نحوه ایجاد پیوندهای Nofollow در وردپرس: 2 روش آسان

نحوه ایجاد پیوندهای Nofollow در وردپرس

نحوه ایجاد پیوندهای Nofollow در وردپرس

افزودن پیوندهای زیاد به سایت شما برای تقویت بهینه سازی موتور جستجو (SEO) آن بسیار عالی است . در عین حال ، لینک های خاصی می توانند برای رتبه بندی شما مضر باشند. به همین دلیل شما باید یاد بگیرید که چگونه پیوندهای nofollow را در وردپرس ایجاد کنید.

جلوگیری از خزیدن رباتها از انواع خاص پیوندها ، مانند URL های وابسته ، به شما اطمینان می دهد که عملکرد SEO شما درجه یک باشد.

در این مقاله ، نحوه کار لینک های nofollow را توضیح خواهیم داد و درباره جوانب مثبت و منفی آنها بحث خواهیم کرد. سپس ، ما برخی از بهترین روشها را برای استفاده موثر از آنها شرح خواهیم داد و به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید پیوندهای nofollow را در وردپرس ایجاد کنید. بیایید شروع کنیم!

چگونه می توان پیوندهای nofollow را به  وردپرس  اضافه کرد ؟

مقدمه ای بر پیوندهای nofollow

موتورهای جستجو (مانند گوگل) دارای ربات هایی هستند که برای کاوش وب سایت شما طراحی شده اند،این ربات های جستجوگر سعی می کنند بفهمند محتوای شما درباره چیست ، چطور سازماندهی می شود و غیره.

به این ترتیب ، آنها می توانند سایت شما را در نتیجه در جستجوهای مربوطه ارائه دهند.

یکی از مواردی که ربات های جستجو به آن توجه می کنند پیوندهای سایت شماست،به طور پیش فرض ، تمام پیوندها به منبع خود “دنبال می شوند” ، و اطلاعات مربوط به انواع صفحات وب مرتبط با محتوای شما را به ربات ها ارائه می دهند. در بیشتر موارد ، شما می خواهید ربات های جستجو از طریق این طریق پیوندهای سایت خود را دنبال کنند.

با این حال ، انواع خاصی از پیوندها وجود دارد که می تواند به بهینه سازی موتور جستجو (SEO) شما آسیب برساند ، در مواردی از این دست ، می توانید پیوندهای nofollow را در وردپرس پیاده سازی کنید، اینها پیوندهای عادی هستند که کدی به آنها اضافه می شود ، به ربات های جستجو دستور می دهد آنها را به منبع خود دنبال نکنند،بازدید کنندگان انسانی شما هیچ تفاوتی متوجه نخواهند شد.

شایان ذکر است که استفاده از پیوندهای nofollow در واقع پیوندها را از موتورهای جستجو پنهان نمی کند. این درخواست می کند که ربات ها این پیوندها را نادیده بگیرند و این موتورها هستند که باید به این درخواست احترام بگذارند، بنابراین ، استفاده از nofollow بر روی پیوندهای شما تضمینی نیست که هیچ تاثیری در سئو سایت شما نخواهد داشت ،با این حال ، هنوز یک روش هوشمندانه برای به حداقل رساندن تأثیر آنها است.

برخی از بهترین روش ها برای استفاده از پیوندهای nofollow

بعضی اوقات توصیه هایی برای لغو دنبال کردن همه پیوندهای خارجی خواهید دید . این مورد تشویق نمی شود ، زیرا موتورهای جستجو را قادر به دیدن نحوه اتصال محتوای شما به سایر صفحات وب نمی کند.

بهتر است فقط در مواقعی که دلیل موجهی برای این کار وجود دارد از پیوندهای nofollow استفاده کنید .

نوع اصلی از لینک های nofollow به برای موثر است عبارتند از:

پیوندهای ارسالی از طرف کاربر ، زیرا اغلب بی ربط هستند و حتی می توانند منجر به ایجاد سایتهای مخرب شوند.
پیوندهای وابسته یا سایر نشانی های اینترنتی پولی ، از آنجا که به طور کلی نمی خواهید آنها در رتبه بندی جستجوی شما تأثیر بگذارند .
پیوندهایی که به منابع مشکوک یا غیرقابل اعتمادی منجر می شوند (گرچه معمولاً در ابتدا بهتر است از پیوند دادن به سایت هایی از این قبیل خودداری کنید).
مهمتر از همه ، شما هرگز نباید از ویژگی nofollow در پیوندهای داخلی استفاده کنید ، زیرا این امر مانع از رد شدن رباتها در جستجو در سایت شما می شود و می تواند بر SEO شما تأثیر منفی بگذارد.

چگونه می توان پیوندهای nofollow را به سایت وردپرس خود اضافه کرد (2 روش)

اگر می خواهید نحوه ایجاد پیوندهای nofollow در وردپرس را بدانید ، خوش شانس هستید. این یک فرآیند ساده است که با استفاده از یکی از دو روش قابل حل است.

