بهترین کتاب های مطالعه گواهینامه LPIC-1 و LPIC-2

برای مهارت در مدیریت جعبه های لینوکس که بسیاری از فرصت های دیگر مانند DevOps ، Cloud Computing و سیستم مدیریت را ذکر می کند ، باید کار زیادی در تسلط بر لینوکس و سایر ابزارها انجام شود. در تلاش برای تسلط بر این جایگاه ، این مقاله منابعی را در قالب کتاب هایی فراهم می کند که کتاب را در مسیر درست پیش می برد. شما نه تنها قادر خواهید بود در امتحانات LPI خود قبول شوید ، بلکه به چیزهای خیلی بیشتری نیز پایبند خواهید بود. و این قدرت مدیریت سیستم ها است. لطفاً با من همراه باشید ..

 

“شجاعت مهمترین فضیلتها است زیرا بدون شجاعت ، شما نمی توانید هیچ فضیلت دیگری را به طور مداوم تمرین کنید.”
– مایا آنجلو

ایا از خدمات قائم هاست با خبر هستید؟ آیا میدانید قائم هاست با یک دهه تجربه در ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی هم اکنون جزو بهترین ارائه دهندگان سرور مجازی بورس و سرور بیگ بلو باتن در ایران می باشد؟ ، آیا میدانید با خرید سرور پرسرعت از قائم هاست می توانید بالاترین سرعت را تجربه کنید؟!

درباره صدور گواهینامه LPIC-1 و LPIC-2

Linux Professional Institute (LPI)استاندارد صدور گواهینامه جهانی و سازمان پشتیبانی شغلی برای متخصصان منبع باز است. LPIC-1 اولین گواهینامه در برنامه صدور گواهینامه حرفه ای Linux چند سطحی LPI است. LPIC-1 توانایی داوطلب را برای انجام وظایف نگهداری در خط فرمان ، نصب و پیکربندی رایانه ای با سیستم عامل Linux و پیکربندی شبکه های اصلی تأیید می کند ، از طرف دیگر ، LPIC-2 دومین گواهینامه در برنامه صدور گواهینامه حرفه ای چند سطح LPI است. LPIC-2 توانایی داوطلب در مدیریت شبکه های مختلط کوچک تا متوسط ​​را تأیید می کند (lpi.org، 2019).

بهترین کتاب های مطالعه مجوز LPIC-1

در زیر لیستی از بهترین کتاب های مطالعه گواهینامه LPIC-1 آورده شده است.

LPIC-1

1. LPIC-1: راهنمای مطالعه صدور گواهینامه موسسه حرفه ای لینوکس:

امتحانات 101 و 102 ویرایش سوم توسط Roderick W. Smith

این کتاب کاربردی با تکیه بر تجربه گسترده و تجربه عمیق نویسنده ، مباحث اصلی مدیریت لینوکس و کلیه اهداف آزمون را شامل می شود و شامل مثالهای واقعی و سوالات مرور برای کمک به شما در تمرین مهارت های خود است. علاوه بر این ، به مجموعه کاملی از ابزارهای مطالعه آنلاین ، از جمله آزمون های  عملی ، مرتباً الکترونیکی و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت. این کتاب برای شما کاملا مناسب است زیرا:

  • داوطلبان را برای شرکت در امتحانات 101 و 102 موسسه حرفه ای لینوکس و دستیابی به گواهینامه LPIC-1 آماده می کند
  • تمام اهداف و ویژگی های امتحان را پوشش می دهد پوشش گسترده در مورد موضوعات اصلی در آزمون
  • شامل سناریوهای دنیای واقعی و سوالات بررسی چالش برانگیز است
  • به شما امکان دسترسی آنلاین به امتحانات  ، مرتباً الکترونیکی و واژه نامه قابل جستجو را می دهد
  • عناوین شامل معماری سیستم ، نصب ، دستورات GNU و Unix ، سیستم پرونده های لینوکس ، خدمات ضروری سیستم ، اصول شبکه ، امنیت و موارد دیگر
  • برای اینکه آزمون LPIC-1 خود را به درستی انجام دهید و درک خوبی از لینوکس داشته باشید .

 

2. خط فرمان لینوکس و کتاب  اسکریپت نویسی شل ، چاپ سوم

این کتاب از ریچارد بلوم به عنوان یک منبع اساسی و بسیار ضروری در لینوکس است که شما را با مثالهای زیادی راهنمایی می کند. کتاب  خط فرمان لینوکس و کتاب شل دقیقاً به مبانی خط فرمان وارد می شود ، شما را با اسکریپت نویسی bash آشنا می کند که در مدیریت لینوکس روزانه شما بسیار مهم خواهد بود و با ارائه مثالهای مفصل یک مایل فراتر می رود. نسخه سوم که آخرین نسخه است ، دارای محتوای جدید به روز شده و نمونه هایی مطابق با آخرین ویژگی های لینوکس است که به شما در تحقق اهداف LPIC-1 کمک می کند.

