چگونه می توان یک سرور اختصاصی بازی را ایجاد کرد

چگونه می توان یک سرور اختصاصی بازی را ایجاد کرد

یک سرور اختصاصی بازی را برای محبوب ترین بازی ها تنظیم کنید

فقط قطعات کامپیوتری خود را از قلاب خارج نکنید زیرا آنها در یک ارتقاء جایگزین شده اند؛ آنها را به کار بازگردانید! نیمی از ده بازی که بیشترین بازی را در Steam می گذرد، گزینه ای برای سفارشی کردن کل بازی خود را دارد، تا از طریق اجرای سرور اختصاصی خودتان. آیا شما قصد دارید که پشت سر بگذارید و بازی را به نحوی که دیگران آن را پیش بینی کرده اید، بازی کنند یا اینکه می خواهید بز را با شاخ ها ببرید، سرور خود را اجرا کنید و آن را شخصی کنید؟

چگونه می توان یک سرور اختصاصی بازی را ایجاد کرد

چگونه می توان یک سرور اختصاصی بازی را ایجاد کرد

چرا سرور به جای میزبان از راه دور (سرور اجاره) اجرا می شود؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا مردم یک سرور از یک ارائه کننده از راه دور اجاره می کنند؛ اعم از دسترسی به پهنای باند، پشتیبانی اختصاصی، و یا حتی برای از بین بردن هر گونه مزایای تاخیر بین بازیکن و میزبان ؛

میزبان از راه دور گاهی اوقات می تواند سردرد باشد. برخی از خدمات سرور میزبانی اجاره سرور به طور مداوم نرم افزار سرور سایت را برای چند روز پس از به روز رسانی بازی بروز نمی کند. با میزبانی سرور خودتان بر روی یک ماشین مجزا، شما قادر به گرفتن و به روز رسانی آن در اسرع وقت خواهید بود، و هزینه فقط برای برق مورد نیاز برای اجرای سیستم است. همه چیزهایی که شما نیاز دارید این است که بخش هایی را که جایگزین کرده اید هنگام ارتقاء خود ذخیره کنید و سیستم جدیدی را از آن بیرون بکشید. مطمئنا، ممکن است قدیمی تکنولوژی باشد، اما سرور اختصاصی برای بازی ها نیازی به مقدار زیادی ندارد.

چگونه می توان یک سرور اختصاصی بازی را ایجاد کرد

مزیت مدیریت سرور اختصاصی شما چیست؟

یک سرور اختصاصی است که اغلب پایدارتر از خود مشتری بازی است. اگر چیزی در ماشین بازی شما اشتباه باشد و شما باید بازی را ببندید یا سیستم خود را راه اندازی مجدد کنید، کسانی که به سرور متصل هستند هنوز می توانند بازی کنند و از بازی لذت ببرند.

مدیریت از راه دور (VNC)

گاهی اوقات، ابزار ساخته شده در ابزار مدیریت سرور برای بازی کافی نیست. این که در آن مدیریت از راه دور وارد می شود. گزینه های زیادی برای کنترل از راه دور سرور وجود دارد. محبوب ترین برنامه VNC TeamViewer است و به دنبال آن اتصال به کامپیوتر از راه دور مایکروسافت است برای سیستم های ویندوز مدرن، گزینه ای برای استفاده از نرم افزار رایگان Remote Desktop Connection از مایکروسافت وجود دارد. RDC به شما اجازه می دهد تا با استفاده از اعتبار ورودی به کامپیوتر دیگری متصل شوید، به طوری که از نظر جسمی در کامپیوتر بودید. همانطور که در ویندوز مرکزی ( http://www.windowscentral.com/you-do-not-need-activate-windows-10 ) گزارش شده است، مایکروسافت دستکاری خود را بر روی کدهای غیر فعال از ویندوز 10 کاهش داده است برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با Remote Desktop Connection مایکروسافت، به صفحه RDC مایکروسافت مراجعه کنید: http://windows.microsoft.com/en-us/windows/remote-desktop-connection-faq .

