بهترین افزونه های وردپرس کدام اند ؟

بدون سخت گیری زیاد ، می توانید بهترین افزونه های وردپرس را بیابید که انواع عملکردهای مفید را به سایت وردپرس شما اضافه می کنند. چنین افزونه هایی می توانند به شما کمک کننانبوهی از افزونه های شگفت انگیز وردپرسد تا محتوای بهتری ایجاد کنید ، سایت خود را  بازاریابی کنید و به سرعت بارگیری کنید همه بدون نیاز به صرف هزینه ای .

آیا می دانید که قائم هاست اولین ارائه دهنده سرور مجازی برج میلاد می باشد؟ ، آیا می دانستید قائم هاست بیش از 5 سال است که در دیتاسنتر برج میلاد سرور با پورت 10 گیگ ارائه می کند؟ ، آیا می دانستید که قائم هاست اولین ارائه دهنده سرور نامحدود در ایران می باشد؟

بهترین افزونه های وردپرس برای ایجاد محتوای مختلف

این که بخواهید فرم تماس ایجاد کنید ، صفحات زیباتر بسازید یا قابلیت تجارت الکترونیکی را به سایت وردپرس خود اضافه کنید ، این افزونه ها می توانند به شما کمک کنند.

1. NINJAFORMS

ninja

هر وب سایت به یک صفحه تماس نیاز دارد و ، وقتی نوبت به فرم های تماس (یا انواع دیگر فرم ها) می رسد ، Ninja Forms یکی از بهترین گزینه های رایگان است که پیدا خواهید کرد. احتمالاً به همین دلیل است که در بیش از یک میلیون وب سایت فعال است .

این برنامه دارای یک رابط کشیدن و رها کردن برای مبتدیان و ارسال فرم AJAX است تا افراد بتوانند بدون بارگیری مجدد صفحه ، فرم ارسال کنند.

و اگر هرگز با نسخه رایگان ( سخاوتمندانه ) هسته محدود شده اید ، همیشه می توانید با کتابخانه عظیم برنامه های افزودنی حق بیمه Ninja Forms از قابلیت های اضافی برخوردار شوید.

2. Elementor

elementor

یکی دیگر از بهترین افزونه های وردپرس Elementor یک سازند

ه صفحه کشیدن و رها کردن در جلو است . این بدان معنی است که به شما امکان می دهد صفحاتی با ظاهری پیچیده و بدون نیاز به دانستن یک خط کد ، طراحی کنید.

اساساً ، طراحی وب را برای همه قابل دسترسی می کند .

حتی اگر Elementor فقط در سال 2016 راه اندازی شده باشد ، در حال حاضر به حدی رسیده است که در بیش از 900000 وب سایت فعال است و همچنین در بیش از 740 بررسی دارای امتیاز 4.8 ستاره است .

 

3. WOOCOMMRECE

اگر می خواهید با وردپرس فروشگاه تجارت الکترونیک ایجاد کنید ، WooCommerce راهی برای انجام آن است. هک ، اگر می خواهید یک دوره فروشگاه تجارت الکترونیک ایجاد کنید ، WooCommerce راهی برای انجام آن است. طبق BuiltWith ، این افزونه رایگان بیش از 42٪ از کل فروشگاه های تجارت الکترونیکی را تأمین می کند .

این برنامه در بیش از 4 میلیون سایت فعال است ، دارای امتیاز 4.6 ستاره در بیش از 2900 بررسی است و از همه مهمتر ، فقط ساده است.

 

4. TABLEPRESS

TABLEPRESS

TablePress دارای یکی از چشمگیرترین رتبه هایی است که من برای یک افزونه وردپرس دیده ام:

از آن است که امتیاز کامل 5 ستاره در بیش از 3286 رای در WordPress.org.

و به عنوان فردی که کاملاً از این افزونه استفاده کرده است ، می توانم بگویم که شایسته هر یک از آن بررسی های 5 ستاره است.

اگر شما نیاز به نمایش هر نوع جدول در سایت وردپرس خود دارید ، TablePress می تواند آن را اداره کند.

درست در داشبورد وردپرس شما یک رابط کاربری ساده و شبیه اکسل به شما می دهد. می توانید داده ها را از Excel یا Google Sheets وارد کنید ، از هر نوع رسانه ای در جدول خود استفاده کنید و آن را با طیف گسترده ای از افزونه های رایگان گسترش دهید.

5.GALLERY ENVIRA

از جمله ی اگر تعداد زیادی تصویر دارید که می خواهید بلافاصله نمایش دهید ، به یک گالری نیاز دارید. وردپرس شامل ویژگی های اساسی گالری داخلی است ، اما بسیار انعطاف پذیر نیست و محصول نهایی کاملا اساسی به نظر می رسد.

گالری Envira با ایجاد یک رابط کاربر پسند برای ایجاد گالری هایی با ظاهری زیبا ، آن را تغییر می دهد . به همین دلیل دارای بیش از 870 بررسی دارای امتیاز 4-8 ستاره است .

6. SMART SLIDER3

SMART SLIDER3

مانند گالری ها ، پلاگین های کشویی روش مفید دیگری برای نمایش محتوای رسانه ای در سایت شما فراهم می کنند. و وقتی نوبت به پلاگین های کشویی رایگان می رسد ، Smart Slider 3 یکی از بهترین مواردی است که می توانید پیدا کنید – به همین دلیل دارای امتیاز 4.9 ستاره در بیش از 450 بررسی در WordPress.org است.