آنچه در مورد این منبع جذاب است این است که چگونه نویسنده تلاش خود را برای ارائه آموزش های صوتی انجام داده است که می توانید به راحتی آنها را دنبال کرده و در واقع درک کنید. مثالها مناسب و مرتبط هستند.

 

3. ملزومات لینوکس ، چاپ دوم

نویسنده متخصصان Christine Bresnahan و Richard Blum Linux Essentials یک رویکرد حرفه ای دارد که هدف آن توسعه یکی از حرفه های مدیریت Linux و همچنین گذراندن آزمون Essentials Linux است که می تواند به عنوان یک پایه ماندگار برای Linux و LPIC-1 به طور همزمان باشد. این برنامه دارای آموزش های عملی و یادگیری با روش یادگیری است که شما را با پایه ای محکم و همچنین اعتماد به نفس برای قبولی در آزمون لینوکس فراهم می کند. این کتاب برای مبتدیانی که علاقه زیادی به عضویت حرفه ای صنعت IT دارند ، بسیار توصیه می شود.

4. نسخه 9 لینوکس

لینوکس توسط نویسنده قدیمی و پرفروش کریستوفر نگوس و کریستین برسناان (همکار) برای شما آورده شده است و یک آموزش کامل همراه با به روزرسانی ها ، بازنگری ها و تمرین های عملی را برای شما به ارمغان می آورد تا بتوانید با اطمینان از امروز از لینوکس استفاده کنید. تمریناتی به وفور وجود دارد که با هدف جذاب کردن یادگیری شما انجام می شود و بنابراین می تواند آن را به عنوان یک ابزار یادگیری بهتر فعال کند. علاوه بر این ، کتاب  لینوکس تأکید بر ابزارهای خط فرمان لینوکس دارد و می تواند با تمام توزیع ها و نسخه های لینوکس مورد استفاده قرار گیرد.

 

5. لینوکس: مرجع کامل ، چاپ ششم

ریچارد پترسن ، یک متخصص لینوکس ، بار دیگر این کتاب را منتشر کرده است که به طور گسترده ای از ویژگی های لینوکس را به خواننده ارائه می دهد. به عنوان یک مبتدی ، این مزیت را خواهید داشت که همه جنبه های توزیع لینوکس را از پوسته ها ، دسک تاپ ها ، استقرار سرورها ، مدیریت برنامه ها ، درک امنیت و پایه گذاری مناسب مدیریت پایه شبکه لینوکس کاملاً پوشش دهید.

لینوکس: مرجع کامل راهنمای نهایی است که در آن شما فرصتی برای یادگیری نحوه یادگیری خواهید داشت:

  • با نصب و پیکربندی هر توزیع لینوکس ، آنها را مدیریت کنید
  • مدیریت / دستکاری پرونده و دایرکتوری از پوسته های BASH ، TCSH و Z
  • درک و استفاده از محیط های مختلف دسک تاپ مانند دسک تاپ های GNOME و KDE ، X Windows و مدیران نمایش
  • نحوه نصب برنامه های ضروری مانند دفتر ، پایگاه داده ، اتصال به اینترنت و مدیریت برنامه های چندرسانه ای را بفهمید
  • با یادگیری SELinux ، netfilter ، SSH و Kerberos از امنیت خوبی برخوردار باشید
  • زمینه خوبی برای رمزگذاری مانند رمزگذاری انتقال شبکه با GPG ، LUKS و IPsec دریافت کنید
  • مهارت های استقرار سرورهای FTP ، وب ، نامه ، پروکسی ، چاپ ، اخبار و پایگاه داده و بسیاری دیگر را کسب کنید.

بهترین کتابهای مطالعه مجوز LPIC-2

پس از دریافت گواهینامه LPIC-1 و فرصتی برای تمرین مهارت های خود در مدیریت سیستم ، زمانی فرا می رسد که باید سطح گواهینامه خود را ارتقا دهید تا اعتماد کارفرمایان را برای مدیریت مسئولیت های بیشتر در شغل شگفت انگیز خود جلب کنید. این بخش به شما مکانی برای انتخاب منابعی می دهد که به شما کمک می کند بدون تنش از نردبان بالا بروید.