سرورهای گپ صوتی

شاید شما یک بازی چند نفره ای دارید که برای سرور اختصاصی اختصاصی اجازه نمی دهد. چت صوتی امروز به یک ویژگی پیش بینی شده از بیشتر بازی های چند نفره تبدیل شده است و نیازهای سرور در دهه گذشته بسیار کم شده است. اگر شما می توانید در چت Twitch یا حتی چت ویدئویی در اسکایپ جریان دهید، شما باید بیش از پهنای باند کافی برای میزبانی یک سرور چت صوتی برای گروه / گروه / گروه خود داشته باشید. فرض کنید بیشتر از 64Kb / s برای هر کاربر متصل نیست (10 کاربر = 640Kb / s آپلود مورد نیاز).

بازی های رایج

دریافت نرم افزار سرور از سایت رسمی در این برنامه فایل ها و پوشه های اضافی را در مکان ای که از آن اجرا می کنید ایجاد می کند. توصیه می شود آن را از یک پوشه جدید (مانند D: \ Minecraft Server \) اجرا کنید هنگامی که شما برای اولین بار سرور را اجرا می کنید، این موارد زیر را ایجاد می کند: / logs /، eula.txt، and server.properties. eula.txt را باز کنید، آن را بخوانید (اگر می خواهید)، سپس آخرین رشته را از eula = false به eula = true تغییر دهید و آن را ذخیره کنید دوباره سرور را اجرا کنید و بقیه فایل های سرور تولید می شود.

توجه / تغییر تنظیمات پورت برای پیکربندی روتر: “سرور-پورت = 25565” (پیش فرض خط 11).

بازی های مبتنی بر بخار

این لیست اطلاعاتی در مورد اینکه آیا می توانید نرم افزار اختصاصی سرور را با استفاده از برنامه SteamCMD یا از طرف سرویس دهنده Steam بدست آورید، ارائه می دهد. همچنین نشان داده خواهد شد که آیا بازی اجازه ورود نامناسبی را می دهد یا اگر شما مجبور به خرید این بازی هستید به منظور دسترسی به نرم افزار اختصاصی سرور.

چگونه می توان یک سرور اختصاصی بازی را ایجاد کرد

چگونه می توان یک سرور اختصاصی بازی را ایجاد کرد

SteamCMD یک برنامه خط فرمان است که به شما اجازه نصب نرم افزار مانند سرور اختصاصی بدون نیاز به نصب Steam Client ( https://developer.valvesoftware.com/wiki/SteamCMD ) می دهد استفاده از SteamCMD فرض می کند که شما شناسه برنامه ای را که مایل به دانلود یا به روزرسانی آن هستید می شناسید.

ساده ترین روش چیست؟

ساده ترین راه برای استفاده از SteamCMD برای نصب سرور اختصاصی شما این است که از SteamCMD-GUI استفاده کنید این برنامه به شما امکان می دهد همه متغیرهای مورد نظر را انتخاب کرده و سپس با یک کلیک نصب کنید. حتی برای اجرای اکثر سرورهای منبع اجازه می دهد. استفاده از ابزار SteamCMD-GUI نسبتا ساده است. قبل از استفاده، باید برنامه SteamCMD را جداگانه نصب کنید؛ برای انجام این کار یک دکمه سریع در ابزار GUI وجود دارد برای بازی های Steam با نرم افزار اختصاصی سرور که ID مستقل از برنامه خود را ندارد، در پوشه نصب بازی: (SteamInstall یا SteamLibrary) \ SteamApps \ common \ (نام بازی) \ یا در وب سایت یا ویکی بازی.

ضد حمله: جهانی تهاجمی

اکتساب: فقط SteamCMD، ناشناس مجاز است. شناسه برنامه: 740.
نصب بر روی SteamCMD-GUI به خوبی کار می کند، اما در حال اجرا سرور نیاز شما را به پیچیدگی های نرم افزار Source Dedicated Server (srcds.exe) آشنا می کند که تمام سرورهای موتور منبع را اجرا می کند.

