento خود تغییر دهید تا شبیه مثال زیر است. اگر قبلا یک فایل میزبان مجازی ایجاد نکرده اید، اکنون این کار را انجام دهید و به بخش تنظیمات میزبان مجازی LAMP در راهنمای اوبونتو 16.04 برای راهنمایی بیشتر مراجعه کنید.

 

/etc/apache2/sites-available/example.com.conf

 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<Directory /var/www/html/example.com/public_html>
    Require all granted
</Directory>
<VirtualHost *:80>
    ServerName example.com
    ServerAlias www.example.com
    ServerAdmin webmaster@localhost
    DocumentRoot /var/www/html/example.com/public_html

    ErrorLog /var/www/html/example.com/logs/error.log
    CustomLog /var/www/html/example.com/logs/access.log combined

    <Directory /var/www/html/example.com/public_html>
        Options Indexes FollowSymLinks MultiViews
        AllowOverride All
    </Directory>

</VirtualHost>

 

Directoryبلوک در داخل Virtual Hostبلوک باید به دایرکتوری که در آن شما برنامه را نصب داریم اشاره می کنند. برای سادگی، ما آن را در ریشه وب ما نصب می کنیم، اما اگر شما می خواهید آن را در جای دیگر قرار دهید (به عنوان مثال، زیر شاخه ای از ریشه وب خود را)، این تنظیم را تغییر دهید.

مهم این است که ارزش آن را یادآوری کنید AllowOverrideزیرا این امر بر تنظیماتی که در هر .htaccessفایل دایرکتوری اعمال می شود اعمال می شود و نادیده گرفته می شود. اگر مطمئن نیستید که Allگزینه برای سایت شما مطلوب است، برای اطلاعات بیشتر در مورد این تنظیم به مستندات Apache مراجعه کنید.

اگر قبلا نتوانسته اید سایت خود را فعال کنید:

sudo a2ensite example.com
example.comبا نام میزبان مجازی سایت خود جایگزین کنید .

برای اعمال این تغییرات، آپاچی را راه اندازی مجدد کنید:

sudo systemctl restart apache2
یک پایگاه داده MySQL و پیوند پی اچ پی کاربر ایجاد کنید
اگر قبلا یک پشته LAMP را با استفاده از راهنمای ما نصب کرده اید، باید قبلا مجوز ورود ریشه های MySQL را تنظیم کرده باشید. اگر نه، شما باید قبل از انجام این کار به عقب برگردید.

وارد شوید به پوسته MySQL به عنوان کاربر ریشه، وارد کنید رمز عبور خود را هنگامی که درخواست:

mysql -u root -p
ایجاد یک پایگاه داده و کاربر Magento و تنظیم مجوزها. در این مثال، ما با پایگاه داده و کاربر خود تماس می گیریم magento، P@ssword1با یک رمز عبور ایمن جایگزین کنیم. شما همچنین ممکن است گزینه های دیگر ارزش های دیگر را نیز جایگزین کنید:

CREATE DATABASE magento;
CREATE USER ‘magento’ IDENTIFIED BY ‘password’;
GRANT ALL PRIVILEGES ON magento.* TO ‘magento’;
این بخش فرض می کند که پایگاه داده شما در همان سرور به عنوان برنامه Magento شما میزبانی می شود. اگر این مورد نیست، این مراحل را انجام دهید و سپس با استفاده از یک سرور پایگاه داده از راه دور به راهنمای Magento مراجعه کنید .

خروج از پوسته MySQL:

quit

پیکربندی PHP نظرات

Magento یک برنامه PHP است، بنابراین شما باید تعدادی تنظیمات مربوط به تنظیمات PHP خود را انجام دهید.

تغییر تنظیمات زیر در php.iniفایل های خود را برای تنظیمات CLI و Apache PHP. این فایل ها را می توانید در /etc/php/7.0/apache2/php.iniو /etc/php/7.0/cli/php.ini:

لازم است هر دو فایل را اصلاح کنید . این تنظیم ناحیه زمانی برای date()عملکرد پی اچ پی را تعیین می کند و محدودیت 2 گیگابایت را برای مقدار حافظه ای که PHP می تواند استفاده کند قرار می دهد. این مقدار برای یک Linode 4GB توصیه می شود، اما می تواند برای سرور بزرگتر افزایش یابد.