1. ویژگی nofollow را به صورت دستی اضافه کنید

اول ، مهم است که درک کنیم وردپرس از قبل ویژگی nofollow را به صورت خودکار به برخی از پیوندها اختصاص می دهد ،به طور خاص ، همه پیوندهای ارسال شده توسط کاربر را به عنوان nofollow (مانند پیوندهای درون نظرات) علامت گذاری می کند ،این امر به کاهش هرزنامه نظرات در وب سایت شما کمک می کند و بدان معنی است که شما فقط باید نگران اضافه کردن nofollow به پیوندهایی که ایجاد می کنید باشید.

برای غیرفعال کردن پیوند ، می خواهید صفحه یا جایی را که پیوند وجود دارد (یا جایی که می خواهید آن را اضافه کنید) باز کنید. اطمینان حاصل کنید که شما را در حال متن تب ویرایشگر. سپس ، در قطعه زیر جایگذاری کنید:

<a href=”http://example.com/post” rel=”nofollow”>anchor text</a>

شما می خواهید آدرس URL خود را جایگزین کنید و متن مورد نظر برای پیوند دادن را به جای متن لنگر ، به آن اضافه کنید . سپس ، فقط صفحه یا پست را ذخیره کنید! به این ترتیب می توانید پیوندهای nofollow را در وردپرس ایجاد کنید.

2. برای افزودن و شخصی سازی پیوندهای nofollow از افزونه ها استفاده کنید

همانطور که مشاهده می کنید ، افزودن لینک های nofollow به وب سایت خود به صورت دستی بسیار آسان است. با این حال ، می توانید با استفاده از یک پلاگین ، روند کار را حتی بیشتر کنید. علاوه بر این ، افزونه ها می توانند کنترل بیشتری بر نحوه کار پیوندهای nofollow شما داشته باشند .

برای راهی سریعتر برای ایجاد پیوندهای nofollow در وردپرس ، می توانید از افزونه Title and Nofollow For Links استفاده کنید.
پس از نصب افزونه ، به یک پست یا صفحه بروید و ویرایشگر پیوند را باز کنید:با علامت زدن کادر کنار Add rel = ”nofollow” برای پیوند ، می توانید پیوند nofollow را بدون استفاده از هیچ کدی ایجاد کنید.

اگر می خواهید روش استفاده از پیوندهای nofollow را در سایت خود سفارشی کنید ، همچنین ممکن است به افزونه WP External Links علاقه مند باشید:
نصب این افزونه یک برگه جدید به داشبورد شما اضافه می کند ، که تنظیمات مختلف مربوط به پیوندهای شما را ارائه می دهد.

به عنوان مثال ، می توانید برای تعیین اینکه پیوندها به طور پیش فرض دنبال می شوند یا نه ، از Set follow یا nofollow استفاده کنید و یا می توانید ویژگی های اضافی مانند noreferrer را به پیوندهای خود اضافه کنید ، می توانید این تنظیمات را برای پیوندهای خارجی و داخلی سفارشی کنید و حتی محتوای خاصی را از قوانین کلی حذف کنید ،با کمی تغییر ، می توانید از WP External Links استفاده کنید تا پیوندهای nofollow شما دقیقاً همانطور که می خواهید کار کنند.

به این ترتیب می توانید پیوندهای nofollow را در وردپرس ایجاد کنید.

اگر می خواهید سایت شما در نتایج موتور جستجو رتبه بالایی داشته باشد ، باید در نحوه استفاده از پیوندها بسیار مراقب باشید و اگرچه شما معمولاً می خواهید Google و سایتهای مشابه دقیقاً بدانند که به کجا لینک می دهید ، بعضی از انواع پیوندها بهتر است نادیده گرفته شوند ، مانند URL های ارائه شده توسط کاربر و وابسته

اگر می خواهید نحوه ایجاد پیوندهای nofollow در وردپرس را بدانید ، دو روش اصلی وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

  • ویژگی nofollow را به صورت دستی اضافه کنید.
  • پیوندهای nofollow را با استفاده از یک پلاگین مانند Title و Nofollow For Links یا WP External Links تنظیم و سفارشی کنید .

 

درصورتی که این آموزش مفید واقع شد به دوستان خود لینک این پست را معرفی کنید.

اگر مشترک قائم هاست هستید میتوانید جهت حل مشکلات وردپرسی خود به بخش طراحی وب سایت قائم هاست درخواست ارسال نمایید تا توسط کارشناسان بررسی و حل شود.

شما براحتی با خرید هاست میزبانی وردپرس می توانید سایتهای وردپرسی خود را با بالاترین سرعت و ارزانترین قیمت میزبانی کنید ، برای خرید هاست وردپرس می توانید قبل از خرید از طریق لینک مشاوره قبل از خرید نسبت به مشاوره قبل از خرید اقدام نمایید و سوالات و مشکلات خودرا مطرح نمایید , قائم هاست با بیش ازیک دهه سابقه درخشان در زمینه میزبانی سایتهای وردپرسی میزبان کاملا امن را برای میزبانی سایتهای شما فراهم نموده , با اطمینان میتوانید خرید کنید .

مطالب مرتبط :

 

این صفحه چطور بود؟ post