برای CS: GO مبتدیان اختصاصی سرور، پرونده دسته ای pyr0s-csgo-server-launcher اغلب تنظیمات سرور را راه اندازی می کند و آن را راه اندازی می کند آسان برای اجرای خود CS: GO سرور.

اگر میخواهید سرور خود را سفارشی کنید، توصیه میکنیم به طور کامل در CS: GO پیکربندی سرور اختصاصی در Wiki Warehouse Developer بیشتر بخوانید .

چگونه می توان یک سرور اختصاصی بازی را ایجاد کرد

چگونه می توان یک سرور اختصاصی بازی را ایجاد کرد

ARK: بقا تکامل یافته است

اکتساب: SteamCMD و مشتری Steam. شناسه برنامه: 376030 (توجه داشته باشید: این در صفحه فهرست DS ذکر نشده است). تمام راهنماهای دیگر می گویند برای دانلود نرم افزار ID 346110، که نیاز به ورود بخار در SteamCMD و خرید بازی دارد این سرور بهترین مدیریت با استفاده از Ark Server Manager رایگان است. این برنامه فقط در مورد هر جنبه ای از سرور، از جمله نصب و به روز رسانی SteamCMD، مدیریت خواهد شد. مدیر سرور Ark با استفاده از شناسه 376030، به این معنی است که شما نیازی به نگرانی در مورد وارد کردن اعتبار منطق خود را به یک برنامه شخص ثالث نگران نباشید. اگر نمیخواهید از GUI برای اجرای سرور استفاده کنید، ویکی غیر رسمی برای بازی، بهترین اطلاعات را در مورد چگونگی راه اندازی سرور به صورت دستی فراهم می کند. .

این سرور مقدار نسبتا بالایی از منابع را استفاده می کند.

اکتساب: SteamCMD فقط. شناسه برنامه: 232250.
به عنوان یک بازی منبع، پیکربندی مشابه CS: GO است؛ پشتیبانی محدود است، هر چند.
توصیه می کنیم که کاربران جدید برای اجرای یک سرور TF2 از صفحه ویکی برای شروع سریع استفاده کنند.
بر خلاف CS: GO، این سرور برای اجرا از برنامه SteamCMD-GUI راحت است زیرا اکثر تنظیمات که می خواهید تغییر دهید در فایل server.cfg قرار دارد (شما باید این فایل را در f \ cfg \ folder در نصب TF2-DS.

مهندسان فضایی

SteamCMD، Steam Client، به صورت خودکار با سرویس دهنده بازی به \ DedicatedServer (64) و در فایل زیپ در \ Tools \ Application ID: 298740 دانلود شده است راه اندازی SpaceEngineersDedicated.exe به عنوان Administrator (یا فقط دکمه [Run as Admin!] را در داخل برنامه اجرا کنید) از پوشه ای که برای سیستم شما مناسب است: DedicatedServer for x86 یا DedicatedServer64 برای 64bit.

اجرا در کنسول

اگر می خواهید سرور را به شدت در حالت کنسول اجرا کنید، سپس محلی / کنسول را انتخاب کنید و [ادامه به پیکربندی سرور]. این به شما اجازه تنظیم پارامترهای سرور را همانطور که در مشتری می کنید، اما با چند ترفند فانتزی تر اگر میخواهید سرور را به عنوان یک سرویس سیستم با باز کردن پنجره پیکربندی باز کنید (برای سرور لازم نیست که برای شروع یا باقی می ماند) لازم نیست، سپس روی [افزودن نمونه جدید] کلیک کنید و نام را به سرویس بدهید تا بتوانید آن را شناسایی کنید. اگر شما یک مثال سرویس جدید را اجرا کنید، آن را به صورت خودکار پیکربندی برای اجرای زمانی که ویندوز شروع می شود. شما می توانید خدمات زیادی اضافه کنید هر کدام قادر به کنترل بسیاری از جاهای مختلف جهان و تنظیمات است.