توجه داشته باشید
مقدار برای date.timezoneممکن است بر اساس منطقه زمانی سیستم شما متفاوت باشد. به اسناد منطقه زمانی PHP مراجعه کنید و اطمینان حاصل کنید که این مقدار منطبق با منطقه زمانی است که شما Linode خود را پیکربندی کردید.
اختیاری : ممکن است بخواهید این فرصت را برای ایجاد یک phpinfo.phpصفحه برای اطمینان از اینکه PHP فعال و با آپاچی کار می کند:

/var/www/html/example.com/public_html/phpinfo.php

1
2
<?php phpinfo(); ?>

 

هنگامی که شما از این صفحه در مرورگر خود بازدید کرده اید و تایید کرده اید که PHP در حال کار است، صفحه آزمون را حذف کنید.

Install Magento Permalink را نصب کنید
دانلود Magento Community Edition Permalink

در این بخش، ما توضیح خواهیم داد که چگونه نرم افزار Magento Community Edition (CE) را در Linode خود دریافت کنید. چند راه برای انجام این کار وجود دارد، اما در اینجا ساده ترین روش را پوشش خواهیم داد.

در رایانه محلی خود یک نسخه از Magento را از وب سایت رسمی خود دانلود کنید . چندین نسخه در دسترس هستند، اما ما توصیه می کنیم که آخرین نسخه را دانلود کنید. همانطور که از این نوشتار، آخرین نسخه 2.1.2 است:

نصب مجنتو در اوبونتو 16.04

نصب مجنتو در اوبونتو 16.04

صفحه دانلود Magento

در کنار نسخه انتخابی شما، یک منوی کشویی وجود دارد که می گوید “انتخاب فرمت شما.” گزینه ای را که با .tar.gzپسوند پایان می یابد را انتخاب کنید و روی دانلود کلیک کنید . اطمینان حاصل کنید که در آن فایل ذخیره شده را ذخیره کرده اید.

نصب مجنتو در اوبونتو 16.04

نصب مجنتو در اوبونتو 16.04

انتخاب گزینه پایان دادن به “.tar.gz” را انتخاب کنید

در این مرحله شما همچنین می توانید نرم افزار را با اطلاعات نمونه اختیاری دانلود کنید. این که آیا شما این یا نسخه اولیه را انتخاب می کنید تا به حال شما است.

توجه داشته باشید

هنگام انتخاب یک نسخه، به پیش نیازهای Magento مراجعه کنید تا اطمینان حاصل شود که سازگاری نسخه خاص با اجزای لپ تاپ LAMP شما وجود دارد. از زمان انتشار این راهنما، Magento نسخه 2.1.2 سازگار با تمام نسخه های بسته پیش نیاز از مخازن اوبونتو است.
از رایانه محلی خود، فایل را به Linode خود کپی کنید. جایگزین /path/on/local/با مسیر فایل دانلود شده خود، userبا حساب کاربری استاندارد خود در Linode خود، و yourhostبا نام میزبان Linode یا آدرس IP خود:

scp /path/on/local/Magento-CE-2.*.tar.gz user@yourhost:~/
همچنین شما می توانید از یک سرویس گیرنده FTP مانند Filezilla ، اگر ویندوز را اجرا می کنید یا در غیر اینصورت قادر به استفاده از یک ابزار خط فرمان مانند scp.

به عنوان Linode از طریق SSH به عنوان حساب کاربری استاندارد خود وارد شوید. به ریشه سند در پرونده میزبان مجازی خود رجوع کنید:

cd /var/www/html/example.com/public_html
استخراج آرشیو به طور مستقیم به webroot شما، همانطور که در مرحله بعدی انجام می دهید، آن را به عنوان صفحه اصلی در دامنه خود در دسترس خواهد بود. به عنوان مثال، اگر دامنه شما باشد example.com، هنگامی که example.comدر مرورگرتان بازدید میکنید، صفحه نمایش Magento نمایش داده خواهد شد.

