راه حل رفع مشکل ارور لاگ وردپرس

راه حل رفع مشکل ارور لاگ وردپرس

کاربران مدیریت محتوای وردپرس مدتی هست که با مشکل ارور لاگ سنگین در وردپرس مواجه میشوند که بصورت بسیار سنگین و شدید اقدام به ایجاد error_log در مسیر های public_html و wp-admin میکند که این ارور لاگ بسیار مشکل ساز خواهد بود و باعث پرشدن هارد سرور و مشکلات بعدی میشود , در قائم هاست اقدام به انتشار اموزشی کرده ایم که این مشکل را تا حد بسیار زیادی حل میکند ؛ همچنین در این زمینه اگر مشترک قائم هاست هستید میتوانید با ارسال درخواست به بخش طراحی وبسایت نسبت به حل این مشکل توسط کارشناسان طراحی وب اقدام نمایید .

راه حل رفع مشکل ارور لاگ وردپرس

راه حل رفع مشکل ارور لاگ وردپرس

لاگ قابل مشاهده در ارور لاگ وردپرس در سی پنل »

PHP Warning: next() expects parameter 1 to be array, null given in /home/username/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 291
PHP Warning: current() expects parameter 1 to be array, null given in /home/username/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 275
PHP Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/username/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 277

راه حل مشکل ارور لاگ وردپرس نیز بدین شرح می باشد :

در مسیر پوشه wp-incloudes اقدام به ویرایش فایل public_html/wp-includes/class-wp-hook.php کنید , بعد از خط 291 کد زیر را اضافه کنید .

while ( is_array( $this->iterations[ $nesting_level ] ) && false !== next( $this->iterations[ $nesting_level ] ) );

بعد از اضافه کردن کد فوق به فایل class-wp-hook.php می توایند فایل error_log را نیز حذف کنید و حل مشکل را نیز مشاهده نمایید.

درصورتی که این آموزش مفید واقع شد به دوستان خود لینک این پست را معرفی کنید.

اگر مشترک قائم هاست هستید میتوانید جهت حل مشکلات وردپرسی خود به بخش طراحی وب سایت قائم هاست درخواست ارسال نمایید تا توسط کارشناسان بررسی و حل شود.

شما براحتی با خرید هاست میزبانی وردپرس می توانید سایتهای وردپرسی خود را با بالاترین سرعت و ارزانترین قیمت میزبانی کنید ! برای خرید هاست وردپرس می توانید قبل از خرید از طریق لینک مشاوره قبل از خرید نسبت به مشاوره قبل از خرید اقدام نمایید و سوالات و مشکلات خودرا مطرح نمایید , قائم هاست با بیش از 8 سال سابقه درخشان در زمینه میزبانی سایتهای وردپرسی میزبان کاملا امن را برای میزبانی سایتهای شما فراهم نموده , با اطمینان میتوانید خرید کنید .

سایر موضوعات مرتبط »

5/5 - (2 امتیاز)