چه نوع سروری برای سرخطی زدن مناسب است؟

امروز در این مقاله به این موضوع می پردازیم که چه نوع سروری برای سرخطی زدن در بورس می تواند مناسب باشد:

همانطور که می دانید برای موفق شدن و کسب رتبه خوب در صف خرید بورس نیاز به یک سرور فوق پرسرعت با سخت افزار قدرتمند و قوی داریم ، اما باتوجه به افزایش تقاضا برای خرید سرور مجازی بورس و رشد قارچ گونه سایتهای فروش سرور برای بورس و عدم ارائه سرور با کیفیت و مناسب برای استفاده بورس و ایجاد نارضایتی های گوناگون از سرورهای خریداری شده اکثریت مشتریان با تجربه تلخی برای خرید سرور بورس مواجه شده اند.

همچنین شرکت قائم هاست با در نظر گرفتن کلیه نیاز های مشترکین از سرورهای بورسی جهت سرخطی زدن در کارگزاری های مختلف اقدام به ارائه سرورهای مجازی با سخت افزار و اینترنت اختصاصی پورت شبکه 10 گیگ بهترین سرورها را به مشترکین ارائه می کند ، یکی از مزایای بسیار مهم سرورهای بورس قائم هاست جدا کردن شبکه سرورهای بورس از سایر سرورهای کاربری عمومی می باشد که کیفیت شبکه سرورهای بورس با این کار به شدت افزایش پیدا کرده است.

چه نوع سروری برای سرخطی زدن مناسب است؟

چه نوع سروری برای سرخطی زدن مناسب است؟

کدام سرور را برای سرخطی زدن انتخاب کنیم؟

در ابتدا یکی از مواردی که بسیار اهمیت دارد برای انتخاب سرور سرخطی زدن بورس ، سرور مرتبط و نزدیک به کارگزاری مورد نظر شما می باشد که اگر فاصله سرور به کارگزاری نزدیک و یا از همان مرکز داده باشد شانس شما را تا چند برابر افزایش می دهد ، برای اینکه بهترین سرور و مرکز داده را بتوانیم انتخاب کنیم کارشناسان قائم هاست بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات شما می باشند.

کافی است که هنگام سفارش سرور بورس در بخش یادداشت سفارش کارگزاری مورد نظر خود را درج کنید تا کارشناسان با بررسی و تست موارد مختلف بهترین سرور را جهت فاصله نزدیک و  یا همان مرکز داده کارگزاری شما با بهترین پینگ ارائه کنند.

سرور با چه مشخصاتی جهت سرخطی زدن خریداری کنیم؟

در پلن های سرور های ویژه بورس قائم هاست انواع سرور با سخت افزار و شبکه مختلف قابل ارائه می باشد ، سرورهای پورت 1 گیگ و پورت 10 گیگ از رم 6 الی 32 گیگابایت که ممکن است برای خرید سرور مناسب سوالاتی به ذهن شما برسد که کدام پلن را با چه سخت افزار و پورت شبکه ای انتخاب کنم؟

پاسخ این سوال را براحتی با در نظر گرفتن مواردی که بیان میکنیم میتوانید بدست بیاوردید ، فقط کافیست برخی از موارد را قبل از خرید هر نوع سرور در نظر بگیرید که به ان اشاره میکنیم.

مواردی که باید برای خرید سرور در نظر بگیریم :

  • اگر نرم افزار خاصی مانند ربات یا اتوکلیکر استفاده می کنید ترجیحا منابع سخت افزاری مناسب استفاده خود انتخاب کنید ( ترجیحا از سرورهای 8 و 16 هسته ای جهت عملکرد بهتر نرم افزارها هنگام سرخطی زدن )
  • اگر در کارگزاری های شلوغ و پر ترافیک قصد سرخطی زدن دارید حتما از سرورهای پورت 10 گیگ استفاده کنید.
  • هنگام سفارش سرور بهتر است در بخش یادداشت سفارش کارگزاری مورد نظر خود را درج کنید تا کارشناسان سرور از مرکز داده مرتبط با کارگزاری شما آماده کنند.
  • هر گونه سوال و یا مشاوره قبل از خرید اگر دارید از طریق ارسال تیکت پشتیبانی به بخش فروش ارسال نمایید.

آیا برای متصل شدن به سرور نیاز به سخت افزار خاصی داریم؟

برای تهیه سرور نیاز به هیچ سخت افزار خاصی نیست ، با هر کامپیوتر و لپ تاپ و یا گوشی و تبلت های اندرویدی و IOS که داشته باشید می توانید به سرور خود جهت استفاده سرخطی متصل شوید ، فقط دقت کنید که گاها ممکن است سیستم عامل های قدیمی همچون ویندوز 7 بدلیل قدیمی بودن و منسوخ شدن و عدم پشتیبانی از طرف سایت مایکروسافت قابلیت ریموت شدن به سرورهای دارای سیستم عامل نسل جدید را نداشته باشند.

پس ترجیحا اگر از سیستم عامل ویندوز 7 استفاده می کنید حتما قبل از تهیه سرور اقدام به آپگرید به نسخه 10 کنید تا برای ریموت شدن به سرور دچار مشکل نشوید.

چگونه می توانم برای خرید سرور به ارائه دهنده اعتماد کنم؟

یکی از مواردی که برای انتخاب شرکت سرویس دهنده بسیار حائز اهمیت است اعتبار و سابقه ارائه دهنده می باشد ، شرکت قائم هاست با یک دهه تجربه در ارائه خدمات سرور مجازی و اختصاصی سالهاست که همراه شما مشتریان عزیز بصورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل خدمات مختلف را ارائه می کند ، سابقه درخشان و ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای با در نظر گرفتن بهترین شبکه و سرور در بهترین مراکز داده بصورت کاملا اختصاصی مخصوص استفاده بورس یکی از عواملی است که می تواند اعتماد شما را جهت انتخاب یک سرویس دهنده خوب جلب نماید.

گارانتی بازگشت وجه

هماهنطور که می دانید یکی از موارد مهم در امر خرید سرور تضمین سرویس خریداری شده می باشد ، اگر سرویس مناسب باشد حتما تضمین جهت گارانتی بازگشت وجه دارد ، در قائم هاست با تضمین پینگ 1 به کارگزاری سرویس ها ارائه می شوند و در صورتی که پینگ هر یک از سرویس های خریداری شده به کارگزاری بالای 1 میلی ثانیه باشد بی قید و شک هزینه مشترک برگشت خواهد خورد و سرویس لغو خواهد شد.

جهت خرید سرور مجازی بورس و مشاهده پلن ها اینجا کلیک کنید.

5/5 - (22 امتیاز)