اگر میخواهید یک فروشگاه Magento را بعنوان یک بخش از سایت خود اداره کنید، بایگانی را در یک دایرکتوری درون webroot خود حرکت دهید و آن را استخراج کنید. به عنوان مثال، اگر قصد دارید سایت خود را با مراجعه به سایت خود در دسترس داشته باشید example.com/store، /var/www/html/example.com/public_html/storeقبل از رفتن به مرحله بعدی ، پوشه زیر را ایجاد کنید و به آن پوشه بروید.

آرشیو Magento را به ریشه سند خود منتقل کنید و مطالب آن را استخراج کنید:

sudo mv ~/Magento-CE-2.*.tar.gz .
sudo tar -xvf Magento-CE-2.*.tar.gz
پیکربندی کاربران و مجوزهای پیوسته
ایجاد یک کاربر Magento، که نرم افزار را اجرا خواهد کرد. برای سادگی، با این کاربر تماس بگیرید magento:

sudo useradd magento
بعد، کاربر Magento را به گروه کاربر وب سرور اضافه کنید. برای Apache، کاربر پیش فرض است www-data:

sudo usermod -g www-data magento
دستورات در این مرحله باید از دایرکتوری نصب Magento شما (جایی که بایگانی را استخراج کردید) اجرا شود. اگر هنوز در آن دایرکتوری نیستید، قبل از انجام آن به آنجا بروید.

دستورات زیر را اجرا کنید:

sudo find var vendor pub/static pub/media app/etc -type f -exec chmod g+w {} \;
sudo find var vendor pub/static pub/media app/etc -type d -exec chmod g+ws {} \;
sudo chown -R magento:www-data .
sudo chmod u+x bin/magento
این اجازه می دهد تا magentoکاربر (و اعضای www-dataگروه) به فایل های مختلفی که برای اجرای آن نیاز دارند و در سایت شما در خدمت Magento باشند را بنویسید.

توجه داشته باشید
دو دستور اول ممکن است بعضی وقت به اجرا برسد زیرا آنها فایلها و پوشه های مختلف را در پوشه نصب شما مطابقت می دهند. ممکن است به نظر می رسد سیستم غیرفعال است، اما قبل از لغو عملیات باید چند دقیقه صبر کنید. شما همیشه می توانید یک اتصال SSH جدید ایجاد کنید، یا این دستورات را در یک جلسه روی صفحه اجرا کنید و از ابزارهایی مانند htop & iotop برای نظارت بر پیشرفت استفاده کنید.
راه اندازی مجدد آپاچی:

sudo systemctl restart apache2
نصب Magento CE پیوسته
به magentoکاربر تغییر نام دهید و به binپوشه در پوشه نصب Magento بروید:

sudo su magento
cd bin
اجرای اسکریپت نصب Magento با گزینه های زیر:

./magento setup:install --admin-firstname="John" --admin-lastname="Doe" --admin-email="[email protected]" --admin-user="john" --admin-password="password1" --db-name="magento" --db-host="localhost" --db-user="magento" --db-password="password"

مقادیر را در گزینه ها به صورت زیر عوض کنید:

admin-firstname / admin-lastname – این نام کامل کاربر admin شما را تنظیم می کند. اگر سرپرست باشید، این را با نام خود جایگزین کنید.
admin-email – این ایمیل شما برای بازنشانی گذرواژهها و دریافت اعلانهای مدیر است.
admin-user / admin-password – این اعتبار ورود شما برای پانل مدیریت Magento است. اطمینان حاصل کنید که گذرواژه ایمن را در اینجا قرار دهید و آن را در یک مکان امن ذخیره کنید. توجه داشته باشید که اسکریپت Magento نیاز به استفاده از هر حرف و عددی را در رمز عبور خود دارد و در صورتی که این کار را انجام ندهد، یک خطایی را نشان می دهد.
db-name – این نام پایگاه داده ای است که شما در MySQL تنظیم کرده اید. در مثال ما، آن را نامگذاری کردیم magento، اما اگر شما یک مقدار متفاوت را انتخاب کردید، آن را جایگزین کنید.
db-host – اگر شما Magento را در همان سرور به عنوان پایگاه داده خود اجرا می کنید، از localhostاینجا استفاده کنید. اگر نه، این مقدار خواهد شد نام میزبان سرور که در آن پایگاه داده شما زندگی می کند.
db user – این کاربر پایگاه داده MySQL شما قبلا تنظیم کرده اید. در مثال ما، آن را نامگذاری کردیم، magentoاما اگر نام دیگری را انتخاب کردید، به جای آن اینجا استفاده کنید.
db-password – این رمز عبور شما برای magentoکاربر MySQL پیکربندی شده است.
توجه داشته باشید
این فقط چند مورد از گزینه های موجود برای پیکربندی نصب Magento شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر، به راهنمای نصب Magento مراجعه کنید و در هنگام اجرای اسکریپت از گزینه های اضافی استفاده کنید.
اسکریپت نصب ممکن است چند دقیقه طول بکشد. پس از پایان کار، یک پیغام موفقیت خواهید دید.

[SUCCESS]: Magento installation complete.
[SUCCESS]: Magento Admin URI: /admin_a61e40
تبریک می گوییم، شما Magento را در Linode خود نصب کرده اید! شما می توانید با وارد کردن دامنه خود به پنل مدیریت خود وارد شوید و سپس «URI مدیریت Magento» که در بالا نشان داده شده در یک مرورگر وب است. مدیریت کاربر و مدیر رمز عبور گزینه شما مشخص که در حال اجرا اسکریپت نصب خواهد اعتبار خود را.

خروج از magentoکاربر:

exit
پیکربندی Magento Permalink
داشبورد در این مرحله کاربردی است، اما قبل از اینکه سایت آماده استفاده باشد، شما باید کار را انجام دهید. در این بخش، ما توضیح خواهیم داد که چگونه کارهای cron را راه اندازی کنیم و نرم افزار Magento را برای یک سایت تجارت الکترونیک زنده مناسب بدانیم.

Cron Jobs Permalink را تنظیم کنید
ماگنتو بر روی cron به منظور انجام وظایف مانند بازاریابی مجدد سایت خود و تولید ایمیل و خبرنامه تکیه می کند . اگر شما به پنل مدیریت خود وارد شدید، ممکن است یک پیغام خطا مبنی بر اینکه مشاغل cron نیاز به تنظیم دارند متوجه شده اید. خوشبختانه، کارهای ماژول cron که برای نصب پایه استفاده می شود، پیکربندی بسیار آسان است.

crontab را برای magentoکاربر خود باز کنید . این مرحله را به عنوان یک کاربر با sudoامتیازات انجام دهید:

sudo crontab -u magento -e
اگر این اولین بار است که شما با استفاده از cron، از شما خواسته می شود که یک ویرایشگر متن را انتخاب کنید. اگر شما یک اولویت را ندارید، 2 را انتخاب کنید تا از nano استفاده کنید.

خطوط زیر را به انتهای فایل اضافه کنید و دایرکتوری نصب Magento خود را در هر کدام جایگزین کنید:

* * * * * /usr/bin/php /var/www/html/example.com/public_html/bin/magento cron:run | grep -v “Ran jobs by schedule” >> /var/www/html/example.com/public_html/var/log/magento.cron.log
* * * * * /usr/bin/php /var/www/html/example.com/public_html/update/cron.php >> /var/www/html/example.com/public_html/var/log/update.cron.log
* * * * * /usr/bin/php /var/www/html/example.com/public_html/bin/magento setup:cron:run >> /var/www/html/example.com/public_html/var/log/setup.cron.log
خط اول، بازنویسی مجدد را مدیریت می کند. خط دوم و سوم به ترتیب توسط مدیر اجزای سازنده و سیستم ارتقاء مورد نیاز است. /usr/bin/phpبخشی از هر خط باینری PHP خود را مشخص می کند. اگر PHP را با استفاده از راهنمای LAMP پشته خود نصب کردید، می توانید این مقدار را همانطور که نشان داده اید را ترک کنید، اما اگر شما با استفاده از روش دیگری PHP را نصب کردید، می توانید محل آن را چک کنید و آن را which phpجایگزین کنید.

