بهترین کتابها برای یادگیری برنامه نویسی جاوا 2020

java

مقدمه

جاوا یک زبان برنامه نویسی است که توسط جیمز گاسلینگ همراه با مایک شریدان و پاتریک ناتون 1995 برای سان مایکروسیستم ساخته شده است. این یک زبان شی گرا است و شبیه C ++ است ، اما دارای ویژگی های پیشرفته و ساده است. از آنجا که این یکی از زبانهای برنامه نویسی پیشرو است ، این مقاله در اینجا به شما کمک می کند تا با ارائه پیشنهاداتی از بهترین مطالب یادگیری که می توانید به دست بیاورید.

آیا شما هم برنامه نویس هستید؟ آیا نیاز به وی پی اس ارزان دارید جهت انجام کار های روزانه خود؟ ، آیا میدانید که میتوانید با خرید vps ارزان قائم هاست با ارزانترین قیمت بالاترین کیفیت را در وی پی اس ویندوز داشته باشید و براحتی کارهای خود را انجام دهید؟، قائم هات اولین ارائه دهنده vps آسیاتک در ایران می باشد ، جهت مشاوره همین حالا با ما از طریق ارسال تیکت در ارتباط باشید.

1. جاوا: راهنمای مبتدیان ، چاپ هشتم توسط هربرت شیلدت

برای کاوش در فرصتهای بی پایانی که جاوا به متخصصان خود می دهد ، می توانید سفر خود را با این کار آغاز کنید و مطمئن شوید که این کتاب را تا آنجا که می توانید با دقت کامل مرور می کنید. همانطور که از عنوان این عنوان پیداست ، این راهنمای مبتدیان است که می تواند شما را از طریق مراتع جاوا هدایت کند. این برنامه برای Java Platform ، نسخه استاندارد 11 (Java SE 11) کاملاً به روز شده است و بلافاصله شروع به برنامه نویسی در جاوا می کند.

برای اینکه کمی به شما اجازه ورود دهیم ، این کار با اصول اولیه ، مانند نحوه ایجاد ، کامپایل و اجرای یک برنامه جاوا آغاز می شود. سپس این ماده به کلمات کلیدی ، نحو و ساختارهایی می رود که هسته اصلی زبان جاوا را تشکیل می دهند. این کتاب همچنین برخی از ویژگی های پیشرفته تر جاوا را شامل می شود ، از جمله برنامه نویسی چند رشته ای ، ژنیریک ، عبارات لامبدا ، ماژول ها و Swing.

این قطعاً برای یادگیری آسان موارد زیر طراحی شده است:

مهارت ها و مفاهیم کلیدی lists لیست های باز کردن فصل از مهارت های خاص که در فصل پوشش داده شده است
بخشهای پرسش و پاسخ Expert filled را که دارای اطلاعات پاداش و نکات مفید است پر کنید
این تمرینات عملی را امتحان کنید که به شما نشان می دهد چگونه مهارتهای خود را به کار بگیرید
خودآزمایی iz آزمونهای آخر فصل برای تقویت مهارت های شما
نحو حاشیه ای code کد نمونه ای با تفسیر که توصیف کننده تکنیک های برنامه نویسی است

2. Head First Java، 2nd Edition 2nd Edition توسط کتی سیرا و برت بیتس

سری کتاب های Head First به دلیل تفاوت در نحوه نوشتن برای مخاطبان خود ، نام خود را در جهان راهنما به ثبت رسانده است. Head First Java ترکیبی از معماها ، تصاویر قدرتمند ، اسرار آمیز ، و مصاحبه های جستجوی روح با اشیا famous معروف جاوا است تا شما را به طرق مختلف درگیر کند. سریع ، سرگرم کننده و م effectiveثر است. و ، علیرغم ظاهر بازیگوشی ، Head First Java چیزهای جدی است: معرفی کاملی برای برنامه نویسی شی گرا و جاوا.

شما می توانید از مبانی اصلی تا موضوعات پیشرفته ، از جمله رشته ها ، سوکت های شبکه و برنامه نویسی توزیع شده با RMI ، همه چیز را یاد بگیرید. بنابراین یادگیری روش Head First بیش از هر زمان دیگری مهم است. اگر کتاب Head First را خوانده اید ، می دانید که چه انتظاری داشته باشید- قالبی غنی از نظر بصری که برای روش مغز شما طراحی شده است.

 

3. Java How to Programing، Early Objects نسخه یازدهم توسط Paul J. Deitel ، Harvey Deitel.

این یک مجموعه پیشگامانه است که عرض و عمق بی نظیر اصول برنامه نویسی ، مفاهیم برنامه نویسی شی گرا و موضوعات سطح متوسط ​​را برای مطالعه بیشتر ارائه می دهد. این کتاب فناوری های پیشرفته محاسباتی را با استفاده از رویکرد کد زنده امضای Deitel ارائه می دهد که مفاهیم موجود در صدها برنامه کاری کامل را نشان می دهد. این نسخه جدید چیزهای خوبی برای شما دارد. این پوشش به روز شده Java SE 8 و قابلیت های جدید Java SE 9 ، از جمله JShell ، سیستم ماژول جاوا ، و سایر موضوعات اصلی جاوا 9 را ارائه می دهد.

