پشتیبان گیری جوملا 2.5 – نصب پشتیبان گیری Akeeba

ایجاد نسخه پشتیبان از وب سایت جوملا 2.5 یا هر وب سایتی در واقع یک فرایند بسیار مهم است. اغلب لازم است وب سایت خود را به نسخه قبلی برگردانید (با استفاده از نسخه پشتیبان). یک ابزار پشتیبان بسیار محبوب جوملا 2.5 ، پشتیبان گیری Akeeba است. در این مجموعه آموزشی ، ما به شما نحوه استفاده از پشتیبان Akeeba را نشان خواهیم داد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که Akeeba Backup را بارگیری و نصب کنید.

 نحوه نصب نسخه پشتیبان تهیه Akeeba برای جوملا 2.5

نسخه پشتیبان تهیه akeeba را بارگیری کنید .
هنگام بازدید از صفحه بالا ، عنوان ” پشتیبان گیری Akeeba ” را کلیک کنید . سپس روی عنوان برای آخرین نسخه پایدار کلیک کنید. ما روی ” 3.4.3 (پایدار) ” کلیک کردیم . در آخر ، روی ” اکنون بارگیری ” در Akeeba Backup Core کلیک کنید .
جوملا

وارد سرپرست جوملا شوید
در منوی بالا ، بر روی برنامه های افزودنی بروید و روی مدیریت برنامه افزودنی کلیک کنید
در بخش Upload Package File ، روی browse کلیک کنید و فایلی را که در بالا بارگیری کردید ، پیدا کنید. سپس روی بارگذاری و نصب کلیک کنید
akeeba-backup را انتخاب و بارگذاری کنید

جوملا

پس از کلیک روی بارگذاری و نصب ، باید پیامی را ببینید که حاوی نصب با موفقیت انجام شد .
نصب-جز component-موفقیت آمیز بود

جوملا
در این مرحله ، شما با موفقیت Akeeba Backup را برای جوملا 2.5 نصب کرده اید!

 

درصورتی که این آموزش مفید واقع شد به دوستان خود لینک این پست را معرفی کنید.

اگر مشترک قائم هاست هستید میتوانید جهت حل مشکلات  خود به بخش طراحی وب سایت قائم هاست درخواست ارسال نمایید تا توسط کارشناسان بررسی و حل شود.

شما براحتی با خرید هاست سایت خود را با بالاترین سرعت و ارزانترین قیمت میزبانی کنید ! برای خرید هاست می توانید قبل از خرید از طریق لینک مشاوره قبل از خرید نسبت به مشاوره قبل از خرید اقدام نمایید و سوالات و مشکلات خودرا مطرح نمایید , قائم هاست با بیش از 8 سال سابقه درخشان میزبان کاملا امن را برای میزبانی سایتهای شما فراهم نموده , با اطمینان میتوانید خرید کنید .

 

 

مطالب مرتبط :

 

این صفحه چطور بود؟ post