تریارا

بدون شناسه برنامه جداگانه؛ به طور خودکار با سرویس دهنده بازی دانلود می شود. شما می توانید نرم افزار سرور را از برنامه نویسان بدون دانلود بازی و همچنین یک ابزار GUI شخص ثالث برای سرور به دست آورید Terraria شناسه برنامه: 105600-نیاز به ورود به سیستم SteamCMD برای دانلود اطمینان حاصل کنید که نرم افزار پیش نیاز را نصب کنید: XNA Framework 4.0 و .NET 4.0 Framework (Win10 تنها نیاز به XNA دارد).

serverconfig.txt را به دلخواه خود ویرایش کنید و start-server.bat را اجرا کنید برنامه سرور بسیار ساده و آسان برای استفاده برای هر کسی که بازی انجام شده است برای یک سرور اختصاصی در یک ماشین مجزایی، توصیه می شود گزینه راه اندازی -steam برای این بازی را نادیده بگیرید ، زیرا اگر TerrariaServer.exe از طریق Steam Client راه اندازی شود (با استفاده از تابع Join Game از تعاملات کاربر برای دور زدن پورت forwarding )

پیکربندی روتر

PortForward

پورت حمل و نقل

اگر با انتقال پورت آشنا نباشید یا سوالی در مورد راه اندازی حمل و نقل پورت در روتر خود داشته باشید، اطلاعات خاصی را برای راه اندازی خود در http://portforward.com پیدا کنید .

پورت پیش فرض:

تیم اسپیک: UDP در (صدای) 9987، TCP در (انتقال فایل) 30033، TCP در (سرور query) 10011، TCP در (TSDNS) 41144.

سرور اختصاصی منبع (CS: GO، TF2، و غیره): 27015 (TCP / UDP)، 27020 (UDP) توجه: در هر پورت دیگر که ممکن است برای سرورهای اضافی استفاده کنید (به عنوان مثال 27015 برای CS: GO، 27016 برای TF2) ، و غیره.)

Terararia: 7777

ARK: Survival Evolved: 7777، 27015، 32330

اگر روتر شما از DNS پویا پشتیبانی کند، توصیه می شود که آن را تنظیم کنید. اگر نه، روش های جایگزین وجود دارد.

DNS پویا (DDNS) – IP پویای خود را در یک نام دامنه
به جای دادن آدرس IP خود به دوستان، به آنها یک نام دامنه آسان برای یادآوری ساخته شده تا همیشه به درستی به آدرس IP خود اشاره کنید. بیشتر بازی ها به جای آدرس های IP برای اتصال نام دامنه امکان پذیر است.

DynDNS

دین (قبلا DynDNS) سرویس های رایگان را در سال 2014 میلادی تعطیل کرد، و بسیاری از کاربران خانگی را ترک کرد تا یک ارائه دهنده جدید پیدا کند. خوشبختانه، بسیاری از شرکت های دیگر به سمت پلتفرم رفتند تا به کسانی که به دنبال سرویس رایگان و ساده DNS پویا برای پروژه های خود هستند خوش آمدید. بعضی از روترهای مدرن حتی با یک حساب کاربری به DDNS اختصاصی خود میزبانی می کنند که در روتر شما به طور مستقیم پیکربندی شده است.

چگونه می توان یک سرور اختصاصی بازی را ایجاد کرد

چگونه می توان یک سرور اختصاصی بازی را ایجاد کرد

ساختن!

بسیاری از ما رایانه هایمان را ارتقا می دهیم و تعجب می کنیم که چه کارهایی را با قطعاتی که ما فقط جایگزین کردیم. این اغلب مواردی است که این قطعات به جمع آوری گرد و غبار در یک قفسه یا در یک جعبه می رسند. وقت آن است که آنها را با استفاده از تبدیل آنها به برنامه دیگر، به خوبی استفاده کنید. اگر تا به حال افراد دیگر برای ارتباط با شما برای بازی بازی کرده اید، یک سرور را میزبانی کرده اید. استفاده از نرم افزار سرور اختصاصی در یک دستگاه از راه دور فقط یکسان است، به جز اینکه سیستم منابع را آزاد می کنید.

سایر سرویس های مشابه »

این صفحه چطور بود؟ post