 

4. شروع برنامه نویسی با Java برای Dummies (برای Dummies نسخه 5 توسط Barry Burd

شما می دانید که با خواندن عنوان مجموعه های Dummies چه چیزی به ذهن شما خطور می کند. بله ، نسخه جاوا اینجاست و آماده هیجان است. به طور خلاصه ، شروع برنامه نویسی با Java For Dummies به هیچ وجه دانش قبلی در زمینه برنامه نویسی را فرض نمی کند و از این رو مکانی عالی برای شروع کار است. این شما را از اصول اولیه همه چیز راهنمایی می کند تا قبل از آوردن گوشت سخت تر روی میز ، همه خوشحال و در یک صفحه باشند.

شروع برنامه نویسی با Java For Dummies، 5th Edition راهنمای ساده ای است که می خواهید در جیب عقب خود نگه دارید تا در راه تسلط بر جاوا تلاش کنید! به زبان انگلیسی ساده ، به سرعت و به آسانی به شما نشان می دهد که چه عواملی برای ایجاد یک برنامه ، نحوه چیدن قطعات ، روش های مقابله با چالش های برنامه نویسی استاندارد و موارد دیگر وجود دارد.

خلاصه ای از آنچه در این کتاب خواهید یافت در زیر لیست شده است:

برای Java 9 به روز شده ، زبان را با نمونه ها و جعبه ابزار جاوا فرا بگیرید
با تصمیمات ، شرایط ، اظهارات و اضافه بار اطلاعات آشنا شوید
بین حلقه ها و آرایه ها ، اشیا and و کلاس ها ، روش ها و متغیرها تفاوت قائل شوید
پیوندهایی به منابع اضافی پیدا کنید

 

5. جاوا: مبانی برنامه نویسی برای مبتدیان مطلق (گام به گام کتاب جاوا 1) توسط ناتان کلارک

این یک راهنمای کاملاً مبتدی است. اصول پایه و اساس هر رشته ای است و کمبود اصول به معنای دردسر در آینده است. این راهنما گام به گام شما را از طریق نوشتن اولین برنامه خود ، و توضیح دادن هر قسمت از کد در حین کار ، راهنمایی می کند. این همچنین شما را از طریق کار کیت توسعه جاوا و Java Runtime Environment و همچنین انتخاب IDE راهنمایی می کند. خلاصه مباحث:

مبانی جاوا
نوشتن اولین برنامه خود ، گام به گام
ساختار برنامه اصلی
کدام IDE را انتخاب کنید
نحوه استفاده از کیت توسعه جاوا
درک محیط Java Runtime
ویژگی ها و کاربردهای جاوا
برنامه های کاربردی نمونه
انواع داده ها
متغیرها
ثابت ها
اپراتورها
نوع تبدیل
حلقه ها
تصمیم گیری

6. نسخه کارآمد جاوا توسط Joshua Bloch

نویسنده Joshua Bloch نسخه دیگری برای تغییراتی که جاوا تجربه کرده اصلاح شده است. جاوا موثر برای برنامه نویسان باتجربه و مشتاق آماده شده است ، تجربه یادگیری جاوا را در تنوع غنی به ارمغان می آورد. هر فصل شامل چندین موضوع فرعی است که هر کدام به صورت مقاله ای کوتاه و مستقل ارائه می شوند که توصیه های خاصی ، بینشی درباره ظرافت های پلت فرم جاوا و مثالهای کد به روز شده را ارائه می دهد. توضیحات و توضیحات جامع مربوط به هر مورد روشن می کند که چه کاری انجام شود ، چه کاری نباید انجام شود و چرا. موارد جدید در این نسخه 3 شامل موارد زیر است:

رابط های عملکردی ، عبارات lambda ، منابع روش و جریان ها
روش های پیش فرض و استاتیک در رابط ها
استنباط نوع ، از جمله اپراتور الماس برای انواع عمومی
حاشیه نویسیSafeVarargs
عبارت try-with-منابع
ویژگی های جدید کتابخانه مانند رابط اختیاری ، java.time و روشهای راحت برای مجموعه ها

هر سفری با آن قدم ساده آغاز می شود ، بنابراین هرگز قدرت اولین پرشی که می زنید را کم ارزیابی نکنید. هیچ وقت نمی دانید پرش شما را به کجا سوق می دهد. این کار را ادامه دهید و همانطور که می گویند ، سخت کوشی سخت هزینه می کند.

مطالب مرتبط :

این صفحه چطور بود؟ post