هنگامی که شما انجام می شود، ذخیره و خروج از فایل.

برای تأیید اینکه قوانین به درستی تنظیم شده اند، از مدیر Magento خود خارج شوید و وارد شوید. اگر همه چیز به درستی پیکربندی شده باشد، دیگر نباید اعلان را ببینید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم کارهای cron برای سرورهای توسعه و ماژول های ماژول سفارشی، به مستندات Magento Cron مراجعه کنید .

پیکربندی گزینه های X-Frame Permalink

ما به شدت توصیه می کنیم که توانایی نمایش صفحه نمایش Magento خود را در یک قاب را برای جلوگیری از حملات clickjacking غیرفعال کنیم . برای انجام این کار خط زیر را در env.phpفایل خود تغییر دهید :

/var/www/html/example.com/public_html/app/etc/env.php
1
‘x-frame-options’ => ‘DENY’,
این مانع از مهاجمان از جاسازی سایت شما در یک قاب (به عنوان مثال در یک سایت مخرب که فروشگاه شما را تقلید می کند) را در تلاش برای تعقیب پرداخت و سایر اطلاعات مشتری حساس می کند.

تنظیم راهنمای دسترسی نظرات

حداقل باید app/etcقبل از باز کردن سایت به مشتریان، دسترسی نوشتن به پوشه را محدود کنید . این دستورات را از داخل دایرکتوری نصب Magento خود اجرا کنید:

sudo find app/etc -type f -exec chmod g-w {} \;
sudo find app/etc -type d -exec chmod g-ws {} \;
بسته به اینکه آیا شما تمایلات یا افزونه های سفارشی را نصب کرده اید، ممکن است نیاز به انجام تنظیمات اضافی داشته باشید. این بستگی به آنچه شما نصب کرده اید متفاوت خواهد بود. هنگامی که شما آماده هستید که سایت خود را به حالت تولید بفرستید، برای راهنمایی جامع تر درباره توصیه های مالکیت و مجوز Magento مراجعه کنید .

توجه داشته باشید
اگر شما نیاز به تغییرات پیکربندی اضافی در آینده دارید، قبل از اینکه بتوانید این کار را انجام دهید، مجددا باید مجوزهای مجوز را اضافه کنید. برای اطلاعات بیشتر، راهنمای ما در مورد کاربران و گروه های لینوکس را ببینید .

سایت خود را با لینک ثابت SSL تأیید کنید

گواهی های لایه های SSL (Secure Sockets Layer) بخش مهمی از تجارت الکترونیک هستند. آنها انتقال رمزهای عبور داده های حساس، مانند شماره کارت اعتباری را که می توانند توسط مشتریان تأیید و اعتماد کنند، فعال می کنند. در واقع، برخی از فروشندگان پرداخت مانند PayPal، گواهینامه SSL را برای انجام معاملات مشتری مورد نیاز است.

برای راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از گواهینامه SSL در فروشگاه خود، راهنمایی های ما را در مورد اخذ گواهینامه SSL تجاری امضا شده و استفاده از گواهینامه های SSL با Apache ببینید .

توجه داشته باشید
بسیاری از فروشندگان پرداخت که به SSL نیاز دارند، گواهینامه های خود را امضا نمیکنند. بسته به نوع پرداخت شما، احتمالا شما باید یک گواهی تجاری امضا شده را خریداری کنید.

وقتی آپاچی را برای استفاده از گواهی SSL پیکربندی می کنید ، اگر Magento را در یک زیر پوشه از سایت خود نصب کرده باشید و فقط بخواهید این بخش را رمزگذاری کنید، مطمئن شوید بلوک خود را برای مطابقت تغییر دهید .