 

LPIC-2

1. LPIC-2: راهنمای مطالعه صدور گواهینامه  Instituteموسسه حرفه ای لینوکس:

آزمون 201 و امتحان 202 ، نسخه دوم توسط کریستین برسهانان

گواهینامه سطح 2 LPI مجموعه مهارت های پیشرفته لینوکس شما را تأیید می کند و تقاضا برای متخصصان واجد شرایط همچنان در حال افزایش است ، کریستین بار دیگر اهداف مورد نیاز LPIC-2 را دنبال کرده و این راهنمای مطالعه را تهیه کرده است که 100 درصد آن را پوشش می دهد. این کتاب پوشش واضح و روشنی از مباحث مدیریت لینوکس است که شما باید برای امتحانات 201 و 202 بدانید. ساخته شده برای اینکه شما نه تنها در امتحانات موفق شوید ، مثالهای ارائه شده کاربردهای واقعی مفاهیم مهم را برجسته می کند ، تیم نویسنده  تقریباً پنجاه ساله در صنعت فناوری اطلاعات ارائه می دهد.

این نسخه کاملاً جدید و جدید برای مطابقت با آخرین نسخه های امتحانات ، با پوشش معتبر هسته لینوکس ، راه اندازی سیستم ، فضای ذخیره سازی پیشرفته ، پیکربندی شبکه ، تعمیر و نگهداری سیستم ، سرویس های وب ، امنیت ، عیب یابی و موارد دیگر ، کاملاً اصلاح شده است.

شما با یادگیری چیزهای زیادی جلو خواهید رفت به عنوان مثال:

  • همه مطالب مربوط به هر دو آزمون LPIC-2 را درک کنید
  • از برنامه های دنیای واقعی بینش کسب کنید
  • دانش خود را با آزمون های فصل و آزمون های آزمایشی بسنجید
  • برای آماده سازی دقیق تر ، به کمک های مطالعه آنلاین دسترسی پیدا کنید

2. راهنمای مطالعه صدور گواهینامه LPIC-2 Linux Professional Institute:

امتحانات 201 و 202 نسخه اول توسط Roderick W. Smith

این کتاب که از یک دوره طولانی از مواجهه با لینوکس و تجارب مطمئن Roderick تهیه شده است ، از سفر شما با LPIC-1 انتخاب می شود و شما را در یک مرحله گام می برد تا به چیزهای پیشرفته پنهان شده در لینوکس مسلط شوید ، مطمئناً از نحوه انجام توضیحات روشن و زبان رضایت خواهید گرفت ، این راهنمای مطالعه پوشش بی نظیری از اهداف LPIC-2 برای امتحانات 201 و 202 را فراهم می کند. پوشش روشن و مختصر همه مباحث مربوط به مدیریت لینوکس را بررسی می کند در حالی که نمونه های عملی و واقعی روند یادگیری شما را تقویت می کنند ، چه چیزی بیشتر ، کتاب:

شما را برای امتحانات 201 و 202 گواهینامه موسسه حرفه ای Linux آماده می کند ، پوشش شفاف و مختصر موضوعات امتحانی مانند هسته لینوکس ، راه اندازی سیستم ، پیکربندی شبکه ، تعمیر و نگهداری سیستم ، سرور نام دامنه ، به اشتراک گذاری پرونده و موارد دیگر ، مباحث کلیدی دیگری را برای امتحانات از جمله مدیریت سرویس گیرنده شبکه ، خدمات ایمیل ، امنیت سیستم و عیب یابی عنوان می کند ، به غیر از آمازون برای جستجوی نسخه ای از این کتاب ، جای دیگری وجود ندارد.

3. راهنمای گواهی LPIC-2:

(امتحانات 201-400 و 202-400) (راهنمای صدور گواهینامه) چاپ اول ویلیام روتول

موارد بسیاری وجود دارد که می توان از یک فرد با تجربه در یک زمینه تخصصی خاص یاد گرفت ، به ویژه هنگامی که آنها تمام تلاش خود را می کنند تا همه آنها را روی کاغذ بگذارند،ویلیام “بو” راتول ، مربی خبره لینوکس / یونیکس ، این کار را انجام می دهد و نکات آماده سازی و نکات تست را به اشتراک می گذارد ، به دانشجویان کمک می کند تا نقاط ضعف را شناسایی کنند و دانش مفهومی و مهارت های عملی را بهبود ببخشند،مطالب به صورت مختصر و با تمرکز بر افزایش درک و حفظ موضوعات امتحان از جمله ارائه شده است .

 

 

جهت مشاوره و خرید سرورهای لینوکس پرسرعت و ارزان قائم هاست هم اکنون از طریق ارسال تیکت به بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید و اقدام به مشاوره یا سوالات قبل از خرید کنید ، ما با اطمینان و بصورت تضمینی پرسرعت ترین سرور داخل کشور را با ارزانترین قیمت به شما ارائه می کنیم.

مطالب مرتبط :

این صفحه چطور بود؟ post