کتابهای برتر مدیریت امنیت اطلاعات معتبر (CISM)

cism

مقدمه

ارائه شده توسط ISACA ، CISM یک گواهینامه است که دانش و مهارت شخص را در مدیریت تیم های امنیت اطلاعات شرکت تأیید می کند. طبق ISACA ، تعیین CISM به افرادی که علاقه مند به مدیریت امنیت هستند و شرایط زیر را دارند ، اعطا می شود:

با موفقیت در آزمون CISM قبول شوید.
به آیین نامه اخلاق حرفه ای ISACA پایبند باشید.
با رعایت خط مشی آموزش مداوم موافقت کنید.
سابقه کار در زمینه امنیت اطلاعات.
یک درخواست برای صدور گواهینامه CISM ارسال کنید.

ما قصد داریم کتابهای برتر مطالعاتی را که می توانید هنگام آماده سازی برای مقابله با آزمونهای گواهینامه CISM از آنها استفاده کنید ، نشان دهیم

چرا ما به شما خرید سرور بورس قائم هاست را پیشنهاد می دهیم؟ ، سرور مجازی بورس قائم هاست برگرفته از هارد های پرسرعت NVMe تا 20 برابر سرعت بالاتری را به شما ارائه می دهد ، با سرورهای بورس قائم هاست میتوانید براحتی در بازارهای بورس ایران سرخطی بزنید و قائم هاست آموزش سرخطی زدن را به شما می دهد.

CISM Certified Information Security Manager All-in-One Exam Guide نسخه اول

نوشته شده توسط پیتر گرگوری که یک مشاور اجرایی امنیت اطلاعات ، نویسنده باتجربه و مدرس دانشگاه است ، این سیستم خودآموز یکپارچه بسیار کارآمد شما را قادر می سازد تا با اطمینان کامل در آزمون چالش برانگیز CISM شرکت کنید. این راهنمای کامل شامل چهار حوزه امتحانی است که توسط ISACA توسعه یافته است. پیتر یافتن اهداف یادگیری در ابتدای هر فصل ، نکات امتحان ،  تمرین و توضیحات عمیق را برای شما امکان پذیر کرده است. فراتر از آمادگی کامل شما برای آزمون ، این کتاب همچنین به عنوان یک مرجع با ارزش در محل کار شما عمل می کند.

این راهنما به طور کامل تمام حوزه های امتحان را شامل می شود ، از جمله:
حاکمیت امنیت اطلاعات
مدیریت ریسک اطلاعات
توسعه و مدیریت برنامه امنیت اطلاعات
امنیت اطلاعات مدیریت حوادثr

Essential CISM: به روز شده در کتاب راهنمای مرور CISM نسخه15

کتاب ضروری CISM توسط فیل مارتین با یک هدف واحد نگاشته شده است – ارائه مطالب CISM به روشی که به راحتی قابل جذب باشد بدون اینکه هیچ محتوایی را پشت سر بگذارید. با قول کامل بودن ، Phil مثالهای زیادی برای هدایت امتیازات به خانه ارائه می دهد تا وقتی نوبت به شرکت در آزمون CISM می رسد ، شما به طور خارق العاده ای آماده باشید!

موارد زیر را در راهنما مشاهده خواهید کرد.
حاکمیت امنیت اطلاعات
مدیریت ریسک اطلاعات
توسعه و مدیریت برنامه امنیت اطلاعات
مدیریت حوادث امنیت اطلاعات
این کتاب به دو بخش تقسیم شده است. بخش 1 مفاهیم اساسی را شامل می شود که شما باید قبل از وارد کردن هر دامنه آنها را درک کنید. بخش 2 چهار حوزه را ارائه می دهد و مفاهیم مندرج در بخش 1 را بهم پیوند می دهد ، به علاوه موضوعاتی که مختص هر دامنه است.

 

CISM Certified Information Security Manager Test Practice Exams اولین نسخه

پیتر اچ گرگوری با 30 سال تجربه به عنوان یک تکنسین شغلی و یک مشاور اجرایی بار دیگر می آید. بیش از 40 کتاب در زمینه امنیت اطلاعات و فناوری تألیف کرده اید ، شرط می بندید که وقتی او آزمون های CISM Practice را برای شما تنظیم می کند ، می توانید به قضاوت های او اعتماد کنید. CISM یکی از بسیاری از گواهینامه های وی است ، شما می توانید مطمئن باشید که با استفاده از سوالات مربوط به تمرین موجود در این راهنمای خودآزمایی موثر ، با اطمینان کامل نسخه فعلی آزمون CISM را به چالش می کشید.

راهنما برای کمک به شما در قبولی در آزمون با سهولت بیشتری طراحی شده است. فراموش نکنید ، این کتاب همچنین یک ایده آل راهنمای آزمون All-in-One آزمون CISM Certified Information Manager است.

این چهار حوزه CISM ذکر شده در زیر را پوشش می دهد:
حاکمیت امنیت اطلاعات
مدیریت ریسک اطلاعات
توسعه و مدیریت برنامه امنیت اطلاعات
امنیت اطلاعات مدیریت حوادث

امتحان CISM ضروری

پس از پوشش دقیق هر راهنمای CISM ، باید مطمئن شوید که آنها واقعاً از مطالبی که تازه خوانده اند آگاهی دارند. فیل مارتین با بیش از 800 اصطلاح ، تعاریف که شامل هر چهار حوزه CISM در این یک کتاب است ، اطمینان حاصل کرده است که می توانید خانه بودن محتوا را بررسی کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد قالب کتاب ، به این صورت در یک قالب 2 صفحه ای ارائه شده است – صفحه سمت چپ حاوی سوال است ، و صفحه سمت راست حاوی پاسخ است. هر اعلان یک شماره منحصر به فرد دارد ، بنابراین شما می توانید به راحتی دستور در صفحه سمت چپ را با پاسخ در صفحه سمت راست مطابقت دهید تا بررسی خود را برای شما آسان کند.

فیل مارتین اصرار دارد که این کتاب شبیه سازی امتحان نیست.

CISM Review Manual چاپ پانزدهم

این یک راهنمای توصیه شده توسط ISACA است و برای کمک به شما در آمادگی برای آزمون CISM طراحی شده است. طبق ISACA ، این کتابچه راهنمای جامع و آسان برای پیمایش در فصلی ترتیب داده شده است که با چهار حوزه تمرین شغلی مطابقت دارد در آزمون CISM. این کتابچه راهنما در درجه اول به عنوان ابزاری برای آمادگی آزمون طراحی شده است ، اما همچنین می تواند به عنوان یک کتابچه راهنمای مرجع برای مدیران امنیت اطلاعات ( ISACA ) مفید باشد.

این شامل ویژگی های زیر است:

اظهارات وظیفه و دانش
سوالات خودارزیابی

نتیجه

حتی اگر گرفتن گواهینامه CISM شما اغلب با کمی درد و فداکاری همراه است ، منابع به اشتراک گذاشته شده در بالا می تواند برخی از ناامیدی هایی که دانشجویان CISM با آن روبرو هستند را کاهش دهد. همچنین می توان از تجربه و مهارت هایی که نویسندگان دارند استفاده کرد و از این طریق شما را به یک مدیر امنیت اطلاعات معتبر تبدیل می کند. همانطور که در حرفه خود پیشرفت می کنید ، برای شما سخت کوشی بهترین ها را آرزو می کنیم. می توانید مقالات زیر را برای منابع بیشتری که به آنها علاقه دارید بررسی کنید.

مطالب مرتبط :

5/5 - (20 امتیاز)