هنگامی که گواهی SSL خود را نصب کرده اید و Apache را پیکربندی کردید تا سایت خود را به صورت ایمن خدمت کنید، لازم است Magento را برای استفاده از URL های ایمن پیکربندی کنید.

با استفاده از نشانی اینترنتی که پس از اجرای اسکریپت نصب، به Magento پنل مدیریت وارد شوید، وارد شوید.

بر روی فروشگاه در نوار کناری در سمت چپ صفحه کلیک کنید و پیکربندی را در زیر منوهای تنظیمات انتخاب کنید.

نصب مجنتو در اوبونتو 16.04

نصب مجنتو در اوبونتو 16.04

به «پیکربندی» در منوی «فروشگاه» بروید.

در صفحه بعدی، لیستی از تنظیمات پیکربندی از جمله «عمومی»، «کاتالوگ» و «مشتریان» را مشاهده خواهید کرد. روی عمومی کلیک کنید و وب را از زیر منو آن انتخاب کنید .

“وب” را از منوی “عمومی” انتخاب کنید

نصب مجنتو در اوبونتو 16.04

نصب مجنتو در اوبونتو 16.04

Base URLs (Secure) را انتخاب کنید ، که برای نمایش چندین فیلد متن باز باز خواهد شد. تغییر فیلد اول، URL امن پایه ، برای استفاده از پروتکل HTTPS، به عنوان مخالف با HTTP:

https://example.com
دامنه خود را با پروتکل HTTPS وارد کنید.

این فرض می کند که شما به /var/www/html/example.com/public_htmlعنوان راهنمای نصب Magento خود، همانطور که در نمونه های ما انجام دادیم، استفاده می کنیم. اگر شما Magento را در یک زیر پوشه ریشه وب خود نصب کرده اید، باید این را تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر Magento را در یک پرونده نامگذاری کرده /var/www/html/example.com/public_html/magentoاید، باید وارد کنید:

https://example.com/magento
پیکربندی خود را ذخیره کنید.

برای تأیید اینکه SSL به درستی پیکربندی شده است، دامنه خود را با پروتکل HTTPS در مرورگر وب مرور کنید و به چندین پیوند بروید. شما باید یک نماد قفل سبز را در نوار آدرس مرورگر خود در هر صفحه ببینید و هر صفحه ای که شما (و مشتریان آینده خود) بازدید می کنید امن باشد.

مراحل بعدی پیوند ثابت

اگر از ابتدا این راهنمای را دنبال کرده باشید، اکنون باید یک نصب امن و کاربردی Magento داشته باشید. شما اکنون آماده هستید فروشگاه خود را پیکربندی کنید و شروع به فروش محصولات کنید.

ممکن است بخواهید پسوند را برای افزودن قابلیت یا تم ها برای تغییر تجربه کاربری سایت خود، نصب کنید. اگر انجام دهید، مطمئن شوید که پسوند و تم هایی که شما خریداری یا نصب می کنید با Magento 2 سازگار است.

همچنین ممکن است بخواهید با استفاده از وارنیش یا سایر نرم افزارهای ذخیره سازی را پیکربندی کنید تا سرعت سایت شما افزایش یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این و دیگر گزینه های پیکربندی، راهنمای پیکربندی Magento را ببینید .

در نهایت، مطمئن باشید که نرم افزار Magento و اجزای آن را به روز نگه دارید. نه تنها این مهم است که به امنیت سایت شما بستگی دارد، بلکه به شما اجازه می دهد از آخرین ویژگی ها و توابع استفاده شده از Magento استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، به مستندات ارتقاء Magento مراجعه کنید .

اطلاعات بیشتر پیوند پیوند
ممکن است بخواهید برای اطلاعات بیشتر در این موضوع به منابع زیر مراجعه کنید. در حالی که این امیدواریم مفید باشد، لطفا توجه داشته باشید که ما نمیتوانیم دقت و صحت مواد میزبان خارجی را تأیید کنیم.

این صفحه چطور بود؟ post