چگونه راه های موفقیت در بورس را یاد بگیریم وضرر نکنیم ؟

راه های موفقیت در بورس  این است که  هیچ کلمه جادویی یا ترفندهای داخلی میلیونر وجود ندارد.راه های موفقیت در بورس و سرمایه گذاری ، شناسایی شرکت های بزرگ و خرید آنها با قیمتی است که فرصتی برای رشد فراهم می کند. به طور خلاصه ، رمز موفقیت در بورس و سرمایه گذاری دو قسمت است:

یک شرکت عالی را شناسایی کنید و با قیمت عالی خرید کنید

آیا شما هم قصد خرید سهام و سرخطی زدن در بورس را دارید؟ آیا بدنبال سروری مناسب برای سرخطی زدن هستید؟ قائم هاست به شما بهترین سرور را با مناسبترین سرور ارائه می دهد ، هم اکنون می توانید با خرید سرور بورس از پینگ 1 به کارگزاری مورد نظر و پورت شبکه 10 گیگابیت بهرمند شوید و براحتی سرخطی بزنید.

چند نکته اساسی برای موفقیت در بورس

چند نکته اساسی برای موفقیت در بورس

از میانبرها خودداری کنید

با این حال ، برخی از سرمایه گذاران تمایلی به انجام مقدمات لازم و جستجوی میانبر ندارند. هر کس می خواهد هنگام سرمایه گذاری در سهام امتیاز کسب کند . بازار می تواند طاقت فرسا باشد و به نظر می رسد هر مزیتی شانس خوبی برای کسب یک پیروزی است.

با این حال ، بسیاری از سرمایه گذاران فکر می کنند که میانبرها راه موفقیت هستند. غالباً این میانبرها به صورت نکته از طرف یکی از دوستان یا همکاران در می آیند. قدرت یک توصیه شخصی جذاب است ، حتی اگر این پیشنهاد از طرف شخصی ارائه شود که ممکن است کمتر از شما در مورد سرمایه گذاری اطلاعات داشته باشد.

روزها گذشت ، چنین اطلاعاتی “دهان به دهان” در دفتر یا فضای خانه  و مهمانی به اشتراک گذاشته می شد. اکنون ، این سایت در سایت های رسانه های اجتماعی ، ایمیل و هزاران فناوری اطلاعات دیگر زندگی می کند. آنچه تغییر نکرده این است که چرا شما باید بیشتر این نکات مفید را نادیده بگیرید. یک قانون کلی خوب این است: هرگز “سهام عالی” خریداری نکنید.

چی میگی؟ آیا هر سرمایه گذار نمی خواهد سهام بزرگی داشته باشد؟ مطمئناً ، آنها نیز چنین می کنند و شما نیز همین کار را می کنید ، اما “سهام بزرگی” که در مورد آنها صحبت می کنیم معمولاً آنهایی است که همسایه یا همکار خیرخواه شما را به عنوان مایکروسافت بعدی یا هر چیز دیگری به شما راهنمایی می کند.

 

این سهام در سه دسته قرار می گیرند

زیور آلات درخت کریسمس:

همه از بیرون براق هستند ، اما توخالی هستند و با کوچکترین لمس به راحتی خرد می شوند. آنها توجه سرمایه گذاران را که به راحتی از زرق و برق خود از اصول صحیح سرمایه گذاری منحرف می شوند ، جلب می کنند اما در نهایت شکست می خورند زیرا مشاغل مناسبی نیستند. در عرض شش ماه ، هیچ کس نام آن را به خاطر نمی آورد.

دوچرخه:

چیزی که دوست شما متوجه نمی شود این است که این سهام با یک چرخه اقتصادی گره خورده است ، که در شرف خلاف حرکت است. او سهام را زمانی خریداری کرد که تقاضا زیاد بود و سهام چربی بود. اوضاع به زودی تغییر خواهد کرد و لاستیک ها پهن می شوند.

عالی ، اما دیر:

دوست شما در مورد سهام حق دارد ، عالی است. متأسفانه ، بازار قیمت را بالاتر از نقطه ای پیشنهاد داده است که شما واقعاً انتظار کسب درآمد را دارید. این بخش “خرید بالا” از معادله است که منجر به ضرر می شود ( خرید بالا – فروش کم ).

تصمیم گیری مناسب برای سرمایه گذاری دو قسمت دارد (با فرض اینکه هدف شما نگه داشتن سهام در نمونه کار خود برای مدتی باشد). قسمت اول شناسایی شرکتی با تجارت سالم و چشم انداز خوب برای رشد در آینده است.

قسمت دوم شناسایی قیمتی است که برای مکان شرکت و کجا رفتن منطقی باشد. شما باید هزینه هر دو را بپردازید. ترفند این است که برای هیچ یک از آنها زیاد هزینه نکنید. اگرچه فرمولهای بی شماری برای کمک به شما در تعیین ارزش فعلی و آینده وجود دارد ، اما فهمیدن قیمت مناسب برای پرداخت سهام به همان اندازه  همچنان هنر است. با این حال ، بخشی از یادگیری سرمایه گذاری در سهام ایجاد احساس برای آنچه منطقی است.

یک سرمایه گذار خردمند یک بار گفت: “یکی از بهترین راه های کسب درآمد در بازار این است که آن را از دست ندهید.”

 

جهت مشاوره و خرید سرورهای بورس پرسرعت و ارزان قائم هاست هم اکنون از طریق ارسال تیکت به بخش پشتیبانی با ما در ارتباط باشید و اقدام به مشاوره یا سوالات قبل از خرید کنید ، ما با اطمینان و بصورت تضمینی پرسرعت ترین سرور داخل کشور را با ارزانترین قیمت به شما ارائه می کنیم.

 

راه های موفقیت در بورس

راه های موفقیت در بورس

 

مطالب مرتبط :

این صفحه چطور بود؟ post