Smart Slider 3 به شما یک ویرایشگر اسلاید زنده مبتدی و همچنین چند الگوی زیبا برای شروع می دهد. حتی در نسخه رایگان احساس خواهید کرد که از یک پلاگین برتر استفاده می کنید.

 

بهترین افزونه های رایگان وردپرس برای بازاریابی و سئو

این که آیا با رتبه بندی سایت خود در SERP یا در حال رشد یک لیست ایمیل ، بازاریابی می کنید ، این پلاگین های رایگان می توانند به سوزن در تلاش های بازاریابی شما کمک کنند.

7. YOAST SEO

 

Yoast SEO افزونه SEO برای اکثر سایت های وردپرس – با WinningWP شامل ، فعال در بیش از پنج میلیون سایت و دارای امتیاز چشمگیر 4.9 ستاره در بیش از 21000 بررسی است .

این افزونه رایگان می تواند تمام جنبه های مهم سئوی داخلی سایت شما را کنترل کند – از کنترل عناوین و توضیحات متا گرفته تا ایجاد نقشه های سایت XML – و حتی می تواند به شما در تحلیل محتوای خود برای بهینه سازی و خوانایی سئو کمک کند.

در کل ، یک دلیل وجود دارد که Yoast SEO یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس است.

8.REDIRECTION

REDIRECTION

در برخی از زمانها در حالی که سایت خود را اجرا می کنید ، احتمالاً می خواهید URL یک پست یا صفحه را تغییر دهید. برای همه ما اتفاق می افتد .

در صورت بروز چنین اتفاقی ، شما به روشی برای هدایت ترافیک از پست قدیمی به پست جدید نیاز خواهید داشت.

این همان کاری است که Redirection انجام می دهد .

این به شما یک رابط گرافیکی می دهد که در آن می توانید به راحتی همه هدایت های سایت 301 خود را مدیریت کنید – این بسیار کاربر پسندتر از تلاش برای کاوش در پرونده .htaccess شما هر زمان که می خواهید یک تغییر مسیر جدید اضافه کنید.

همچنین می توانید با هدایت مجدد خود خلاقیت ایجاد کنید – مانند هدایت مجدد مشروط کسی براساس ورود به سیستم یا نبودن آن – و همه این موارد به صورت رایگان از طریق یک توسعه دهنده پاسخگو که در Automattic کار می کند ، در دسترس است.

9. PRETTY LINKS

PRETTY LINKS

اگر از بازاریابی وابسته در سایت وردپرس خود استفاده می کنید ، می دانید لینک های وابسته چقدر زشت است.

Pretty Links  از بهترین افزونه های وردپرس به شما امکان می دهد با پنهان کردن لینک های وابسته با استفاده از دامنه خود ، آن را تغییر دهید .به عنوان مثال ، cloaking به همین دلیل است که هر پیوند وابسته ای که در اینجا در WinningWP مشاهده می کنید ، از قالب ” Winnwp.com/ref/product_name ” استفاده می کنند.در صورت تمایل ، حتی می توانید تعداد پیوندها را از هر لینک دریافت کنید.

10. BROKEN LINK CHECKER

BROKEN LINK CHECKER

با افزایش رشد سایت شما ، پیوندهای خراب را قطعاً دریافت می کند. منظور من از لینکهای خراب یا پیوندهای داخلی است یا پیوندهای خارجی که دیگر به جایی که قرار است نرود.

Broken Link Checker با اسکن تمام پیوندهای داخلی یا خارجی می تواند به شما کمک کند تا به طور خودکار این پیوندها را بگیرید. سپس ، می توانید به راحتی تمام لینکهای خراب را به روز کنید تا اطمینان حاصل کنید که بازدید کنندگان تجربه خوبی دارند.

* در حالی که Broken Link Checker یک افزونه عالی است ، من توصیه می کنم برای جلوگیری از هرگونه عملکرد در عملکرد ، آن را غیر فعال بگذارید .

 

 

11.ADD TO ANY SHARE BUTTONE

ADD TO ANY SHARE BUTTONE

افزونه های دکمه اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی زیادی وجود دارد .بنابراین انتخاب فقط یک مورد دشوار است. اما اگر می خواهید تعداد زیادی از شبکه های اجتماعی (100 به علاوه) ، دکمه هایی با ظاهری زیبا و برچسب قیمت رایگان داشته باشید ، با AddToAny Share Button کار کنید.

 

12. MAILCHIMP برای وردپرس

MAILCHIMP برای وردپرس

 

اگر می خواهید یک لیست ایمیل ایجاد کنید ،می توانید بسیاری از خدمات عالی بازاریابی ایمیل را پیدا کنید ، اما یکی از بزرگترین نام ها – و همچنین یک برنامه رایگان سخاوتمندانه – MailChimp است،برای کمک به شما در ساختن لیست MailChimp خود در وردپرس ، می توانید از افزونه MailChimp بسیار محبوب وردپرس استفاده کنید ، این افزونه در بیش از یک میلیون سایت فعال است.

 

13. MONSTERINSIGHTS

MONSTERINSIGHTS

بعد از اینکه از افزونه های بالا برای تقویت سئو سایت و رسانه های اجتماعی سایت خود استفاده کردید. می خواهید روشی برای تجزیه و تحلیل عملکرد همه تلاش های بازاریابی خود داشته باشید.همان جایی است که MonsterInsights وارد می شود. این به شما کمک می کند نه تنها کد پیگیری Google Analytics را در سایت وردپرس خود نصب کنید. بلکه می توانید داده های Google Analytics را بدون ترک داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید .

مطالب مرتبط :

 

این صفحه چطور بود؟ post